-
Ustroj grada
- Gradonačelnik
-
Gradsko vijeće
- 29. sjednica 12.studenog 2024.
- 28. sjednica 12. rujna 2024.
- 27. sjednica 12. lipnja 2024.
- 26. sjednica 30. travnja 2024.
- 25. sjednica 21. ožujka 2024.
- 24. sjednica 29. veljače 2024.
- 23. sjednica 31. siječnja 2024.
- 22. sjednica 26. prosinca 2023.
- 21.sjednica 13. prosinca 2023.
- 20. sjednica 30. studenog 2023.
- 19. sjednica 30. listopada 2023.
- 18. sjednica 21. rujna 2023.
- 17. sjednica 11. srpnja 2023.
- 16. sjednica 7. srpnja 2023.
- 15. sjednica 26. travnja 2023.
- 14. sjednica 27. siječnja 2023.
- 13. sjednica 15. prosinca 2022.
- 12. sjednica 21. studenog 2022.
- 11. sjednica 29. rujna 2022.
- 10. sjednica 21. srpnja 2022.
- 9. sjednica 23. svibnja 2022.
- 8. sjednica 11. travnja 2022.
- Izvanredna sjednica Gradskog vijeća - 30. ožujka 2022
- Izvanredna sjednica Gradskog vijeća – 14. ožujka 2022.
- 7. sjednica 31. siječnja 2022.
- 6. sjednica 13. prosinca 2021.
- 5. sjednica 1. prosinca 2021.
- 4. sjednica 28. listopada 2021.
- 3. sjednica 19. kolovoza 2021.
- 2. konstituirajuća sjednica 9. srpnja 2021.
- Konstituirajuća sjednica Gradskog vijeća 17.6.2021.
- Radna tijela Gradskog vijeća
- Zapisnici
-
Zapisnici starijih sjednica - mandat 2017. - 2021.
-
34. sjednica 22. ožujka 2021.
-
33. sjednica 28. siječnja 2021.
-
32. sjednica 18. prosinca 2020.
-
31. sjednica 10. prosinca 2020.
-
30. sjednica 27. listopada 2020.
-
29. sjednica 17. rujna 2020.
-
28. sjednica 17. lipnja 2020.
-
27. sjednica 30. ožujka 2020.
-
26. sjednica 23. siječnja 2020.
-
25. sjednica 12. prosinca 2019.
-
24. sjednica 5.studenog 2019.
-
23. sjednica 23. rujna 2019.
-
22. sjednica 27. lipnja 2019.
-
21. sjednica 23.svibnja 2019.
-
20. sjednica 8. svibnja 2019.
-
19. sjednica 11. veljače 2019.
-
18. sjednica 24. siječnja 2019.
-
17. sjednica 17. prosinca 2018.
-
16. sjednica 28. studenog 2018.
-
15. sjednica 22. listopada 2018.
-
14. sjednica 21. rujna 2018.
-
13. sjednica 3. kolovoza 2018.
-
12. sjednica 6. lipnja 2018.
-
11. sjednica 17. svibnja 2018.
-
10. sjednica 17. travnja 2018.
-
9. sjednica 20. veljače 2018.
-
8. sjednica 30. siječnja 2018.
-
7. sjednica 12. prosinca 2017.
-
6. sjednica 29. studenog 2017.
-
5. sjednica 27. listopada 2017.
-
4. sjednica 12. listopada 2017.
-
3. konstituirajuća sjednica 03.08.2017.
-
2. konstituirajuća sjednica 20.07.2017.
-
Konstituirajuća sjednica Gradskog vijeća 28.06.2017.
-
34. sjednica 22. ožujka 2021.
- Zapisnici starijih sjednica
- Gradska uprava
- Mjesna samouprava
-
-
Sazvana 14. sjednica Gradskog vijeća – 21.09.2018.
