-
Ustroj grada
- Gradonačelnik
-
Gradsko vijeće
- 29. sjednica 12.studenog 2024.
- 28. sjednica 12. rujna 2024.
- 27. sjednica 12. lipnja 2024.
- 26. sjednica 30. travnja 2024.
- 25. sjednica 21. ožujka 2024.
- 24. sjednica 29. veljače 2024.
- 23. sjednica 31. siječnja 2024.
- 22. sjednica 26. prosinca 2023.
- 21.sjednica 13. prosinca 2023.
- 20. sjednica 30. studenog 2023.
- 19. sjednica 30. listopada 2023.
- 18. sjednica 21. rujna 2023.
- 17. sjednica 11. srpnja 2023.
- 16. sjednica 7. srpnja 2023.
- 15. sjednica 26. travnja 2023.
- 14. sjednica 27. siječnja 2023.
- 13. sjednica 15. prosinca 2022.
- 12. sjednica 21. studenog 2022.
- 11. sjednica 29. rujna 2022.
- 10. sjednica 21. srpnja 2022.
- 9. sjednica 23. svibnja 2022.
- 8. sjednica 11. travnja 2022.
- Izvanredna sjednica Gradskog vijeća - 30. ožujka 2022
- Izvanredna sjednica Gradskog vijeća – 14. ožujka 2022.
- 7. sjednica 31. siječnja 2022.
- 6. sjednica 13. prosinca 2021.
- 5. sjednica 1. prosinca 2021.
- 4. sjednica 28. listopada 2021.
- 3. sjednica 19. kolovoza 2021.
- 2. konstituirajuća sjednica 9. srpnja 2021.
- Konstituirajuća sjednica Gradskog vijeća 17.6.2021.
- Radna tijela Gradskog vijeća
- Zapisnici
-
Zapisnici starijih sjednica - mandat 2017. - 2021.
-
34. sjednica 22. ožujka 2021.
-
33. sjednica 28. siječnja 2021.
-
32. sjednica 18. prosinca 2020.
-
31. sjednica 10. prosinca 2020.
-
30. sjednica 27. listopada 2020.
-
29. sjednica 17. rujna 2020.
-
28. sjednica 17. lipnja 2020.
-
27. sjednica 30. ožujka 2020.
-
26. sjednica 23. siječnja 2020.
-
25. sjednica 12. prosinca 2019.
-
24. sjednica 5.studenog 2019.
-
23. sjednica 23. rujna 2019.
-
22. sjednica 27. lipnja 2019.
-
21. sjednica 23.svibnja 2019.
-
20. sjednica 8. svibnja 2019.
-
19. sjednica 11. veljače 2019.
-
18. sjednica 24. siječnja 2019.
-
17. sjednica 17. prosinca 2018.
-
16. sjednica 28. studenog 2018.
-
15. sjednica 22. listopada 2018.
-
14. sjednica 21. rujna 2018.
-
13. sjednica 3. kolovoza 2018.
-
12. sjednica 6. lipnja 2018.
-
11. sjednica 17. svibnja 2018.
-
10. sjednica 17. travnja 2018.
-
9. sjednica 20. veljače 2018.
-
8. sjednica 30. siječnja 2018.
-
7. sjednica 12. prosinca 2017.
-
6. sjednica 29. studenog 2017.
-
5. sjednica 27. listopada 2017.
-
4. sjednica 12. listopada 2017.
-
3. konstituirajuća sjednica 03.08.2017.
-
2. konstituirajuća sjednica 20.07.2017.
-
Konstituirajuća sjednica Gradskog vijeća 28.06.2017.
-
34. sjednica 22. ožujka 2021.
- Zapisnici starijih sjednica
- Gradska uprava
- Mjesna samouprava
-
-
Sazvana 12. sjednica Gradskog vijeća – 6. lipnja 2018.
