-
Ustroj grada
- Gradonačelnik
-
Gradsko vijeće
- 31. sjednica 17. prosinca 2024.
- 30. sjednica 3. prosinca 2024.
- 29. sjednica 12.studenog 2024.
- 28. sjednica 12. rujna 2024.
- 27. sjednica 12. lipnja 2024.
- 26. sjednica 30. travnja 2024.
- 25. sjednica 21. ožujka 2024.
- 24. sjednica 29. veljače 2024.
- 23. sjednica 31. siječnja 2024.
- 22. sjednica 26. prosinca 2023.
- 21.sjednica 13. prosinca 2023.
- 20. sjednica 30. studenog 2023.
- 19. sjednica 30. listopada 2023.
- 18. sjednica 21. rujna 2023.
- 17. sjednica 11. srpnja 2023.
- 16. sjednica 7. srpnja 2023.
- 15. sjednica 26. travnja 2023.
- 14. sjednica 27. siječnja 2023.
- 13. sjednica 15. prosinca 2022.
- 12. sjednica 21. studenog 2022.
- 11. sjednica 29. rujna 2022.
- 10. sjednica 21. srpnja 2022.
- 9. sjednica 23. svibnja 2022.
- 8. sjednica 11. travnja 2022.
- Izvanredna sjednica Gradskog vijeća - 30. ožujka 2022
- Izvanredna sjednica Gradskog vijeća – 14. ožujka 2022.
- 7. sjednica 31. siječnja 2022.
- 6. sjednica 13. prosinca 2021.
- 5. sjednica 1. prosinca 2021.
- 4. sjednica 28. listopada 2021.
- 3. sjednica 19. kolovoza 2021.
- 2. konstituirajuća sjednica 9. srpnja 2021.
- Konstituirajuća sjednica Gradskog vijeća 17.6.2021.
- Radna tijela Gradskog vijeća
- Zapisnici
-
Zapisnici starijih sjednica - mandat 2017. - 2021.
-
34. sjednica 22. ožujka 2021.
-
33. sjednica 28. siječnja 2021.
-
32. sjednica 18. prosinca 2020.
-
31. sjednica 10. prosinca 2020.
-
30. sjednica 27. listopada 2020.
-
29. sjednica 17. rujna 2020.
-
28. sjednica 17. lipnja 2020.
-
27. sjednica 30. ožujka 2020.
-
26. sjednica 23. siječnja 2020.
-
25. sjednica 12. prosinca 2019.
-
24. sjednica 5.studenog 2019.
-
23. sjednica 23. rujna 2019.
-
22. sjednica 27. lipnja 2019.
-
21. sjednica 23.svibnja 2019.
-
20. sjednica 8. svibnja 2019.
-
19. sjednica 11. veljače 2019.
-
18. sjednica 24. siječnja 2019.
-
17. sjednica 17. prosinca 2018.
-
16. sjednica 28. studenog 2018.
-
15. sjednica 22. listopada 2018.
-
14. sjednica 21. rujna 2018.
-
13. sjednica 3. kolovoza 2018.
-
12. sjednica 6. lipnja 2018.
-
11. sjednica 17. svibnja 2018.
-
10. sjednica 17. travnja 2018.
-
9. sjednica 20. veljače 2018.
-
8. sjednica 30. siječnja 2018.
-
7. sjednica 12. prosinca 2017.
-
6. sjednica 29. studenog 2017.
-
5. sjednica 27. listopada 2017.
-
4. sjednica 12. listopada 2017.
-
3. konstituirajuća sjednica 03.08.2017.
-
2. konstituirajuća sjednica 20.07.2017.
-
Konstituirajuća sjednica Gradskog vijeća 28.06.2017.
-
34. sjednica 22. ožujka 2021.
