-
Ustroj grada
- Gradonačelnik
-
Gradsko vijeće
- 30. sjednica 3. prosinca 2024.
- 29. sjednica 12.studenog 2024.
- 28. sjednica 12. rujna 2024.
- 27. sjednica 12. lipnja 2024.
- 26. sjednica 30. travnja 2024.
- 25. sjednica 21. ožujka 2024.
- 24. sjednica 29. veljače 2024.
- 23. sjednica 31. siječnja 2024.
- 22. sjednica 26. prosinca 2023.
- 21.sjednica 13. prosinca 2023.
- 20. sjednica 30. studenog 2023.
- 19. sjednica 30. listopada 2023.
- 18. sjednica 21. rujna 2023.
- 17. sjednica 11. srpnja 2023.
- 16. sjednica 7. srpnja 2023.
- 15. sjednica 26. travnja 2023.
- 14. sjednica 27. siječnja 2023.
- 13. sjednica 15. prosinca 2022.
- 12. sjednica 21. studenog 2022.
- 11. sjednica 29. rujna 2022.
- 10. sjednica 21. srpnja 2022.
- 9. sjednica 23. svibnja 2022.
- 8. sjednica 11. travnja 2022.
- Izvanredna sjednica Gradskog vijeća - 30. ožujka 2022
- Izvanredna sjednica Gradskog vijeća – 14. ožujka 2022.
- 7. sjednica 31. siječnja 2022.
- 6. sjednica 13. prosinca 2021.
- 5. sjednica 1. prosinca 2021.
- 4. sjednica 28. listopada 2021.
- 3. sjednica 19. kolovoza 2021.
- 2. konstituirajuća sjednica 9. srpnja 2021.
- Konstituirajuća sjednica Gradskog vijeća 17.6.2021.
- Radna tijela Gradskog vijeća
- Zapisnici
-
Zapisnici starijih sjednica - mandat 2017. - 2021.
-
34. sjednica 22. ožujka 2021.
-
33. sjednica 28. siječnja 2021.
-
32. sjednica 18. prosinca 2020.
-
31. sjednica 10. prosinca 2020.
-
30. sjednica 27. listopada 2020.
-
29. sjednica 17. rujna 2020.
-
28. sjednica 17. lipnja 2020.
-
27. sjednica 30. ožujka 2020.
-
26. sjednica 23. siječnja 2020.
-
25. sjednica 12. prosinca 2019.
-
24. sjednica 5.studenog 2019.
-
23. sjednica 23. rujna 2019.
-
22. sjednica 27. lipnja 2019.
-
21. sjednica 23.svibnja 2019.
-
20. sjednica 8. svibnja 2019.
-
19. sjednica 11. veljače 2019.
-
18. sjednica 24. siječnja 2019.
-
17. sjednica 17. prosinca 2018.
-
16. sjednica 28. studenog 2018.
-
15. sjednica 22. listopada 2018.
-
14. sjednica 21. rujna 2018.
-
13. sjednica 3. kolovoza 2018.
-
12. sjednica 6. lipnja 2018.
-
11. sjednica 17. svibnja 2018.
-
10. sjednica 17. travnja 2018.
-
9. sjednica 20. veljače 2018.
-
8. sjednica 30. siječnja 2018.
-
7. sjednica 12. prosinca 2017.
-
6. sjednica 29. studenog 2017.
-
5. sjednica 27. listopada 2017.
-
4. sjednica 12. listopada 2017.
-
3. konstituirajuća sjednica 03.08.2017.
-
2. konstituirajuća sjednica 20.07.2017.
-
Konstituirajuća sjednica Gradskog vijeća 28.06.2017.
-
34. sjednica 22. ožujka 2021.
- Zapisnici starijih sjednica
- Gradska uprava
- Mjesna samouprava
-
-
Sazvana 13. sjednica Gradskog vijeća – 03.08.2018.
03.08.2018.Na temelju čl. 81. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Cresa (“Službene novine” br. 11/18) i članka 33. Statuta Grada Cresa (“Službene novine” br. 29/09, 14/13, 5/18) predsjednik Gradskog vijeća Marčelo Damijanjević sazvao je 13. sjednicu Gradskog vijeća Grada Cresa za dan 3. kolovoza (petak) 2018. godine, s početkom u 17.00 sati u vijećnici Grada Cresa.