21.09.2018.Na temelju čl. 81. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Cresa (“Službene novine” br. 11/18) i članka 33. Statuta Grada Cresa (“Službene novine” br. 29/09, 14/13, 5/18) predsjednik Gradskog vijeća Grada Cresa Marčelo Damijanjević sazvao je 14. sjednicu Gradskog vijeća za dan 21. rujna (petak) 2018. godine, s početkom u 14.30 sati u vijećnici Grada Cresa
Za sjednicu je predložio sljedeći DNEVNI RED:
Usvajanje zapisnika sa 13. sjednice Gradskog vijeća. (zapisnik)
1. Aktualni sat.
2. Izvješće o radu za 2017. godinu
- Vodoopskrba i odvodnja Cres Lošinj d.o.o. (https://drive.google.com/drive/folders/1RFOCUN5TCQcKUGSTRNXUL3WtsZO1jOXd?usp=sharing)
- Komunalne usluge Cres Lošinj d.o.o. (https://drive.google.com/drive/folders/1RFOCUN5TCQcKUGSTRNXUL3WtsZO1jOXd?usp=sharing)
- Otočna razvojna agencija Otra d.o.o. (izvješće)
3. Izvješće o radu za 2017. godinu
- Creski muzej (izvješće)
- Gradska knjižnica i čitaonica Frane Petrića (izvješće)
- Dječji vrtić Girice Cres –pedagoška 2017./2018. godina (izvješće)
4. Polugodišnji izvještaj o izvršenju Proračuna Grada Cresa za 2018. godinu. (izvještaj)
5. -Prijedlog zaključka o odbijanju ponude na natječaju za osnivanje prava građenja. (zaključak)
-Prijedlog odluke o utvrđenju najpovoljnije ponude na natječaju za osnivanje prava građenja. (odluka)
6. Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za prodaju nekretnine u vlasništvu Grada Cresa - č.zem. 92/1 k.o. Cres. (odluka)
7. Prijedlog rješenja o imenovanju Stručnog povjerenstva za pripremu Odluke o utvrđivanju zona sanitarne zaštite jezera Vrana. (rješenje)
ZAPISNIKSa 14. sjednice Gradskog vijeća Grada Cresa koja je održana dana 21. rujna 2018. godine, u Gradskoj vijećnici Grada Cresa, s početkom u 14.30 sati.
Na sjednici je prisutno 12 vijećnika i to: Marčelo Damijanjević, predsjednik Gradskog vijeća i vijećnici: Jadranka Blatt, Oliver Filipas, Dragan Medarić, Samir Mujagić, Fiorenco Pinezić, Josip Pope, Lino Sinčić, Sanja Tomić, Patris Salković, Natalija Marelić Tumaliuan i Stjepan Vodenac. Odsutna: Maja Sepčić.
Na sjednici su još prisutni: Kristijan Jurjako, gradonačelnik Grada Cresa; Marin Gregorović, zamjenik gradonačelnika; Nada Kremenić, pročelnica Upravnog odjela za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje; Neven Kruljac, direktor društva Vodoopskrba i odvodnja Cres Lošinj d.o.o. i Komunalne usluge Cres Lošinj d.o.o.; Ugo Toić, direktor društva Otra d.o.o.; Jelena Dunato, ravnateljica Creskog muzeja; Stefano Negovetić, ravnatelj Gradske knjižnice i čitaonice Frane Petrića; Snježana Sučić, ravnateljica Dječjeg vrtića Girice; Bojan Purić, Walter Salković i Patricija Purić, pročelnica Ureda Grada, koja vodi ovaj zapisnik.
Marčelo Damijanjević otvorio je sjednicu i pročitao prijedlog Gradonačelnika za izmjenu dnevnog reda da se dio 5. točke dnevnog reda “Prijedlog zaključka o odbijanju ponude na natječaju za osnivanje prava građenja”, skine s dnevnog reda, te da ta točka glasi: “Prijedlog odluke o utvrđenju najpovoljnije ponude na natječaju za osnivanje prava građenja”.
Jednoglasno je usvojen sljedeći
Dnevni red:
1. Aktualni sat.
2. Izvješće o radu za 2017. godinu
-Vodoopskrba i odvodnja Cres Lošinj d.o.o.
-Komunalne usluge Cres Lošinj d.o.o.
-Otočna razvojna agencija Otra d.o.o.