- Zapisnici starijih sjednica
- Gradska uprava
- Mjesna samouprava
-
-
Sazvana 8. sjednica Gradskog vijeća
30.01.2018.Na temelju čl. 77. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Cresa (“Službene novine” br. 38/09, 14/13 i 11/15) i članka 33. Statuta Grada Cresa (“Službene novine” br. 29/09 i 14/13) predsjednik Gradskog vijeća Marčelo Damijanjević sazvao je 8. sjednicu Gradskog vijeća Grada Cresa za dan 30. siječnja (utorak) 2018. godine, s početkom u 14.00 sati u vijećnici Grada Cresa
Za sjednicu je predložio sljedeći DNEVNI RED:
Usvajanje zapisnika sa 7. sjednice Gradskog vijeća. (zapisnik)
1. Aktualni sat.
2. Prijedlog odluke o načinu pružanja javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada i prikupljanja biorazgradivog komunalnog otpada na području Grada Cresa. (Odluka)
3. Prijedlog Plana gospodarenja otpadom za razdoblje od 2017. do 2022. godine. (Plan, Obrazloženje)
4. Prijedlog odluke o pristupanju izmjenama i dopunama Statuta Grada Cresa. (Statut)
5. Prijedlog odluke o izboru članova vijeća mjesnih odbora na području Grada Cresa. (Odluka)
6. Prijedlog odluke o osnivanju Savjeta mladih Grada Cresa. (Odluka)
7. Prijedlog odluke o osnivanju Dječjeg Gradskog vijeća. (Odluka)
8. Prijedlog odluke o načinu ostvarivanja prednosti pri upisu u Dječji vrtić Girice. (Odluka)
9. Prijedlog odluke o ukidanju statusa javnog dobra nekretnine oznake č.zem. 2862/20 k.o. Dragozetići. (Odluka)
10. Prijedlog rešenja o imenovanju ravnateljice Dječjeg vrtića Girice Cres. (Rješenje)
11. Prijedlog rješenja o imenovanju Vijeća za koncesijska odobrenja. (Rješenje)ZAPISNIK
Sastavljen na 8. sjednici Gradskog vijeća Grada Cresa održanoj dana 30. siječnja 2018. godine u Gradskoj vijećnici Grada Cresa, s početkom u 14.00 sati.
Na sjednici je prisutno 11 vijećnika i to: Marčelo Damijanjević, predsjednik Gradskog vijeća i vijećnici: Oliver Filipas, Natalija Marelić Tumaliuan, Dragan Medarić, Samir Mujagić, Fiorenco Pinezić, Josip Pope, Lino Sinčić, Maja Sepčić, Sanja Tomić i Patris Salković. Opravdano odsutni: Jadranka Blatt i Stjepan Vodenac.
Na sjednici su još prisutni: Kristijan Jurjako, gradonačelnik Grada Cresa; Marin Gregorović, zamjenik gradonačelnika; Nada Kremenić, pročelnica Upravnog odjela za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje; Dubravka Fak, voditeljica Odsjeka za komunalno-stambeni sustav i prostorno planiranje; Marina Balon, viša stručna suradnica za opće pravne i društvene poslove; Neven Kruljac, član uprave društva Vodoopskrba i odvodnja Cres Lošinj d.o.o.; Iva Krivičić Miočić, predstavnica Dječjeg vrtića Girice Cres; Walter Salković; Bojan Purić i Patricija Purić, pročelnica Ureda Grada, koja vodi ovaj zapisnik.
Marčelo Damijanjević otvorio je sjednicu i predložio da 9. točka “Prijedlog odluke o ukidanju statusa javnog dobra nekretnine oznake č.zem. 2862/20 k.o. Dragozetići” bude 4. točka dnevnog reda, a točke od 4. do 8. postanu točke od 5. do 9.
Izmjena je prihvaćena, te je jednoglasno usvojen sljedeći
Dnevni red:
1. Aktualni sat.
2. Prijedlog odluke o načinu pružanja javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada i prikupljanja biorazgradivog komunalnog otpada na području Grada Cresa.
3. Prijedlog Plana gospodarenja otpadom za razdoblje od 2017. do 2022. godine.
4. Prijedlog odluke o ukidanju statusa javnog dobra nekretnine oznake č.zem. 2862/20 k.o. Dragozetići.
5. Prijedlog odluke o pristupanju izmjenama i dopunama Statuta Grada Cresa.
6. Prijedlog odluke o izboru članova vijeća mjesnih odbora na području Grada Cresa.
7. Prijedlog odluke o osnivanju Savjeta mladih Grada Cresa.
8. Prijedlog odluke o osnivanju Dječjeg Gradskog vijeća.
9. Prijedlog odluke o načinu ostvarivanja prednosti pri upisu u Dječji vrtić Girice.
10. Prijedlog rešenja o imenovanju ravnateljice Dječjeg vrtića Girice Cres.
11. Prijedlog rješenja o imenovanju Vijeća za koncesijska odobrenja.Sa 10 glasova “za” i 1 “suzdržanim” glasom usvojen je zapisnik sa 7. sjednice Gradskog vijeća koja je održana 12. prosinca 2017. godine.