Za sjednicu predlažem sljedeći DNEVNI RED:
Usvajanje zapisnika sa 12. sjednice Gradskog vijeća. (zapisnik)
1. Aktualni sat.
2. -Prijedlog odluke o suglasnosti za provedbu ulaganja za projekt “Dogradnja Dječjeg vrtića Girice” (odluka)
-Prijedlog odluke o suglasnosti za provedbu ulaganja za projekt “Rekonstrukcija Kulturnog centra Susajda” (odluka)
3. -Godišnja analiza stanja sustava civilne zaštite na području Grada Cresa za 2017. godinu. (analiza)
-Godišnji plan razvoja sustava civilne zaštite na području Grada Cresa za 2018. godinu. (plan)
-Smjernice za organizaciju i razvoj sustava zaštite i spašavanja na području Grada Cresa za 2018—2021. godinu. (smjernice)
4. Prijedlog Statutarne odluke o izmjenama i dopunama Statuta Grada Cresa. (odluka)
5. Prijedlog odluke o uvjetima i načinu držanja kućnih ljubimaca i načinu postupanja s napuštenim i izgubljenim životinjama. (odluka)
6. Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za osnivanje prava građenja na nekretninama u vlasništvu Grada Cresa. (odluka)
7. Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za zamjenu nekretnina u vlasništvu Grada Cresa. (odluka)
8. -Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za prodaju dijela nekretnine u vlasništvu Grada Cresa pod oznakom č.zem. 3593/3 k.o. Cres. (odluka)
-Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za prodaju dijela nekretnine u vlasništvu Grada Cresa pod oznakom č.zem. 3593/3 k.o. Cres. (odluka)
-Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za prodaju nekretnine u vlasništvu Grada Cresa
pod oznakom č.zgr.198/1, k.o. Cres (odluka)
-Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za prodaju nekretnine u vlasništvu Grada Cresa
pod oznakom č.zgr. 619 i č.zgr.620, k.o. Cres. (odluka)
-Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za prodaju dijela nekretnine u vlasništvu Grada Cresa pod oznakom č.zgr 701 k.o. Cres (odluka)ZAPISNIK
Sa 13. sjednice Gradskog vijeća Grada Cresa koja je održana dana 3. kolovoza 2018. godine, u Gradskoj vijećnici Grada Cresa, s početkom u 17.00 sati.
Na sjednici je prisutno 12 vijećnika i to: Marčelo Damijanjević, predsjednik Gradskog vijeća i vijećnici: Jadranka Blatt, Oliver Filipas, Dragan Medarić, Samir Mujagić, Fiorenco Pinezić, Josip Pope, Lino Sinčić, Sanja Tomić, Patris Salković, Natalija Marelić Tumaliuan i Stjepan Vodenac. Odsutna: Maja Sepčić.
Na sjednici su još prisutni: Kristijan Jurjako, gradonačelnik Grada Cresa; Marin Gregorović, zamjenik gradonačelnika; Nada Kremenić, pročelnica Upravnog odjela za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje; Marko Ferlora, viši stručni suradnik za poljoprivredu i ruralni razvoj; Ismet Krupić, stručni suradnik za komunalno-stambeni sustav; Bojan Purić, Walter Salković, ostali građani i Patricija Purić, pročelnica Ureda Grada, koja vodi ovaj zapisnik.
Marčelo Damijanjević otvorio je sjednicu i predložio sljedeći
Dnevni red:
1. Aktualni sat.
2. -Prijedlog odluke o suglasnosti za provedbu ulaganja za projekt “Dogradnja Dječjeg vrtića Girice”.
-Prijedlog odluke o suglasnosti za provedbu ulaganja za projekt “Rekonstrukcija Kulturnog centra Susajda”
3. -Godišnja analiza stanja sustava civilne zaštite na području Grada Cresa za 2017. godinu.
-Godišnji plan razvoja sustava civilne zaštite na području Grada Cresa za 2018. godinu.
-Smjernice za organizaciju i razvoj sustava zaštite i spašavanja na području Grada Cresa za 2018—2021. godinu.
4. Prijedlog Statutarne odluke o izmjenama i dopunama Statuta Grada Cresa.
5. Prijedlog odluke o uvjetima i načinu držanja kućnih ljubimaca i načinu postupanja s napuštenim i izgubljenim životinjama.
6. Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za osnivanje prava građenja na nekretninama u vlasništvu Grada Cresa.
7. Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za zamjenu nekretnina u vlasništvu Grada Cresa.
8. -Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za prodaju dijela nekretnine u vlasništvu Grada Cresa pod oznakom č.zem. 3593/3 k.o. Cres.
-Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za prodaju dijela nekretnine u vlasništvu Grada Cresa pod oznakom č.zem. 3593/3 k.o. Cres.
-Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za prodaju nekretnine u vlasništvu Grada Cresa
pod oznakom č.zgr.198/1, k.o. Cres
-Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za prodaju nekretnine u vlasništvu Grada Cresa
pod oznakom č.zgr. 619 i č.zgr.620, k.o. Cres.
-Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za prodaju dijela nekretnine u vlasništvu Grada Cresa pod oznakom č.zgr 701 k.o. Cres
Jednoglasno je usvojen predloženi dnevni red.
Jednoglasno je usvojen zapisnik sa 12. sjednice Gradskog vijeća koja je održana 6. lipnja 2018. godine.
Ad. 1. Aktualni sat
Lino Sinčić postavio je sljedeće vijećničko pitanje:
Kada će početi radovi na rekonstrukciji dijelova ceste D 100 prema Porozini i kada će biti završena kompletna rekonstrukcija ceste D 100, od Cresa do Porozine. Zatražio je od Hrvatskih cesta da se pismeno očituju o ovom pitanju jer smatra da je to vrlo važno pitanje. Ovo područje daje velik broj noćenja a ovakvim nepostupanjem se ono zapostavlja. Potpunom rekonstrukcijom te dionice bilo bi rasterećeno i pristanište Merag.
Natalija Marelić Tumaliuan postavila je sljedeća vijećnička pitanja:
1. Kada se donosio Proračun za 2018. djelomično je usvojen amandman AM da se na gradskom terenu u vidu javno privatnog partnerstva, izgrade gradski stanovi za mlade. Da li se nešto radi na tom projektu?
2. Na pitanje, koje je u vezi postavljanja montažnih kućica, postavila vijećnica Sanja Tomić, odgovoreno je da se mogu graditi takve kućice, ali je naknadno dobivena informacija da se iste ipak ne mogu postaviti. Pitanje je može li se otvoriti zona gdje bi se mogle postaviti mobilne kućice?
3. Treće pitanje odnosi se na vođenje facebook profila Grada koji je cenzuriran. Žale se građani da im se postovi ne puštaju odnosno brišu. Facebook je vrlo važan u komunikaciji Grada i građana i do cenzure ne bi trebalo dolaziti. Obrazloženje je da su postovi neprimjereni ali to u većini slučajeva nije istina. Zašto je takva cenzura u tijeku?
4. Od Vijeća mjesnog odbora Valun dobili su informaciju da Grad nije ispunio ni jednu točku koja je bila zaključena na sastanku 21. svibnja 2018. Zašto je to tako?
5. Vijeće mjesnog odbora Beli upozorilo je na održavanje ceste prema Belom. Proširenja su zakrčena odronima. Zatražili su da se cesta održava onako kako treba, kako bi bila prohodna i sigurna za vozače.
Fiorenco Pinezić postavio je sljedeća vijećnička pitanja:
1. Treba postaviti obavijest da se na čestici zemljišta koja je u vlasništvu Grada, pod oznakom 2164/11, može ostaviti trailer uz naknadu. To zemljište treba ograditi stupićima i lancem kako se samovoljno više ne bi mogli ostavljati traileri. Od vlasnika onih koji su već tamo, zatražiti da plate naknadu ili da maknu trailere ili ih Grad treba ukloniti.
2. Izrazio je nezadovoljstvo postavljanjem okruglih kontejnera na području mjesnog odbora Martinšćica jer oko svakog kontejnera ima mnogo bačenih vreća punih smeća. Upitao je tko je odlučio o nabavi takvih kontejnera i kada će čitav sistem profunkcionirati na način da smeće ne bude oko kontejnera već u njima?