06.06.2018.Na temelju čl. 81. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Cresa (“Službene novine” br. 11/18) i članka 33. Statuta Grada Cresa (“Službene novine” br. 29/09, 14/13, 5/18) predsjednik Gradskog vijeća Marčelo Damijanjević sazvao je 12. sjednicu Gradskog vijeća Grada Cresa za dan 6. lipnja (srijeda) 2018. godine, s početkom u 17.00 sati u vijećnici Grada Cresa
Za sjednicu je predložio sljedeći DNEVNI RED:
Usvajanje zapisnika sa 11. sjednice Gradskog vijeća. (zapisnik)
1. Aktualni sat.
2. Prijedlog programa raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu Republike Hrvatske za Grad Cres. (Program, Program – tablica)
3. Prijedlog programa potpora poljoprivredi i ruralnom razvoju Grada Cresa za razdoblje 2018.-2020. godine (Program)
4. Prijedlog odluke o izmjenama i dopunama Odluke o uređenju prometa na području Grada Cresa. (Odluka)
5. Prijedlog odluke o izmjenama i dopunama Odluke o organizaciji, načinu naplate i kontroli parkiranja na javnim parkiralištima na kojim se vrši naplata na području Grada Cresa. (Odluka)
6. Godišnji izvještaj o izvršenju Proračuna Grada Cresa za 2017. godinu (Izvještaj, Obrazloženje)
7. Prijedlog odluke o rezultatu poslovanja Proračuna Grada Cresa za 2017. godinu. (Odluka)
8. Prijedlog odluke o prvim izmjenama i dopunama Proračuna Grada Cresa za 2018. godinu (Odluka Obrazloženje, Tabelarni)ZAPISNIK
Sa 12. sjednice Gradskog vijeća Grada Cresa koja je održana dana 6. lipnja 2018. godine, u Gradskoj vijećnici Grada Cresa, s početkom u 17.00 sati.
Na sjednici je prisutno 10 vijećnika i to: Marčelo Damijanjević, predsjednik Gradskog vijeća i vijećnici: Jadranka Blatt, Dragan Medarić, Samir Mujagić, Fiorenco Pinezić, Josip Pope, Sanja Tomić, Patris Salković, Natalija Marelić Tumaliuan i Stjepan Vodenac. Odsutni: Oliver Filipas, Lino Sinčić i Maja Sepčić.
Na sjednici su još prisutni: Kristijan Jurjako, gradonačelnik Grada Cresa; Marin Gregorović, zamjenik gradonačelnika; Nada Kremenić, pročelnica Upravnog odjela za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje; Marko Ferlora, viši stručni suradnik za poljoprivredu i ruralni razvoj; Bojan Purić, Walter Salković i Patricija Purić, pročelnica Ureda Grada, koja vodi ovaj zapisnik.
Marčelo Damijanjević otvorio je sjednicu i predložio sljedeći
Dnevni red:
1. Aktualni sat.
2. Prijedlog programa raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu Republike Hrvatske za Grad Cres.
3. Prijedlog programa potpora poljoprivredi i ruralnom razvoju Grada Cresa za razdoblje 2018.-2020. godine
4. Prijedlog odluke o izmjenama i dopunama Odluke o uređenju prometa na području Grada Cresa.
5. Prijedlog odluke o izmjenama i dopunama Odluke o organizaciji, načinu naplate i kontroli parkiranja na javnim parkiralištima na kojim se vrši naplata na području Grada Cresa.
6. Godišnji izvještaj o izvršenju Proračuna Grada Cresa za 2017. godinu
7. Prijedlog odluke o rezultatu poslovanja Proračuna Grada Cresa za 2017. godinu.
8. Prijedlog odluke o prvim izmjenama i dopunama Proračuna Grada Cresa za 2018. godinu
Jednoglasno je usvojen predloženi dnevni red.
Sa 9 glasova “za” i 1 “suzdržanim” glasom usvojen je zapisnik sa 11. sjednice Gradskog vijeća koja je održana 17. svibnja 2018. godine.