Ad. 1. Aktualni sat
Sanja Tomić podsjetila je da nije dobila odgovore na svoja vijećnička pitanja koja se odnose na dostavu platnih listi ravnatelja vrtića, knjižnice i muzeja, u vezi montažnih kućica i imenovanja članova upravnih vijeća.
Maja Sepčić postavila je sljedeća vijećnička pitanja:
1. U kojoj je fazi realizacija POS-ovih stanova?
2. Drugo pitanje vezano je uz oglas za prijem na određeno vrijeme stručnog suradnika za komunalno stambeni sustav. Zatražila je objašnjenje u vezi stručne spreme, te koliko je bilo prijava na oglas?
Oliver Filipas postavio je sljedeća vijećnička pitanja:
1. Na dijelu šetnice Lungomare, od uvale Kimen pa do kampa bile su postavljene betonske klupice još od 70-tih godina. Tko je maknuo te klupice odnosno da li su te klupice bile na javnom putu ili su bile u privatnom vlasništvu.
2. Kod palače Moise bio je visoki zid na kojem je bila špina, sad je to većim dijelom srušeno i ostavljen je zid nekako napola, što baš ne izgleda dobro. Da li taj zid mora biti takav i ne bi li bilo bolje da tog zida ne bude.
Sanja Tomić upitala je zašto se sjednica ne snima i prenosi putem interneta, kada je nedavno donesena odluka o tome, koja se trebala primjenjivati od 1. siječnja 2018.
Fiorenco Pinezić postavio je sljedeća vijećnička pitanja:
Zatražio je da se na novoizgrađenom igralištu sagradi još 35 m zidića i doda koš za košarku, da se postavi još 5 stupova javne rasvjete kako bi se završila javna rasvjeta od Martinšćice do Zaglava. Borovi u Stivanu digli su cestu i jako smetaju pa bi se to trebalo riješiti prije sezone. Predložio je da se u Martinšćici postave solarna upozorenja naa pješake u prometu.
Kristijan Jurjako odgovorio je na dio pitanja, a za ostala će se odgovori uputiti pismeno.
Ad. 2.
Dubravka Fak i Neven Kruljac obrazložili su Prijedlog odluke o načinu pružanja javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada i prikupljanja biorazgradivog komunalnog otpada na području Grada Cresa.
Fiorenco Pinezić zatražio je da se u Martinšćici postave 4 polupodzemna kontejnera a ne tri kako je sada jer je to premalo za cijelo područje Martinšćice.
Maja Sepčić zatražila je pojašnjenje cijene komunalne usluge za četveročlanu obitelj.
Neven Kruljac je odgovorio da se cijena sastoji od fiksnog i varijabilnog dijela koji će se plaćati po proizvedenom otpadu po načelu “onečišćivač plaća”.
Maja Sepčić upitala je zašto je u cijenu uključena ugovorna kazna.
Neven Kruljac je odgovorio da je ugovorna kazna propisana uredbom a u cijenu se može ugraditi i naknada za gradnju građevina ako se planira graditi još neke objakte za gospodarenje otpadom.
Dragan Medarić predložio je sljedeće amandmane:
- u čl. 3. briše se točka 6. “Ugovor o korištenju usluge”,
- u čl. 4. da se riječi “važećeg Zakona o općem upravnom postupku” zamjene riječima “važećih propisa o upravnim postupcima”,
- iznad čl. 13. da bude naslov “Opći uvjeti ugovora s korisnicima”,
- u čl. 13., st. 4. riječi “omogućiti korisniku” da se zamjene riječima “dužan je dostaviti korisniku usluge akte iz prethodnog stavka …”,
- u čl. 14. dodaje se st. 5. koji bi glasio: “Davatelj usluge dužan je prijevremeno preuzeti sadržaj javnih spremnika ukoliko su puni a po prijavi korisnika usluge, komunalnog redara ili po vlastitom saznanju.”
- u čl. 19. st. 2 da se izmijeni i da glasi: “Mobilno reciklažno dvorište u naselju Martinšćica i u svim naseljima osigurava se odvojeno sakupljanje komunalnog otpada putem mobilnih reciklažnih dvorišta svakih četiri mjeseca.”
