-
Službene informacije
- Akti Grada
- Proračun
- Javna nabava
- Prostorni planovi
- Natječaji
- Pristup informacijama
- Osoba zadužena za nepravilnosti
- Savjetovanja s javnošću
- Zaštita osobnih podataka
- Javne površine
- Evidencija komunalne infrastrukture
- Program raspolaganja poljoprivrednim zemljištem
- Imenovanje privremenog zastupnika
- Gospodarenje otpadom
- Službene novine Grada Cresa
- Plaćanje kriptovalutama
-
Zapošljavanje
-
Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
23.05.2024.Na temelju članka 20. i 29. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi («Narodne novine» broj 86/08, 61/11, 4/18, 112/19), u postupku provedbe oglasa za prijam u službu na neodređeno vrijeme za prijam u službu službenika/službenice na u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za komunalno-stambeni sustav i prostorno planiranje – pomoćni komunalni redar 1 izvršitelj objavljenog dana 10. svibnja 2024. godine, Povjerenstvo za provedbu oglasa objavljuje P O Z I V na prethodnu provjeru znanja i sposobnostiPročitaj više -
Javni natječaj za prijam u službu na neodređeno vrijeme
10.05.2024.Na temelju čl. 19. i 29 Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19, dalje: Zakon), Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Cresa raspisuje sljedeći JAVNI NATJEČAJ za prijam u službu na neodređeno vrijemePročitaj više -
Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
26.03.2024.Na temelju članka 20. i 29. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi («Narodne novine» broj 86/08, 61/11, 4/18, 112/19), u postupku provedbe oglasa za prijam u službu na neodređeno vrijeme za prijam u službu službenika/službenice na određeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za poduzetništvo, gospodarstvo i fondove EU - VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA PROVEDBU EU PROJEKATA - 2 izvršitelja/izvršiteljice objavljenog dana 08. ožujka 2024. godine, Povjerenstvo za provedbu oglasa objavljuje Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnostiPročitaj više -
Javni natječaj za prijam u službu
08.03.2024.Na temelju čl. 19. i 29 Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19, dalje: Zakon), Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Cresa raspisuje sljedeći JAVNI NATJEČAJ za prijam u službu službenika/službenice na određeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za poduzetništvo, gospodarstvo i fondove EU - VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA PROVEDBU EU PROJEKATAPročitaj više -
Natječaj za izbor i imenovanje ravnatelja/ice Creskog muzeja
07.02.2024.Na osnovi članka 38. stavka 2. i članka 41. Zakona o ustanovama Zakona o ustanovama („Narodne novine RH“ br. 76/93, 29/97, 47/99, 35/08, 127/19, 151/22), članka 26. Zakona o muzejima („Narodne novine“ RH br. 61/18, 98/19, 114/22), članka 29. Statuta Grada Cresa (“Službene novine” Primorsko-goranske županije br. 29/09, 14/13, 5/18, 25/18, 22/20, 8/21 i “Službene novine Grada Cresa” br. 3/22) te čl. 15.-18. Statuta Creskog muzeja i članka 3. Odluke o raspisivanju javnog natječaja za izbor i imenovanje ravnatelja/ravnateljice javne ustanove Creski muzej od 31. siječnja 2024. godine, Gradsko vijeće Grada Cresa raspisuje NATJEČAJ ZA IZBOR I IMENOVANJE RAVNATELJA/RAVNATELJICE JAVNE USTANOVE CRESKI MUZEJPročitaj više -
Obavijest o izboru kandidata
04.09.2023.Pročitaj više -
Natječaj za prijam u službu – viši stručni suradnik za računovodstvene i upravne poslove
21.06.2023.Na temelju čl. 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19, dalje: Zakon), Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Ccesa raspisuje sljedeći NATJEČAJ za prijam u službu službenika/službenice na neodređeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za proračun, financije i računovodstvo - VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA RAČUNOVODSTVENE I UPRAVNE POSLOVEPročitaj više -
Natječaj za prijam u službu – viši stručni suradnik za pravne, društvene poslove i javnu nabavu
21.06.2023.Na temelju čl. 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19, dalje: Zakon), Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Ccesa raspisuje sljedeći NATJEČAJ za prijam u službu službenika/službenice na neodređeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za pravne, društvene poslove i javnu nabavu - VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA PRAVNE, DRUŠTVENE POSLOVE I JAVNU NABAVUPročitaj više - ARHIVA VIJESTI
-
-
-
Oglas za prijam u službu službenika/službenice na određeno vrijeme
25.05.2021.Na temelju čl. 19. i 29 Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19), Pročelnica Upravnog odjela za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje raspisuje sljedeći
OGLAS
za prijam u službu službenika/službenice na određeno vrijeme u Upravni odjel za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje, Odsjek za proračun, financije i računovodstvo
- VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA RAČUNOVODSTVENE POSLOVE
1 izvršitelj/izvršiteljicaOglas se objavljuje za prijam službenika/službenice na određeno vrijeme, radi zamjene duže vrijeme odsutne službenice (rodiljni dopust), do povratka odsutne službenice u službu.