3. Izvješće o radu za 2017. godinu
-Creski muzej
-Gradska knjižnica i čitaonica Frane Petrića
-Dječji vrtić Girice Cres –pedagoška 2017./2018. godina
4. Polugodišnji izvještaj o izvršenju Proračuna Grada Cresa za 2018. godinu.
5. Prijedlog odluke o utvrđenju najpovoljnije ponude na natječaju za osnivanje prava građenja.
6. Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za prodaju nekretnine u vlasništvu Grada Cresa - č.zem. 92/1 k.o. Cres.
7. Prijedlog rješenja o imenovanju Stručnog povjerenstva za pripremu Odluke o utvrđivanju zona sanitarne zaštite jezera Vrana.
Jednoglasno je usvojen zapisnik sa 13. sjednice Gradskog vijeća koja je održana 3. kolovoza 2018. godine.
Ad. 1. Aktualni sat
Fiorenco Pinezić postavio je sljedeća vijećnička pitanja:
1. Zahvalio se na postavljenoj javnoj rasvjeti od Martinšćice do Zaglava ali na trasi je ostalo još neuređenih dijelova koji mogu ugrožavati promet, pa je zatražio da se to uredi.
2. Tko je odgovoran za postavljanje tabli sa znakom zabrane pristupa jezeru? Da li su sve tabele postavljene i što ako turisti, usprkos zabrani i upozorenju, ipak idu do jezera?
Natalija Marelić Tumaliuan postavila je sljedeća vijećnička pitanja:
1. Na koji način funkcionira snabdijevanje naselja Grada Cresa? Dolaze sa terena prigovori da se stanovnicima tih naselja prodaje skuplja roba.
2. Kada počinje radno vrijeme u gradskoj upravi, te da li se to radno vrijeme odnosi i na gradonačelnika i zamjenika gradonačelnika?
3. Iznijela je prigovor na rad liječnice u turističkoj ambulanti jer je bio slučaj da je dijete skoro umrlo jer je površno pregledano. Tko vrši nadzor nad radom turističke ambulante?
Lino Sinčić postavio je sljedeće vijećničko pitanje:
Grad Cres ima sklopljena dva ugovora o pravu građenja a zna se da po tim ugovorima postoji rok od tri godine. U kojoj je fazi realizacija tih dvaju ugovora? Predložio je da se od korisnika prava građenja zatraži očitovanje.
Oliver Filipas postavio je sljedeća vijećnička pitanja:
1. Kraj je sezone a svjedoci smo da je bio velik broj kampera i u samom naselju i na ostalim mjestima po otoku. Što je napravljeno da se zaustavi divlje kampiranje?
2. Osvrnuo se na čistoću naselja te posebno istaknuo izmet kućnih ljubimaca kojega ima dosta osobito po uličicama. Smatra da se po tom pitanju nije ništa napravilo. Pitanje je što se namjerava poduzeti da bi na ulicama bilo što manje izmeta kućnih ljubimaca?
Dragan Medarić postavio je sljedeća vijećnička pitanja:
1. Kada će Grad osnovati radnu skupinu kako bi se napravila nova odluka o komunalnom redu kao i nova odluka o porezima?
2. U postupku je donošenje novog Zakona o otocima. Da li je Grad poduzeo sve da se u tekst Zakona uvrste primjedbe koje se odnose na izlov alohtone divljači?
3. Kada će i hoće li Grad pokrenuti inicijativu za osnivanje javne vatrogasne postrojbe?
Stjepan Vodenac postavio je sljedeće vijećničko pitanje:
Ponovio je pitanje koje je već postavio u vezi izgradnje POS-ovih stanova. Zanima ga gdje je zapelo i da li postoji plan da se krene u izgradnju ove godine?
Sanja Tomić postavila je sljedeća vijećnička pitanja:
1. Da li će se i kada izgraditi kanalizacijska mreža u naselju Miholašćica?
2. Bio je objavljen natječaj za zakup poslovnih prostora na koji se nitko nije prijavio. Da li će se taj natječaj ponoviti i što je s poslovnim prostorom bivše trgovine Toni?