- u čl. 25. da se dodaju tri nova stavka koja bi glasila:”(3) Upravno tijelo iz stavka 1.ovog članka dužno je donijeti rješenje u pisanom obliku u roku od osam dana od usmenog nalaganja mjera kojima se otklanja neugoda uzrokovana sustavom sakupljanja otpada. (4) Upravno tijelo iz stavka 1.ovog članka dužno je u roku od osam dana od podnošenja prigovora donijeti rješenje kojim utvrđuje prigovor neosnovanim. (5) Protiv rješenja iz stavka 4.ovog članka podnositelj prigovora može podnijeti žalbu upravnom tijelu Primorsko – goranske županije u čijem je djelokrugu drugostupanjki upravni postupak protiv rješenja jedinice lokalne samouprave.”
- u čl. 26. st. 8. da se dodaju riječi “u roku od 15 dana od dana izdavanja računa.”
- da se završna odredba izmijeni i da glase: “(1) Davatelj usluge obvezuje se ispuniti tehničko – tehnološke uvjete (osiguranje prihvatljivog dokaza o izvršenju javne usluge) naplate odvoza otpada po volumenu na cijelom području Grada Cresa najkasnije do 01. studenog 2018. godine. (2) Do ispunjenja uvjeta iz stavka 1. ovog članka, naplata javne usluge naplaćivat će se prema dosadašnjem načinu naplate.”
Kristijan Jurjako prihvatio je predložene amandmane.
Oliver Filipas upitao je koliko će se sezonskih djelatnika zaposliti, koliko će kućanstvo uštedjeti na ovakom odvodu otpada koliko će plaćati gospodarstvo, da li se sadašnji fiksni dio cijene može smanjiti, te da li će se ugrađivati peti kontejner.
Neven Kruljac je odgovorio da se poslovanje društva mora organizirati na način da se ti troškovi odvoje od drugih dijelova firme, izvješaj o troškovima šalje se svake godine u fond te se izračunava trošak i jedinična cijena. Velik će biti trošak odvoza odvojenog otpada jer u sadašnjim uvjetima zarada jedva pokriva trošak ili je vrlo mala. Gospodarstvo ima veći dio fiksne cijene od kućanstva. Domaćinstvo će uštedjeti ako budu odvajali otpad a za peti kontejner za biootpad nije predviđeno postavljanje.
U raspravi su još sudjelovali Lino Sinčić, Neven Kruljac, Natalija Marelić Tumaliuan, Maja Sepčić, Dragan Medarić i Kristijan Jurjako.
Nakon zaključene rasprave sa 10 glasova “za” i 1 “suzdržanim” glasom donesena je sljedeća
Odluka:
Usvaja se Odluka o načinu pružanja javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada i prikupljanja biorazgradivog komunalnog otpada na području Grada Cresa. Odluka o načinu pružanja javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada i prikupljanja biorazgradivog komunalnog otpada na području Grada Cresa objaviti će se u “Službenim novinama primorsko-goranske županije”.
Ad. 3.
Dubravka Fak obrazložila je Prijedlog Plana gospodarenja otpadom za razdoblje od 2017. do 2022. godine.
Maja Sepčić je otvarajući raspravu istaknula da ima puno ciljeva i mjera predviđenih planom ali upozorila je da je prikupljanje podataka o azbestu stavljeno tek u 2019. godinu. Još 2013 godine je dr. Sepčić održao predavanje u vijećnici o štetnosti azbesta, pa je donesena odluka da se sufinancira kamata za radove na uklanjanju azbesta. Azbest se nalazi 20 do 30 m od naše škole i vrtića i izizetno je opasan te je jedan od razloga porastu zloćudnih bolesti. Smatra da bi se pojačanim informiranjem i edukacijom trebalo više upozoravati građane na to a ne čekati 2019 godinu.
Lino Sinčić smatra da su neke stvari postavljene preamiciozno jer se tek prikupljaju papiri za sanaciju odlagališta i za reciklažno dvoriše. Za uvođenje kompostane predviđena je 2020. godina, a u ovoj godini predviđena je nabava vozila za odvojeno prikupljanje biootpada.