Ad. 1. Aktualni sat
Patris Salković postavio je sljedeća vijećnička pitanja:
1. Na jednoj od prošlih sjednica postavio je pitanje u vezi javnih sanitarnog čvorova. Nešto se odradilo po tom pitanju ali nije zadovoljan kako je to napravljeno. Osobito se to tiče sanitarnog čvora tržnici. Da li uopće postoji znak za taj sanitarni čvor i taj prostor djeluje jako staro. Da li Grad misli da je taj WC rješen ili se misli napraviti neki projekt kako bi se isti uredio?
2. Nema komunalnog redara a završen je natječajni postupak. Kada će se ukloniti olupine vozila i na privatnim parcelama koje graniče s javnim površinama?
Dragan Medarić postavio je sljedeća vijećnička pitanja:
1. Kada će biti dovršeno postavljanje javne rasvjete do Zaglava?
2. Da li Grad namjerava uvesti pravilnik o stimulaciji ili destimulaciji djelatnika po uzoru na neke druge općine i gradove?
Natalija Marelić Tumaliuan postavila je sljedeća pitanja:
1. Znalo se da komunalni redar odlazi i sada je situacija takva da već mjesec dana nema komunalnog redara i ne zna se kada će biti zaposlen novi. Zašto se dozvolilo da nastane rupa u obavljanju tih poslova s obzirom da je sezona već počela i da sada ima najviše posla oko komunalnog reda?
2. Drugo pitanje odnosi se na odluku o organizaciji parkirališta. Kada se ta odluka donosila prošle godine, postavila je pitanje što kada dostavna vozila blokiraju kontejnere kod rampe. Tada je odgovor bio da se odluka i donosi kako bi se to onemogućilo. Međutim to se i dalje događa gotovo svakodnevno. Pitanje je što će se poduzeti kako bi se spriječilo da vozila blokiraju kontejnere na ulazu u grad?
3. Bio je objavljen javni natječaj za davanje u zakup za tri poslovna prostora u centru Cresa. Zašto se ti poslovni prostori nisu iskoristili za poduzetničke inkubatore, kako bi se dala šansa mladim poduzetnicima da razviju svoj posao?U 17.10 sati na sjednicu je pristupio vijećnik Lino Sinčić, te je na sjednici prisutno 11 vijećnika.
Stjepan Vodenac postavio je sljedeća vijećnička pitanja:
1. Bilo je govora da će projektna dokumentacija za POS-ove stanove biti gotova još prošle godine, pa onda do 3. mjeseca pa do 5. mjeseca. Sada smo već u 6. a još uvijek nema nikakve informacije o tome. Kada će se početi raditi pristupni put za te stanove?
2. Iznio je primjedbu na rad Odbora za urbanizam. Ne vidi svrhu postojanja tog Odbora jer se nije sastao 3 mjeseca i ne radi ništa. U tijeku je rasprava o izmjenama prostornog plana i smatra da se i Odbor morao o tome očitovati.
Marčelo Damijanjević postavio je sljedeća vijećnička pitanja:
1. U naselju Lubenice u tijeku su radovi na izmještanju trafostanice od strane HEP-a. To je pohvalno ali su radovi počeli kasno, kada je sezona već započela. U Lubenice vodi jedna cesta i ako se istu prekopa onda je pristup mjestu otežan i mještanima i turistima. Kada će biti gotovi radovi i zašto se to ne ubrza?
2. Drugo pitanje odnosi se na popločenje ulica oko Palače Moise. Smatra da se radovi moraju odraditi na način da bude što lakše komuniciranje tim ulicama a ne da se materijal i razne druge stvari ostave na javnim površinama. Zatražio je da se upozori izvođač da se javne površine nakon prekida radova očiste kako bi tim ulicama komunikacija pješaka tekla što normalnije.
3. Na prostoru iza Marine Cres puno je barki koje su bačene. Neke od tih barki još imaju oznake i za njih se mogu pronaći vlasnici a za one bez oznaka trebalo bi pokrenuti odgovarajuće postupke. Zatražio je da se nešto poduzme u vezi s tim.
Sanja Tomić upitala je koliko će još trajati radovi u Ribarskoj i na popločenju ulica oko Palače Moise?