3. Uskoro će godišnjica prvog postavljanja ovog pitanja. Zatražila je podatke o visni plaća ravnatelja vrtića, knjižnice i muzeja.
Patris Salković postavio je sljedeće vijećničko pitanje:
Da li Grad ozbiljno razmišalja o zapošljavanju prometnog ili prometno-komunalnog redara kako bi to bilo na vrijeme pripremljeno za sljedeću sezonu?
Jadranka Blatt postavila je sljedeće vijećničko pitanje:
Grad nema definirane javne površine koje daje na korištenje ugostiteljima za terase. Imamo situaciju da ugostitelji po potrebi šire svoje terase i te se terase odobravaju po zahtjevu ugostitelja. Nema plana terasa, da ih se izmijeri, ogradi, te da se kao takve daju na korištenje. Smatra da se u novoj odluci o javnim površinama, odlučivanje o tome treba izmaknuti iz domene odlučivanja gradonačelnika i da se takva odluka donosi na Gradskom vijeću. Da li aktivnosti na izradi nove odluke idu u tom pravcu?
Kristijan Jurjako dao je sljedeće odgovore:
- Natječaj za poslovne prostore će se ponoviti, a biti će raspisan i natječaj za zakup poslovnog prostora bivše trgovine Toni.
- Kanalizacija u Miholašćici dio je projekta aglomeracije Cres-Martinšćica-Nerezine-Veli i Mali Lošinj. Taj projekt realizirati će se u početnoj fazi.
- U vezi izgradnje POS-ovih stanova zatražiti će se pismena informacija od Agencije za pravni promet nekretninama, te će se na to pitanje odgovoriti pismeno.
- U vezi inicijative za osnivanje javne vatrogasne postrojbe u Cresu, pokrenuti će se razgovori s Gradom Mali Lošinj da se osnuje zajednička javna vatrogasna postrojba Cres-Lošinj kao što imaju liburnijske općine. Ako bi u Cresu bila javna vatrogasna postrojba, ista bi se financirala državnim novcem za razliku od sada kada se DVD financira iz gradskog proračuna.
- Sudjelovao je u radu Saborskog odbora za lokalnu samoupravu u vezi Zakona o otocima. Bilo je dosta pohvala na tekst Zakona ali za nas je problem u čl. 38. koji govori o divljim životinjama koje ne mogu biti na otocima i koji je loše složen. Ako se donese Zakon o lovstvu, koji je u pripremi i u ovom obliku koji je predložen, neće se moći uklanjati divlje svinje kao do sada. Zaključeno je da će se između dva čitanja pokušati iznaći nova rješenja te će se na tu temu održati i sastanak s predstavnicima Ministarstva poljoprivrede i zaštite okoliša.
- Što se tiče plaća ravnatelja ustanova, one se u bruto iznosu daju vrlo lako izračunati jer su svi podaci poznati.
- Za sljedeću godinu osigurati će se u proračunu sredstva za rad prometnog redara.
- Nove odluke koje su u pripremi i koje reguliraju gospodarenje nekretninama i korištenje javnih površina donositi će Gradsko vijeće i da, prijedlog odluke o javnim površinama biti će priipremljen na način da Gradsko vijeće donosi odluku o javnim površinama čiji će sastavni dio biti i plan javnih površina.
Marin Gregorović dao je sljedeće odgovore:
- U Martinšćici će se uskoro dovršiti i urediti dio neuređene trase na kojoj je postavljena javna rasvjeta od Martinšćice do Zaglava.
- Postoje tabele koje upozoravaju turiste da ne idu do jezera. Što se tiče samog fizičkog sprječavanja turista da ne idu do jezera, to je pitanje više za organe reda nego za djelatnike Vodoopskrbe ili komunalne redare.
- Za opskrbu naselja namirnicama postoji ugovor. Bio je problem opskrbe naselja Pernat ali se to rješilo. Što se tiče skupoće proizvoda koji se prodaju, trebalo bi razgovarati s opskrbljivačem iako ne zna koliko Grad može utjecati na cijenu.
- Za rad turističke ambulante i liječnice u njoj, pismeno će se zatražiti očitovanje Doma zdravlja.