Sanja Tomić postavila je sljedeća vijećnička pitanja:
1. Pred nekoliko godina Primorsko goranska županija opremila je hitnu a sanitet je i dalje u vrlo lošem stanju. Pacijenti se svakodnevno prevoze na dijalizu u Mali Lošinj u već dotrajalom vozilu. Zatražila je da se prema Primorsko-goranskoj županiji uputi inicijativa da se nabavi novo vozilo za sanitet.
2. U Martinšćici, čiji se broj stanovnika tijekom ljetnih mjeseci višestruko povećava, nemaju doktora. Zašto je to tako i što se poduzima da se to riješi.
3. Zašto nema vode na fontani na Grabru?
Jadranka Blatt postavila je sljedeća vijećnička pitanja:
1. U kojoj je fazi projekt vodoopskrbe područja Tramuntane putem desalinizatora. Taj projekt je bio kandidiran ali nije prošao. Smatra da se na tom projektu mora ozbiljnije raditi jer zna se što znači voda za neko područje. Kada će se početi razmišljati o Tramuntani i o njenom razvoju?
2. Na podučju Grabra su sidrišta za barke i velika količina jahti i brodica koje se sidre i ujutro ostavljaju smeće u lučici Grabar po koje onda dolaze komunalci. Pitanje je da li te jahte plaćaju nešto za odvoz smeća ili će to pasti na teret Lučke uprave ili nekog drugog?
Oliver Filipas postavio je sljedeće vijećničko pitanje:
Već se više puta na sjednicama Gradskog vijeća raspravljalo o azbestu na krovovima i u prirodi. Ima dosta azbesta koji je bačen u prirodu. Zna se da je azbest jako štetan a ova visoka temperatura je pogodna za širenje azbestnih čestica. Da li bi se moglo konkretno nešto učiniti da kada se u prirodi detektira problem odbačenog azbesta, Grad preko komunalnog društva ukloni taj azbest jer dosadašnje akcije, ako ih je i bilo, nisu dale neke rezultate.
Dragan Medarić postavio je sljedeća vijećnička pitanja:
1. Kada će komunalno društvo započeti radove na zamjeni posljednjeg dijela salonitne cijevi od Turiona do Fortece?
2. Pitanje se odnosi na prometnu povezanost naselja Beli. Na tom području ima po ljeti 300 do 400 ljudi a prometna povezanost autobusnim linijama je nikakva. Određene dane uopće nema veze ili je polazak autobusa postavljen tako da ne odgovaraju drugim linijama koje idu iz Cresa. Zatražio je od Grada da se uputi dopis prijevozniku kako bi se linije uskladile s potrebama stanovništva.
Marčelo Damijanjević postavio je sljedeće vijećničko pitanje:
Vrlo je važni poduzimati radnje u smislu preventivne zaštite od požara a to se osobito odnosi na stabla odnosno šume koje su u blizini naselja ili u samom naselju, jer kada dođe do požara takva jedna neuređena površina može samo pouspješiti širenje požara. Smatra da se šume odnosno zarasle površine u vlasništvu Grada moraju urediti da se umanji mogućnost nastanka i širenja požara. Ako je zemljište u privatnom vlasništvu treba upozoriti vlasnike da urede svoje zemljište, te da njime gospodare na primjeren način. Zatražio je informaciju što se radi po pitanju preventivne protupožarne zaštite.
Kristijan Jurjako je na postavljena pitanja dao sljedeće odgovore:
Pitanje koje se odnosi na rekonstrukciju ceste uputiti će se Hrvatskim cestama, za postavljanje mobilnih kućica kao i u vezi cenzure na facebook-u odgovoriti će pismeno. U vezi vodoopskrbe Tramuntane, istina je da je projekt bio apliciran ali nije prošao pa će se od Vodoopskrbe i odovodnje zatražiti infomracija o tome. Za autobusne linije tražiti će se očitovanje autobusnog prijevoznika. Pohvalio je inicijativu za uklanjanje azbesta i nastojati će se poduzeti određene akcije kako bi se potaknulo stanovništvo na uklanjanje azbesta. Što se tiče doktora u Martinšćici, uza sva nastojanja i Doma zdravlja i Grada i Mjesnog odbora za ovu godinu se nije upjelo naći doktora koji bi dva mjeseca radio u Martinšćici. Što se tiče čišćenja ceste za Beli o tome će se pismeno obavijestiti Županijska uprava za ceste u čijoj je ingerenciji ta cesta a nije istina da se zaključci sa sastanka sa Vijećem mjesnog odbora Valun nisu izvršili.