Jadranka Blatt postavila je sljedeća vijećnička pitanja:
1. Da li se razmišlja o donošenju nove odluke o komunalnom redu? Nadležnosti komunalnog redara su se promjenile jer sada ima puno više nadzora i nad gradnjom i nad životinjama i u vezi otpada. Smatra da treba sačiniti novi akt koji će se moći primjenjivati u svakoj situaciji.
2. Da li Grad Cres ima namjeru donijeti pravilnik o protokolu da se zna tko treba sudjelovati i biti u protokolu s gradonačelnikom prilikom održavanja različitih manifestacija.
Kristijan Jurjako dao je sljedeće odgovore na postavljena pitanja:
Za radove u Lubenicama na izmještanju trafostanice, bila je zatražena suglasnost za izvođenje radova do 30.05. Međutim radovi su kasnije počeli pa su zatražili produženje roka. Prema zadnjim informacijama, 15 06. bi bili završeni radovi, a do tada će se odnijeti i materijal. Ova faza radova u Ribarskoj privodi se kraju. Jedan dio partera biti će betoniran s tim da će se posebno označiti šahte, a popločenje će se nastaviti na jesen. Sve bi trebalo biti dovršeno do 15.06. a do tada će se i očistiti ulice. APN radi na projektiranju pa će se na to pitanje odgovoriti pismeno. Što se tiče poduzetničkog inkubatora, trebalo bi najprije vidjeti koliko je mladih investitora zainteresirano za to. To su programi koje treba pripremiti a mišljenja je da su poslovni prostori koji su bili natječaju premali. Zatražiti će se od policije da više intervenira na području Turiona kod kontejnera da ne dolazi do blokade. Što se tiče Odbora za urbanizam taj Odbor radi u skladu s odlukom o osnivanju. Za pravilnik o protokolu smatra da nije potreban, jer se obično gradonačelnik poziva na razne događaje i manifestacije a ukoliko je spriječen ili smatra da još netko treba biti prisutan, onda je on taj koji određuje zamjenu ili poziva druge dužnosnike odnosno ostale osobe.
Marin Gregorović dao je sljedeće odgovore:
Infopal će sljedeći tjedan završiti radove na Zaglavu u vezi postavljanja javne rasvjete. Što se tiče sanitarnog čvora u tržnici, isti je uređen neposredno prije sezone na način da su se izvršili samo neophodni radovi za normalno funkcioniranje. Jest da su pločice stare ali sve izgleda uredno i čisto. Zahvalio je na ukazanim komunalnim problemima za barke i olupine vozila. Komunalnog redara još nema, a do njegovog dolaska pomoćni komunalni redar će kontrolirati javne površine te poduzimati određene radnje u vezi ukazanih problema. Što se tiče donošenja nove odluke o komunalnom redu, u planu je da se postojeća odluka mijenja ali ne zato da se unesu zakonske ovlasti jer su one propisane zakonom, već da se unesu određene izmjene kako bi se lakše provodio komunalni red. Odluka je inače dobra i kada bi je se svi pridržavali ne bi bilo problema.
Marčelo Damijanjević je, kao predsjednik Odbora za urbanizam, odgovorio da se Odbor sastaje onda kada ima o čemu raspravljati. Na prvoj sjednici izvjestio je članove Odbora o stanju prostorno planske dokumentacije kao i o planovima koji se mijenjaju, osobito u vezi izmjena i dopuna prostornog plana. Odbor će biti sazvan kada izrađivači plana daju svoje mišljenje na iznesene primjedbe, onda će se o tome Odbor očitovati.
Ad. 2.
Marko Ferlora obrazložio je Prijedlog programa raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu Republike Hrvatske za Grad Cres.
U raspravi su sudjelovali Kristijan Jurajko, Marčelo Damijanjević, Marko Ferlora i Dragan Medarić a osobito je istaknuto da je Grad Cres među prvim jedinicama koja donosi ovaj program, te da se ovim programom nešto konkretno napravilo i ako se želi razvijati poljoprivreda treba dati mogućanost da se što više čestica uzme u zakup, a objašnjena je i daljnja procedura za realizaciju programa.