- Radno vrijeme gradskih službi je od 7.30 do 15.30, ali Ministar uprave je rekao da župani, gradonačelnici i načelnici te njihovi zamjenici nemaju radno vrijeme niti radno mjesto. Gradonačelnik i zamjenik svoj posao obavljaju savjesno i čestito i iza 15.30 do kada je radno vrijeme gradske uprave.
- Divlje kampiranje je i dalje veliki problem. Pokušava se riješiti u suradnji s policijom jer je to jedini način na koji se mogu rješavati ti problemi. Ono što se zatekne u naselju se obično i rješi, ali otok je velik i često se do udaljenih mjesta jednostavno ne stigne.
- Za izmet kućnih ljubimaca smatra da ga ipak po ulicama ima manje nego proteklih godina osobito na ovim glavnim ulicama, a naravno da se više onečišćuju one manje uličice. Komunalni redari, ako ulove nekog u prekršaju, izriču opomenu.
- Uskoro će na javnom savjetovanju biti odluka o javnim površinama a sukladno novom Zakonu o komunalnom gospodarstvu treba izvršiti određene izmjene i u Odluci o komunalnom redu. Javnost će biti upoznata s tekstovima tih odluka, te će se o svemu moći očitovati.
Ad. 2.
Neven Kruljac, direktor društva Vodoopskrba i odvodnja i Komunalne usluge Cres Lošinj podnio je izvješće o poslovanju za 2017. godinu.
U raspravi o izvješćima posebno je istaknuto sljedeće:
- Zatražene su informacije o projektu vodoopskrbe za Tramuntanu (Fiorenco Pinezić),
- Postavljeno je pitanje u vezi gubitka vode u cijevima (Natalija Marelić Tumaliuan i Oliver Filipas).
- Izraženo je nezadovoljstvo dosadašnjim stanjem oko prikupljanja otpada, funkcioniranju zelenih otoka te odlaganju smeća kraj kontejnera. Predložena je mogućnost da se na ostale kontejnere, za papir i plasiku, postave mjerači kako bi se onima koji više bacaju taj otpad, smanjila cijena odnosno bili bi nagrađeni (Oliver Filipas).
- Zatražena je informacija da li su u Lošinju ugrađeni otpadomjeri i da li će naplata zajedno krenuti (Oliver Filipas),
- Postavljeno je pitanje o radnoj jedinici Pročišćavanje koja je zabilježila velik gubitak, a kako je u planu izgradnja pročišćivača višeg stupnja, da li će to utjecati na povećanje troškova a time i na cijenu komunalne usluge (Jadranka Blatt).
- Bilo bi dobro da se vijećnicima dostavi i izvješće o poslovanju društva Elektro-voda koje je u vlasništvu Vodoopskrbe i odvodnje, da li je u planu zamjena salonitne cijevi na Turionu i što je radna zajednica odnosno kako se obavljaju administrativni poslovi između dva društva (Dragan Medarić).
Odgovore na postavljena pitanja dao je Neven Kruljac a u raspravi je još sudjelovao Kristijan Jurjako.
Ugo Toić podnio je izvješće o poslovanju društva OTRA d.o.o. za 2017. godinu.
U raspravi je posebno istaknuto da je OTRA bila osnovana za izradu pilot projekta lokalnog razvoja i smatralo se da će i trajati toliko, ali je nađen novi projekt i sada je OTRA samoodrživa i jako je dobro da djeluje na ovom području (Marčelo Damijanjević) te je zatražena informacija o imovini društva (Dragan Medarić).
U raspravi su još sudjelovali Lino Sinčić, Oliver Filipas i Ugo Toić.
Ad. 3.
Jelena Dunato, Stefano Negovetić i Snježana Sučić podnijeli su izvješće o radu Creskog muzeja, Gradske knjižnice i čitaonice Frane Petrića i Dječjeg vrtića Girice za 2017. godinu.