Marin Gregorović istaknuo je dobru suradnju s vijećem mjesnog odbora Martinšćica a u vezi ostavljanja trailera na teren u vlasništvu Grada, poslati komunalni redari kako bi se utvrdilo pravo stanje stvari, te za sljedeću sezonu planirale neke akcije. Što se tiče kontejnera koji su postavljani u Martinšćici, smatra da je prvenstveno bitno apelirati na građane da što više odvajaju otpad i ova rješenja koja su uvedena su dobra ali su građani ti koji ih se moraju pridržavati. Za sanitetsko vozilo uputiti će se dopis Primorsko-goranskoj županiji. Troškove odvoza smeća koje u lučici Grabar ostavljaju usidrene jahte i ostale brodice snosi Lučka uprava ali će se svakako za sljedeću sezonu pokušati naći neko rješenje. Izmjena salonitnih cijevi na dijelovima ulica Turion i Put fortece početi će uskoro.
Ad. 2.
Marko Ferlora obrazložio je Prijedlog odluke o suglasnosti za provedbu ulaganja za projekt “Dogradnja Dječjeg vrtića Girice” i Prijedlog odluke o suglasnosti za provedbu ulaganja za projekt “Rekonstrukcija Kulturnog centra Susajda”.
U raspravi u kojoj su sudjelovali Marčelo Damijanjević, Oliver Filipas, Natalija Marelić Tumaliuan, Jadranka Blatt i Kristijan Jurjako posebno je istaknuto zadovoljstvo što se u rekonstrukciju tih objekata ide preko europskih fondova jer se u njih moraju uložiti veća sredstva; iznijeta je primjedba da je materijal za ovu točku došao samo na jednom papiru te da vijećnici nisu vidjeli projekte, a bilo bi dobro da se upoznaju s istima; postavljeno je pitanje iz kojeg razloga je upravljanje Kulturnim centrom Susajda preneseno na Creski muzej; upozoreno je da se prilikom zadnje obnove zgrade Dječjeg vrtića nisu obnavljali podovi koji su u lošem stanju, te je predloženo da se u okviru ovog projekta vodi računa o tome; da je upravljanje Kulturnim centrom Susajda od strane Creskog muzeja jedan logičan potez jer se radi o dvije ustanove u kulturi te nema razloga zašto muzej ne bi mogao upravljati Kulturnim centrom.
Nakon zaključene rasprave, jednoglasno su donesene sljedeće:
Odluke:
Gradsko vijeće Grada Cresa donosi Odluku o suglasnosti za provedbu ulaganja na području Grada Cresa unutar Mjere 07 „Temeljne usluge i obnova sela u ruralnim područjima“, podmjere 7.4. „Ulaganja u pokretanje, poboljšanje ili proširenje lokalnih temeljnih usluga za ruralno stanovništvo, uključujući slobodno vrijeme i kulturne aktivnosti te povezanu infrastrukturu“, tip operacije 7.4.1. „Ulaganja u pokretanje, poboljšanje ili proširenje lokalnih temeljnih usluga za ruralno stanovništvo, uključujući slobodno vrijeme i kulturne aktivnosti te povezanu infrastrukturu“ iz Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014.-2020. godine za projekt Dogradnje dječjeg vrtića „Girice“.Sastavni dio ove Odluke je i prilog Opis projekta Dogradnje dječjeg vrtića „Girice“.Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objaviti će se u Službenom glasilu Primorsko-goranske županije.
Gradsko vijeće Grada Cresa donosi Odluku o suglasnosti za provedbu ulaganja na području Grada Cresa unutar Mjere 07 „Temeljne usluge i obnova sela u ruralnim područjima“, podmjere 7.4. „Ulaganja u pokretanje, poboljšanje ili proširenje lokalnih temeljnih usluga za ruralno stanovništvo, uključujući slobodno vrijeme i kulturne aktivnosti te povezanu infrastrukturu“, tip operacije 7.4.1. „Ulaganja u pokretanje, poboljšanje ili proširenje lokalnih temeljnih usluga za ruralno stanovništvo, uključujući slobodno vrijeme i kulturne aktivnosti te povezanu infrastrukturu“ iz Programa ruralnog razvoja Republike hrvatske za razdoblje 2014.-2020. godine za projekt Rekonstrukcije kulturnog centra Susajda.Sastavni dio ove Odluke je i prilog Opis projekta Rekonstrukcije kulturnog centra Susajda.Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objaviti će se u Službenom glasilu Primorsko-goranske županije.