Nakon zaključene rasprave, sa 9 glasova “za”, 1 “suzdržanim” glasom i 1 glasom “protiv” donesena je sljedeća
Odluka:
Donosi se Plan gospodarenja otpadom Grada Cresa za razdoblje 2017. - 2022. godine koji je izradilo društvo Eco Consulting j.d.o.o, Zabok, Zivtov trg 3. Plan gospodarenja otpadom Grada Cresa za razdoblje 2017. - 2022. godine sastavni je dio ove Odluke. Plan gospodarenja otpadom Grada Cresa za razdoblje 2017. – 2022. godine objaviti će se na web stranici Grada Cresa www.cres.hr . Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
Ad. 4.
Marina Balojn obrazložila je Prijedlog odluke o ukidanju statusa javnog dobra nekretnine oznake č.zem. 2862/20 k.o. Dragozetići.
Bez rasprave, jednoglasno je donesena sljedeća
Odluka:
Usvaj se Odluka o ukidanju statusa javnog dobra nekretnine oznake č.zem. 2862/20 k.o. Dragozetići. Odluka o ukidanju statusa javnog dobra nekretnine oznake č.zem. 2862/20 k.o. Dragozetići objaviti će se u “Službenim novinama Primorsko goranske županije”.
Ad. 5.
Dragan Medarić, predsjednik Odbora za statutarno-pravna pitanja, obrazložio je Prijedlog odluke o pristupanju izmjenama i dopunama Statuta Grada Cresa.
U raspravi je Fiorenco Pinezić predložio je da se u tekst Statuta unese naselje Zaglav, a Oliver Filipas da se ime naselja Važminec ispravi te da glasi Važminež.
Nakon zaključene rasprave, jednoglasno je donesena sljedeća
Odluka:
Usvaja se Odluka o pristupanju izmjenama i dopunama Statuta Grada Cresa. Odluka o pristupanju izmjenama i dopunama Statuta Grada Cresa objaviti će se u “Službenim novinama Primorsko-goranske županije”.
Ad. 6.
Patricija Purić obrazložila je Prijedlog odluke o izboru članova vijeća mjesnih odbora na području Grada Cresa.
U raspravi su sudjelovali Marčelo Damijanjević, Fiorenco Pinezić, Maja Sepčić i Patricija Purić.
Nakon zaključene rasprave, jednoglasno je donesena sljedeća
Odluka:
Usvaja se Odluka o izboru članova vijeća mjesnih odbora na području Grada Cresa. Odluka o izboru članova vijeća mjesnih odbora na području Grada Cresa objaviti će se u “Službenim novinama Primorsko-goranske županije”.
Ad. 7
Patricija Purić obrazložila je Prijedlog odluke o osnivanju Savjeta mladih Grada Cresa.
Bez rasprave, jednoglasno je donesena sljedeća
Odluka:
Usvaja se Odluka o osnivanju Savjeta mladih Grada Cresa. Odluka o osnivanju Savjeta mladih Grada Cresa objaviti će se u “Službenim novinama Primorsko goranske županije”.
Ad. 8.
Patricija Purić obrazložila je Prijedlog odluke o osnivanju Dječjeg Gradskog vijeća.
U raspravi su sudjelovale Maja Sepčić i Patricija Purić.
Nakon zaključene rasprave, jednoglasno je donesena sljedeća
Odluka:
Usvaja se Odluka o osnivanju Dječjeg Gradskog vijeća. Odluka o osnivanju Dječjeg Gradskog vijeća objaviti će se u Službenim novinama Primorsko-goranske županije”.
Ad. 9.
Iva Krivičić Miočić obrazložila je Prijedlog odluke o načinu ostvarivanja prednosti pri upisu u Dječji vrtić Girice.
Sanja Tomić je istaknula da su se ne tako davno lomila koplja oko vrtića i dovodilo se u pitanje upisivanje djece a Grad se tada hvalio da se svi upisuju. Ona ima informacije od par roditelja da nema mjesta u vrtiću, te da sad ne mogu upisati dijete u vrtić.
Marčelo Damijanjević upitao je zašto je u Odluci postavljen ovaj redosljed, jer smatra a bi djeca samohranih roditelja i djeca u godini prije polaska u školu, trebala imati prednost pred djecom zaposlenih roditelja.