U raspravi je posebno istaknuto
- Vrlo je pozitivno da vrtić prima svu djecu i djecu s posebnim potrebama. Sudjelovanje roditelja u cijeni vrtića je jedno vrlo osjetljivo pitanje i tu cijenu ne bi trebalo dirati, a ako su vrtiću potrebna dodatna sredstva ona bi se trebala osigurati iz gradskog proračuna (Marčelo Damijanjević).
-Zatražen je podatak kolika je zarada od posjetitelja u muzeju s obzirom da je navedeno da je bilo 2700 posjetitelja te zašto vanjska firma vodi računovodstvo s obzirom da za druge ustanove računovodstvo vodi Grad (Sanja Tomić).
- Izvješća bi ubuduće trebala imati i financijski prilog kako bi se moglo vidjeti kolikim sredstvima ustanove raspolažu (Lino Sinčić).
- Zatražena je informacija o radnom vremenu knjižnice (Oliver Filipas).
U raspravi su još sudjelovali Kristijan Jurjako, Jelena Dunato, Snježana Sučić i Stefano Negovetić.
Nakon zaključene rasprave jednogasno su doneseni sljedeći
Zaključci:
1. Usvaja se Izvješće o radu Creskog muzeja za 2017. godinu. Izvješće o radu Creskog muzeja za 2017. godinu sastavni je dio ovog zaključka.
2. Usvaja se Izvješće o radu Gradske knjižnice i čitaonice Frane Petrića za 2017. godinu. Izvješće o radu Gradske knjižnice i čitaonice Frane Petrića za 2017. godinu sastavni je dio ovog zaključka.
3. Usvaja se Godišnje izvješće o radu Dječjeg vrtića Girice za pedagošku 2017./2018. godinu. Godišnje izvješće o radu Dječjeg vrtića Girice za pedagošku 2017./2018. godinu sastavni je dio ovog zaključka.U 16.45 sati predsjednik Gradskog vijeća odredio je stanku u trajanju od 10 minuta.
Sjednica je nastavljena u 16.55 sati.Ad. 4.
Nada Kremenić obrazložila je Polugodišnji izvještaj o izvršenju Proračuna Grada Cresa za 2018. godinu.
U raspravi su sudjelovali Lino Sinčić i Nada Kremenić.
Nakon zaključene rasprave, jednoglasno je donesena sljedeća
Odluka:
Usvaja se Polugodišnji izvještaj o izvršenju Proračuna Grada Cresa za 2018. godinu. Polugodišnji izvještaj o izvršenju Proračuna Grada Cresa za 2018. godinu objaviti će se u “Službenim novinama Primorsko-goranske županije”.
Ad. 5.
Patricija Purić obrazložila je Prijedlog odluke o utvrđenju najpovoljnije ponude na natječaju za osnivanje prava građenja.
U raspravi je posebno istaknuto sljedeće:
- Postojala je inicijativa za raspisivanje natječaja za pravo građenja, odluka je donesena a na natječaju su bila dva ponuditelja od kojih jedan ispunjava sve uvjete iz natječaja. I to je to ali smatra da bi ubuduće trebalo uvesti penale ako korisnik prava građenja ne radi ništa, zemljište je blokirano i Grad ne može njime raspolagati (Dragan Medarić).
- Da bi prvenstveno trebali razmišljati o zajednici. Ovako će klaonica ostati tamo gdje je i sada, u blizini škole. U natječaju je trebalo uvjetovati preseljenje klaonice (Natalija Marelić Tumaliuan).
- Više puta je Grad dobio inicijative za neke izmjene osobito prostorno-planske dokumentacije, a to opet ne znači da će se nešto izgraditi ili premjestiti. To su samo davatelji inicijative, a javni je natječaj i postupak transparentan. U početku se tražila samo uljara a tek na prošloj sjednici Vijeća je dodana klaonica i ostale djelatnosti (Marčelo Damijanjević).
- Nema uvjeta za poništenje natječaja a ne bi se smjelo kazniti poduzetnika što se javio na natječaj, ali bi Grad trebao raditi na tome da se klaonica svakako izmjesti (Stjepan Vodenac).