Ad. 3.
Ismet Krupić obrazložio je Godišnju analiza stanja sustava civilne zaštite na području Grada Cresa za 2017. Godinu, Godišnji plan razvoja sustava civilne zaštite na području Grada Cresa za 2018. Godinu I Smjernice za organizaciju i razvoj sustava zaštite i spašavanja na području Grada Cresa za 2018—2021. godinu.
U raspravi u kojoj su sudjelovali Marčelo Damijanjević, Ismet Krupić, Marin Gregorović, Patris Salković, Natalija Marelić Tumaliuan, Jadranka Blatt, Dragan Medarić i Josip Pope posebno je istaknuto pitanje kada se pokreće sustav civilne zaštite na što je odgovoreno da načelnik stožera civilne zaštite ocjenjuje kada je stanje ozbilno i kada treba pokrenuti sustav; da postoji potreba za daljnjim opremanjem DVD-a Cres i za boljom edukacijom građana; da sredstva koja se izdvajaju za DVD Cres nisu dovoljna; da je u vezi funkcioniranja sustava civilne zaštite problem što niže postrojbe civilne zaštite kao i povjerenici nisu educirani; da se mora poraditi na preventivnim mjerama na način da se odredi plan čišćenja terena kao i penalizacija za one koji ne čiste i ne održavaju svoje terene; da treba pokrenuti inicijativu za osnivanje javne vatrogasne postrojbe za Grad Cres; da treba više raditi na edukaciji djece i mladih, te da bi trebalo vatrogasni dom dislocirati na drugo područje i tako stvoriti bolje uvjete za rad DVD-a.
Nakon zaključene rasprave, jednoglasno je donesena sljedeća
Odluka:
Usvaja se Godišnja analiza stanja sustava civilne zaštite na području Grada Cresa za 2017. Godinu; Godišnji plan razvoja sustava civilne zaštite na području Grada Cresa za 2018. godinu i Smjernice za organizaciju i razvoj sustava zaštite i spašavanja na području Grada Cresa za 2018—2021. godinu. Usvojeni akti objaviti će se u “Službenim novinama Primorsko-goranske županije”.
Ad. 4.
Dragan Medarić, predsjednik Odbora za statutarno-pravna pitanja, obrazložio je Prijedlog Statutarne odluke o izmjenama i dopunama Statuta Grada Cresa.
Bez rasprave, jednoglasno je donesena sljedeća
Odluka:
Usvaja se Statutarna odluka o izmjenama i dopunama Statuta Grada Cresa. Statutarna odluka o izmjenama i dopunama Statuta Grada Cresa objaviti će se u “Službenim novinama Primorsko-goranske županije”.
Ad. 5.
Nada Kremenić obrazložila je Prijedlog odluke o uvjetima i načinu držanja kućnih ljubimaca i načinu postupanja s napuštenim i izgubljenim životinjama.
U raspravi su sudjelovali Patris Salković i Fiorenco Pinezić.
Nakon zaključene rasprave, jednoglasno je donesena sljedeća
Odluka:
Usvaja se Odluka o uvjetima i načinu držanja kućnih ljubimaca i načinu postupanja s napuštenim i izgubljenim životinjama. Odluka o uvjetima i načinu držanja kućnih ljubimaca i načinu postupanja s napuštenim i izgubljenim životinjama objaviti će se u “Službenim novinama Primorsko-goranske županije”.
Ad. 6.
Patricija Purić obrazložila je Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za osnivanje prava građenja na nekretninama u vlasništvu Grada Cresa.
U raspravi u kojoj sudjelovali Fiorenco Pinezić, Jadranka Blatt, Kristijan Jurjako i Marčelo Damijanjević istaknuto je zadovoljstvo donošenjem ovakve odluke s obzirom da se na ovaj način potiče poduzetništvo.