Nakon zaključene rasprave, jednoglasno je donesena sljedeća:
Odluka:
Usvaja se Program raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu Republike Hrvatske za Grad Cres. Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objaviti će se u “Službenim novinama Primorsko goranske županije”. Sastavni dio ove Odluke je Program raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu Republike Hrvatske za Grad Cres i pripadajuća tablica koji nisu predmet objave u “Službenim novinama”. Program raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu Republike Hrvatske za Grad Cres, kao i pripadajuća tablica objaviti će se na mrežnoj stranici Grada Cresa www.cres.hr.
Ad. 3.
Marko Ferlora obrazložio je Prijedlog programa potpora poljoprivredi i ruralnom razvoju Grada Cresa za razdoblje 2018.-2020. godine
U raspravi u kojoj su sudjelovali Natalija Marelić Tumaliuan, Marko Ferlora, Dragan Medarić i Kristijan Jurjako posebno je istaknuta nova mjera koja se odnosi na pčelare kojih ima oko 20-tak na ovom području, te da je prošli program ispunio očekivanja i da bi trebalo predvidjeti i više sredstava za mjere predviđene programom.
Nakon zaključene rasprave, jednoglasno je donesena sljedeća
Odluka:
Usvaja se Program potpora poljoprivredi i ruralnom razvoju Grada Cresa za razdoblje 2018.-2020. godine. Program potpora poljoprivredi i ruralnom razvoju Grada Cresa za razdoblje 2018.-2020. godine objaviti će se u “Službenim novinama Primorsko-goranske županije”
Ad. 4.
Patris Salković, predsjednik Odbora za promet, obrazložio je Prijedlog odluke o izmjenama i dopunama Odluke o uređenju prometa na području Grada Cresa.
U raspravi je sudjelovao Marčelo Damijanjević.
Nakon zaključene rasprave, jednoglasno je donesena sljedeća
Odluka:
Usvaja se Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o uređenju prometa na području Grada Cresa. Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o uređenju prometa na području Grada Cresa objaviti će se u “Službenim novinama Primorsko-goranske županije”.
Ad. 5.
Patris Salković, predsjednik Odbora za promet, obrazložio je Prijedlog odluke o izmjenama i dopunama Odluke o organizaciji, načinu naplate i kontroli parkiranja na javnim parkiralištima na kojim se vrši naplata na području Grada Cresa.
U raspravi u kojoj su sudjelovali Marčelo Damijanjević, Natalija Marelić Tumaliuan, Stjepan Vodenac, Dragan Medarić, Josip Pope i Kristijan Jurjako posebno je istaknuto da se izmjenama ove odluke ide k cilju da se promet što više makne iz centra grada jer je do sada parkiranje u centru bilo besplatno, bilo je primjedbi na cijenu parkiranja u zimskim mjesecima, posebno je ukazano na problem parkiranja za turiste koji bi se samo kratko zadržali na tim parkiralištima, da bi se trebalo ranije započeti s naplatom parkiranja i da se invalidima ne naplaćuje parkiranje, predloženo je da se utvrdi status zemljišta koje koristi INA za svoje parkiranje s obzirom da se na tom dijelu nalaze i ostale tvrtke koje nemaju osigurano parkirno mjesto, te da bi svakako trebalo inzistirati da se benzinska stanica preseli iz centra grada.
Nakon zaključene rasprave, s 10 glasova “za” i 1 “suzdržanim” glasom, donesena je sljedeća
Odluka:
Usvaja se Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o organizaciji, načinu naplate i kontroli parkiranja na javnim parkiralištima na kojim se vrši naplata na području Grada Cresa. Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o organizaciji, načinu naplate i kontroli parkiranja na javnim parkiralištima na kojim se vrši naplata na području Grada Cresa objaviti će se u “Službenim novinama Primorsko-goranske županije”.
Ad. 6.