- Poljoprivredna zadruga je ipak jedna specifična neprofitna organizacija koja ima 59 zadrugara i 23 zaposlena. Jedno od načela zadruge je briga za zajednicu. Da li će se u ovom slučaju napraviti nepravda jednom čovjeku ili nepravda zajednici. Grad nema više terena u industrijskoj zoni za dodjelu prava građenja a zadruga nema novaca za otkup terena. Na ovaj način neće se potaknuti razvoj zajednice a drugi poduzetnik je tek u budućim planovima. Trebalo je na natječaju decidirano staviti uvjet preseljenja klaonice te nabrojati sve djelatnosti u toj zadruzi (Jadranka Blatt).
- Cijena utvrđena za pravo građenja je povoljna i firme se olako javljaju na te natječaje te je rezervirana većina prostora u zoni koja Grad skupo košta. Trebalo bi uvesti neke penale za one koji ne rade na realizaciji svojih projekata (Oliver Filipas).
- Zadruga i Osnovna škola jako dobro surađuju kako bi se što više eliminirali negativni utjecaji klaonice kraj škole. Natječaj je proveden, sve je u skladu s zakonom i pri donošenju ove odluke ne bi trebalo biti nikakave dileme (Josip Pope).
- Zadruga nije neprofitno društvo iako je ona važna za zajednicu. U ovom slučaju postupak je proveden sukladno zakonu, te je predloženo Gradskom vijeću da prihvati predloženu odluku (Kristijan Jurjako).
Nakon zaključene rasprave sa 10 glasova “za” i 2 “suzdržana” glasa donesena je sljedeća
Odluka:
Na temelju provedenog javnog natječaja za osnivanje prava građenja na nekretninama oznake č.zem. 2773 i č.zem 2774/1, sve k.o. Cres, koje odgovaraju nekretninama katastarske oznake k.č. 1114 i k.č. 1115, sve k.o. Cres – grad, utvrđuje se kao najpovoljnija ponuda društva Racica d.o.o. iz Cresa, Creskog statuta 13, OIB: 27490185669. Ponuditelj će se pozvati na sklapanje Predugovora i Ugovora o osnivanju prava građenja na razdoblje od 30 godina s naknadom u iznosu od 36.202,32 kuna godišnje, uvećanom za iznos PDV-a. Ovlašćuje se Gradonačelnik Grada Cresa na potpis Predugovora i Ugovora o osnivanju prava građenja. Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objaviti će se u „Službenim novinama Primorsko-goranske županije“.
Ad. 6.
Patricija Purić obrazložila je Prijedlog odluke o raspisivanju javnog natječaja za prodaju nekretnine u vlasništvu Grada Cresa - č.zem. 92/1 k.o. Cres.
U raspravi je posebno istaknuto sljedeće:
- O ovoj čestici zemljišta već je bilo rasprave i kružile su neistinite informacije, a bilo je rečeno i da će se prezentirati projekt koji se namjerava tamo realizirati. Na kraju nije bilo ništa od toga ali ako postoji zainteresirani investitor zašto se ne prodaje direktno. Zašto se žuri s prodajom jer bi s izmjenom plana mogla skočiti cijena. Ovako se prodaje ispod cijene. (Natalija Marelić Tumaliuan).
- Postavljeno je pitanje kako je definiran taj prostor u prostorno-planskoj dokumentaciji s obzirom da su u postupku izmjene prostornog plana (Oliver Filipas).
- Taj prostor je Urbanističkim planom uređenja naselja Cres definiran je kao ugostiteljsko – turistička namjena i tu se do sada nije ništa mijenjalo (Marčelo Damijanjević).
- Kako je u postupku izmjena Prostornog plana te je predloženo da se na tom prostoru može izgraditi hotel a nakon usvajanja izmjena potencijalni investitor može ići na dozvolu, smatra da nije pravi trenutak za prodaju jer zemljište ima drugu vrijednost ako se na njemu gradi hotel. Zašto se uzima ova procjena te zašto Grad nije angažirao gradskog procjenitelja koji radi sve procjene za Grad. Zemljište je procijenjeno na 102 eura po m2, cesta je procjenjena na 131 eura po m2 a okućnice se procjenjuju po 100 eura po m2. Velik je to nesrazmjer u cijenama koji može imati posljedice (Jadranka Blatt).