Nakon zaključene rasprave, jednoglasno je donesena sljedeća
Odluka:
Usvaja se Odluka o raspisivanju javnog natječaja za osnivanje prava građenja na nekretninama u vlasništvu Grada Cresa. Odluka o raspisivanju javnog natječaja za osnivanje prava građenja na nekretninama u vlasništvu Grada Cresa objaviti će se u “Službenim novinama Primorsko goranske županije”.
Ad. 7.
Patricija Purić obrazlođila je Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za zamjenu nekretnina u vlasništvu Grada Cresa.
U raspravi u kojoj su usdjelovali Oliver Filipas, Marčelo Damijanjević, Jadranka Blatt, Dragan Medarić, Kristijan Jurjako, Josip Pope, Marčelo Damijanjević i Marin Gregorović zatraženo je objašnjenje zašto se za cestu isplaćuje naknada odnosno daje zamjensko zemljište a ne postupa se po Zakonu o cestama na što je dogovoreno da je to u skladu s presudom Općinskog suda prema kojoj ej to zemljište u vlasništvu privatnih osoba; izraženo je protivljenje predloženoj zamjeni nekretnina te je predloženo da se vlasnicima zemljišta isplati naknada u novcu o čemu vijeće može donijeti posebnu odluku.U 19.10 sati sjednicu je napustio vijećnik Stjepan Vodenac. Na sjednici je prisutno 11 vijećnika.
Nakon zaključene rasprave sa 10 glasova “protiv” i 1 “suzdržanim” glasom nije usvojena Odluka o raspisivanju javnog natječaja za zamjenu nekretnina u vlasništvu Grada Cresa.
Ad. 8.
Patricija Purić obrazložila je Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za prodaju dijela nekretnine u vlasništvu Grada Cresa pod oznakom č.zem. 3593/3 k.o. Cres (površine 600 m2), Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za prodaju dijela nekretnine u vlasništvu Grada Cresa pod oznakom č.zem. 3593/3 k.o. Cres. (površine 398 m2), Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za prodaju nekretnine u vlasništvu Grada Cresa pod oznakom č.zgr.198/1, k.o. Cres, Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za prodaju nekretnine u vlasništvu Grada Cresa pod oznakom č.zgr. 619 i č.zgr.620, k.o. Cres i Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za prodaju dijela nekretnine u vlasništvu Grada Cresa pod oznakom č.zgr 701 k.o. Cres.
U raspravi u kojoj su sudjelovali Josip Pope, Patris Salković, Natalija Marelić Tumaliuan, Jadranka Blatt, Fiorenco Pinezić, Kristijan Jurjako, Oliver Filipas, Marčelo Damijanjević, Sanja Tomić, Dragan Medarić, Marin Gregorović i Patricija Purić posebno je istaknuta zamjena nekretnina koja je provedena u srpnju 2018., gdje je za zemljište pod cestom dano građevinsko zemljište i time je umanjena parcela za gradnju a procjena zemljišta za cestu je vrlo viskoa i ni jedna cesta nije procjenjena tako visoko; da se radi o potpuno legalnom postupku zamjene nekretnina koja je izvršena na temelju propisa sa procjenom ovlaštenog sudskog vještaka u koju Grad nema razloga sumnjati.
Patris Salković predložio je da se u tekst natječaja za sve nekretnine unese da će otvaranje ponuda biti javno na određeni datum, što je Kristijan Jurjako kao predlagač i prihvatio.U 19.55 sati sjednicu je napustila vijećnica Sanja Tomić, te je na sjednici prisutno 10 vijećnika.
Nakon zaključene rasprave pristupilo se glasovanju po pojedinačnim odlukama.
Sa 8 glasova “za” i 2 “suzdržana” glasa donesena je sljedeća
Odluka:
Usvaja se Odluka o raspisivanju javnog natječaja za prodaju dijela nekretnine u vlasništvu Grada Cresa na predjelu „Brajdice“ u naselju Cres, zemljišnoknjižne oznake č.zem. 3593/3, upisane u z.k.ul. 8354, k.o. Cres, u 600/1287 dijela, površine 600 m2 (kojoj odgovara buduća č.zem. 3593/15 k.o. Cres, površine 600 m2), označena plavom bojom na kopiji katastarskog plana izrađenoj od „Geo-Teo“ d.o.o. iz Cresa dana 03. srpnja 2018. godine, u naravi neizgrađeno građevinsko zemljište, u Cresu, Predjel Brajdice, u zoni stambene (S) namjene. Utvrđuje se početna kupoprodajna cijena u visini od 691.800,00 kuna, prema Procjeni tržišne vrijednosti nekretnine prema stanju i vrijednostima u V/2018 godine, koju je izradio stalni sudski vještak za graditeljstvo i procjenu nekretnina dipl. ing. građ. Hrvoje Balija iz Zagreba, 08. svibnja 2018. godine.