Iva Krivičić Miočić obrazložila je da je takav poredak naveden u Zakonu o predškolskom odgoju a onda vrtić svojim pravilnikom dodaje bodove pa se tada može drugačije rasporediti tko ima prednost.
Maja Sepčić osvrnula se na točku 4. djecu s teškoćama u razvoju. Ti roditelji bi trebali imati status njegovatelja, ta se točka vjerojatno odnosi na djecu s manjim teškoćama u razvoju.
Josip Pope odgovorio je da je on kao predsjednik Upravnog vijeća Dječejeg vrtića izuzetno ponosan na dječji vrtić i u vrtić se upisuju sva djeca. Vrtić ima jako visok standard po svemu a osobito po brizi za svu cresku djecu.
Sanja Tomić istaknula je da nije imala namjeru govoriti ništa protiv vrtića jer isto tako smatra da je vrtić jako dobar, već je samo prenijela informaciju od roditelja.
Kristijan Jurjako naglasio je da se u stvari ova odluka I neće primjenjivati, jer je pravilo da se u creski vrtić upisuje svako dijete i sva će djeca imati mjesto u vrtiću a za to će biti nadležna uprava vrtića koja će osigurati prostor i sve ostale materijalne uvjete. Ako roditelji imaju neke teškoće prilikom upisa slobodno se mogu obratiti gradonačelniku odnosno predsjedniku Upravnog vijeća Dječjeg vrtića.
Nakon zaključene rasprave, jednoglasno je donesena sljedeća
Odluka:
Usvaja se Odluka o načinu ostvarivanja prednosti pri upisu u Dječji vrtić Girice. Odluka o načinu ostvarivanja prednosti pri upisu u Dječji vrtić Girice objaviti će se u “Službenim novinama Primorsko-goranske županije”.
Ad. 10.
Josip Pope, predsjednik Upravnog vijeća Dječjeg vrtića Girice, obrazložio je Prijedlog rešenja o imenovanju ravnateljice Dječjeg vrtića Girice Cres.
Bez rasprave, jednoglasno je doneseno sljedeće
Rješenje:
Snježana Sučić, imenuje se ravnateljicom Dječjeg vrtića Girice Cres na mandat od četiri godine. Mandat imenovane započinje 3. ožujka 2018. godine. Ovo rješenje objaviti će se u „Službenim novinama“ Primorsko-goranske županije.
Ad. 11.
Patricija Purić obrazložila je Prijedlog rješenja o imenovanju Vijeća za koncesijska odobrenja.
Maja Sepčić istaknula je da će sukladno Etičkom kodeksu, a zbog rodbinskih veza, biti suzdržana.
Marčelo Damijanjević skrenuo je pažnju da bi Vijeće za koncesijska odobrenja trebalo više obratiti pažnju na odobrenja koja se izdaju uz obalu, uz šetnicu Lungomare, jer kako je to prošle godine izgledalo nije bilo baš primjereno, trebalo bi više kontrole nad izdanim koncesijskim odobrenjima.
Nakon zaključene rasprave, sa 9 glasova “za”, 1 “suzdržanim” glasom i 1 glasom “protiv” doneseno je sljedeće
Rješenje:
U Vijeće za davanje koncesijskih odobrenja na pomorskom dobru na području Grada Cresa imenuju se: Nenad Kučić, predstavnik Grada Cresa; Lino Sinčić, predstavnik Grada Cresa; Jana Zec, predstavnica Grada Cresa; Zlatan Marunić, predstavnik županijskog upravnog tijela nadležnog za poslove pomorstva; Jordan Vešković, predstavnik Lučke kapetanije Rijeka. Članovi Vijeća za davanje koncesijskih odobrenja na pomorskom dobru na području Grada Cresa, između sebe biraju predsjednika Vijeća. Mandat članova Vijeća za davanje koncesijskih odobrenja na pomorskom dobru na području Grada Cresa traje četiri godine od dana donošenja ovog rješenja. Ovo Rješenje objaviti će se u „Službenim novinama“ Primorsko- goranske županije.U 16.25 sati predsjednik Gradskog vijeća, Marčelo Damijanjević zatvorio je 8. sjednicu Gradskog vijeća.
Klasa: 021-01/17-01/
Ur. broj: 2213/02-01-18-Zapisnik sastavila
Patricija PurićPredsjednik Gradskog vijeća
Marčelo Damijanjević
-
-
Meteo Cres
-
Linkovi