- Realna cijena za zemljište za hotele je cijena stambenog zemljišta podjeljena sa dva. Grad nema svog procjenitelja već se za svaki postupak posebno određuje procjenitelj. Što će se na tom prostoru dogoditi ako se izgradi hotel? U svakom slučaju će pozitivno biti da će biti više zaposlenih, više poreza na dohodak, više turista. Ako nekretnina vrijedi više onda će se i na natječaju postići bolja cijena. Inače na tom zemljištu su cijevi koje se ne mogu izmjestiti pa i ta činjenica određuje vrijednost zemljišta (Kristijan Jurjako).
Nakon zaključene rasprave, sa 10 glasova “za” i 2 “suzdržana” glasa donesena je sljedeća
Odluka:
Utvrđuje se da postoji interes Grada Cresa za prodaju nekretnine na predjelu Melin u naselju Cres, ležeće u k.o. Cres, zemljišnoknjižne oznake č.zem. 92/1, ugostiteljsko – turističke namjene (T1), u vlasništvu Grada Cresa u 1930/2237 dijela. Početna kupoprodajna cijena utvrđuje se u iznosu od 1.453.433,97 kuna. Ovlašćuje se Gradonačelnik Grada Cresa na raspisivanje i provedbu postupka javnog natječaja. Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u „Službenim novinama Primorsko – goranske županije“.
Ad. 7.
Patricija Purić obrazložila je Prijedlog rješenja o imenovanju Stručnog povjerenstva za pripremu Odluke o utvrđivanju zona sanitarne zaštite jezera Vrana.
U raspravi su sudjelovali Natalija Marelić Tumaliuan i Kristijan Jurjako.
Jednoglasno je doneseno sljedeće
Rješenje
Radi priprema nacrta prijedloga Odluke o utvrđivanju zona sanitarne zaštite jezera Vrana, imenuje se stručno povjerenstvo u sljedećem sastavu:
1. Neven Kruljac, dipl.ing.građ., predsjednik - predstavnik isporučitelja vodnih usluga društva Vodoopskrba i odvodnja Cres Lošinj d.o.o.
2. Kristijan Jurjako, struč.spec.oec., član - gradonačelnik Grada Cresa.
3. Milan Mihovilović, dipl.ing.geo., član – izrađivač Elaborata o zonama sanitarne zaštite izvorišta.
4.Milica Šimić, dipl.ing.preh.teh., članica - predstavnica Ministarstva poljoprivrede.
Ernestina Pavlović, dipl.ing.agr., zamjenica članice.
5. Gordana Stojić, dipl.ing.građ., članica – predstavnica Hrvatskih voda.
6. Nataša Mihelčić, dipl.san.ing., članica – predstavnica Hrvatskih voda.
7. Mladen Brajan, dipl.ing.agr., član – predstavnik Primorsko-goranske županije.
8. Vjekoslava Hrvatin Bakić, dipl.san.ing., članica –predstavnica Primorsko-goranske županije.
9. Dana Jovanović Drpić, dipl.iur., članica – predstavnica Primorsko-goranske županije.
Predsjedniku i članovima stručnog povjerenstva pripada pravo na naknadu putnih troškova i naknadu koja pripada predsjednicima i članovima stalnih radnih tijela Gradskog vijeća. Donošenjem ovog Rješenja stavlja se van snage Rješenje o imenovanju Stručnog povjerenstva za pripremu Odluke o utvrđivanju zona sanitarne zaštite jezera Vrana („Službene novine PGŽ“ br. 26/16). Ovo Rješenje stupa na snagu danom donošenja a objaviti će se u „Službenim novinama“ Primorsko-goranske županije.U 18.15 sati predsjednik Gradskog vijeća, Marčelo Damijanjević, zatvorio je 14. sjednicu Gradskog vijeća.
Klasa: 021-01/18-01/12
Ur. broj: 2213/02-01-18-18
Zapisnik sastavila
Patricija PurićPredsjednik Gradskog vijeća
Marčelo Damijanjević
-
-
Meteo Cres
-
Linkovi