Sa 6 glasova “za”, 3 glasa “protiv” i 1 “suzdržanim” glasom donesene je sledeća
Odluka:
Usvaja se Odluka o raspisivanju javnog natječaja za prodaju dijela nekretnine u vlasništvu Grada Cresa na predjelu „Brajdice“ u naselju Cres, zemljišnoknjižne oznake č.zem. 3593/3, upisana u z.k.ul. 8354, k.o. Cres, u 398/1287 dijela, površine 398 m2 (kojoj odgovara buduća č.zem. 3593/16 k.o. Cres, površine 398 m2), označena žutom bojom na kopiji katastarskog plana izrađenoj od „Geo-Teo“ d.o.o. iz Cresa dana 03. srpnja 2018. godine, u naravi neizgrađeno građevinsko zemljište, u Cresu, Predjel Brajdice, u zoni stambene (S) namjene, Utvrđuje se početna kupoprodajna cijena za nekretninu iz toč. I. ove Odluke u visini od 458.894,00 kuna, prema Procjeni tržišne vrijednosti nekretnine prema stanju i vrijednostima u V/2018 godine, koju je izradio stalni sudski vještak za graditeljstvo i procjenu nekretnina dipl. ing. građ. Hrvoje Balija iz Zagreba, 08. svibnja 2018. godine.
Jednoglasno je donesena sljedeća
Odluka:
Usvaja se Odlukao raspisivanju javnog natječaja za prodaju nekretnine oznake č.zgr. 198/1, k.o. Cres zk.ul. 254., k.o. Cres, u naravi stan na II. katu zgrade na adresi Turion 14 i pripadajuća prostorija u prizemlju zgrade, ukupne površine 73,95 m², po početnoj cijeni od 333.928,53 kuna, koja je utvrđena Elaboratom procjene vrijednosti nekretnine stalnog sudskog vještaka u građevinarstvu Jasminke Lilić, dipl.ing.građ. iz Rijeke, od dana 20. ožujka 2018. godine.
Sa 9 glasova “za” i 1 “suzdržanim” glasom donesena je sljedeća
Odluka:
Usvaja se Odluka o raspisivanju javnog natječaja za prodaju nekretnine oznake č.zgr. 619 i č.zgr. 620, k.o. Cres u naravi stan na I. katu zgrade na adresi Pod urom 10 u centru grada Cresa, površine 33,26 m², po početnoj cijeni od 320.000,00 kuna (43.199,24 EUR), koja je utvrđena Elaboratom procjene vrijednosti nekretnine stalnog sudskog vještaka u građevinarstvu Jasminke Lilić, dipl.ing.građ. iz Rijeke, od dana 07. svibnja 2018. godine.
Jednoglasno je donesena sljedeća
Odluka:
Usvaja se Odluka o raspisivanju javnog natječaja za prodaju dijela nekretnine u vlsništvu Grada Cresa zemljišnoknjižne oznake č. zgr. 701, k.o. Cres i to 16/96 dijela, u naravi dio kuće u Cresu u Jadranskoj ulici kbr. 4, po početnoj cijeni od 129.833,30 kuna, utvrđena Elaboratom procjene vrijednosti nekretnina od 29. rujna 2017. Godine, izrađen od strane ing. građ. Željka Jovića, stalnog sudskog vještaka građevinske struke iz Malog Lošinja, Velopin 27.U 20.30 sati predsjednik Gradskog vijeća, Marčelo Damijanjević, zatvorio je 13. sjednicu Gradskog vijeća.
Klasa: 021-01/18-01/11
Ur. broj: 2213/02-01-18-16
Zapisnik sastavila
Patricija PurićPredsjednik Gradskog vijeća
Marčelo Damijanjević
-
-
Meteo Cres
-
Linkovi