Nada Kremenić obrazložila je Godišnji izvještaj o izvršenju Proračuna Grada Cresa za 2017. godinu
U raspravi u kojoj su sudjelovali Jadranka Blatt, Stjepan Vodenac, Kristijan Jurjako, Marčelo Damijanjević i Natalija Marelić Tumaliuan posebno je istaknuto da bi bolja forma ovih izvješća bila kada bi dobili izvješće o prihodima i rashodima po korisnicima jer se velika sredstva izdvajaju za udruge a zadnje izvješće o tome kako su utrošena sredstva bilo je za 2015., odnosno za dio udruga za 2016. godinu, da bi plaće djelatnika gradske uprave trebale biti javne da građani znaju koliko plaćaju obavljanje određene funkcije, da su plaće djelatnika javne jer su objavljeni koeficijenti i bodovi i svatko od vijećnika može dobiti te podatke, da na području Grada nema investicija u proizvodnju nego su samo investicije povezane s gradnjom a na taj načina samo ljeti će tu biti ljudi, da se grad treba razvijati dugoročno a gradnja nije rješenje jer stanove kupuju oni koji ne žive ovdje, da bi dugoročno trebalo stvarati uvjete za cjelogodišnji, da je UPU-om određeno gdje I koliko se može graditi a da u posljednjih par godina broj izdanih građevinskih dozvola ne prelazi prosjek od 10-tak godišenj, da je dobro da se gradi ali se događa da te građevine kupuju stranci koji ne žive ovdje a mladi si to ne mogu priuštiti.
Nakon zaključene rasprave, jednoglasno je donesena sljedeća
Odluka:
Usvaja se Godišnji izvještaj o izvršenju Proračuna Grada Cresa za 2017. godinu. Godišnji izvještaj o izvršenju Proračuna Grada Cresa za 2017. godinu objaviti će se u “Službenim novinama Primorsko-goranske županije”
Ad. 7.
Nada Kremenić obrazložila je Prijedlog odluke o rezultatu poslovanja Proračuna Grada Cresa za 2017. godinu.
Bez rasprave, jednoglasno je donesena sljedeća
Odluka:
Usvaja se Odluka o rezultatu poslovanja Proračuna Grada Cresa za 2017. godinu. Odluka o rezultatu poslovanja Proračuna Grada Cresa za 2017. godinu objaviti će se u “Službenim novinama Primorsko-goranske županije”.
Ad. 8.
Nada Kremenić obrazložila je Prijedlog odluke o prvim izmjenama i dopunama Proračuna Grada Cresa za 2018. godinu
U raspravi u kojoj su sudjelovali Natalija Marelić Tumaliuan, Stjepan Vodenac, Jadranka Blatt, Josip Pope, Marčelo Damijanjević, Marin Gregorović, Kristijan Jurjako, Nada Kremenić i Sanja Tomić posebno je bilo riječi o povećanju sredstava za muzej, za sportske klubove i za dječji vrtić, zatraženo je izvješće sportskih klubova o tome na koji način se troši proračunski novac, istaknuto je da je teško raspravljati o sredstvima za udruge kada nema financijskog izvješća, a da bi građani građani trebali financirati samo rad s djecom, a ne sa seniorima te da za taj dio klubovi nađu drugi način financiranja, da je ovaj Proračun od 35 miliona dobar proračun i da je usklađen s rastom prihoda u prvoj polici godine, da se sredstva troše, a ne ulažu u daljnji razvoj odnosno da se dijele onima koji već imaju.
Nakon zaključene rasprave s 7 glasova “za” i 4 “suzdržana” glasa donesena je sljedeća
Odluka:
Usvaja se Odluka o prvim izmjenama i dopunama Proračuna Grada Cresa za 2018. godinu. Odluka o prvim izmjenama i dopunama Proračuna Grada Cresa za 2018. godinu objaviti će se u “Službenim novinama Primorsko-goranske županije”.U 20.30 sati predsjednik Gradskog vijeća, Marčelo Damijanjević, zatvorio je 12. sjednicu Gradskog vijeća.
Klasa: 021-01/18-01/10
Ur. broj: 2213/02-01-18-18
Zapisnik sastavila
Patricija PurićPredsjednik Gradskog vijeća
Marčelo Damijanjević
-
-
Meteo Cres
-
Linkovi