1. Opći uvjeti za prijam: punoljetnost, hrvatsko državljanstvo i zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima.
2. Posebni uvjeti za prijam:
- stručna sprema: magistar struke ili stručni specijalist ekonomske, pravne ili informatičke struke;
- jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima;
- položen državni ispit.
3. Službenik/službenica se prima u radni odnos uz uvjet probnog rada u trajanju od dva mjeseca.
4. Kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz oglasa dužni su pristupiti prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti. Obavijest o vremenu održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata bit će objavljena na web stranici Grada Cresa www.cres.hr i na oglasnoj ploči Grada Cresa, najmanje pet dana prije održavanja provjere.
5. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19).
6. Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata te pravni izvori za pripremu kandidata za provjeru, objaviti će se na službenoj web stranici Grada Cresa www.cres.hr.
7. Uz prijavu na natječaj kandidati su dužni priložiti:
- životopis;
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika osobne iskaznice ili domovnice);
- dokaz o stručnoj spremi (preslika diplome);
- dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje);
- dokaz o položenom državnom stručnom ispitu (preslika uvjerenja odnosno svjedodžbe);
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak sukladno čl. 15. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi – izvornik, ne stariji od šest mjeseci;
- vlastoručno potpisanu izjavu kandidata kojom potvrđuje, pod kaznenom i materijalnom odgovornošću, da ne postoje zapreke za prijam u službu iz članka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19).
8. Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti dostavlja izabrani kandidat po obavijesti o izboru.
9. Pravo podnošenja prijave imaju i kandidati koji nemaju položen državni stručni ispit, uz obvezu da kandidat koji bude primljen u službu, ispit položi u zakonskom roku.
10. Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u oglasu.
11. Prijave na oglas podnose se na adresu GRAD CRES, Povjerenstvo za provedbu oglasa, 51557 Cres, Creskog statuta 15, s naznakom “Oglas za prijam u službu – Viši stručni suradnik za računovodstvene poslove – ne otvarati”, u roku od osam dana od dana objave oglasa kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Regionalni ured Rijeka, Ispostava Cres – Lošinj.
12. Pročelnica Upravnog odjela za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje donosi rješenje o prijmu u službu izabranog kandidata, najkasnije u roku od šezdeset dana od isteka roka za podnošenje prijava.Pročelnica Upravnog odjela za proračun i financije,
komunalni sustav i prostorno planiranje
Nada Kremenić, dipl.oec.Klasa: 112-01/21-1/3
Ur.broj: 2213/02-04-21-2
U Cresu, 24. svibnja 2021. godine
Datum objave kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje: 25.05.2021.
Posljednji dan prijave: 2.06.2021.UPUTE I OBAVIJESTI KANDIDATIMA
I. Opis poslova
Viši stručni suradnik za računovodstvene poslove obavlja slijedeće poslove utvrđene Pravilnikom o unutarnjem redu upravnih tijela Grada Cresa („Službene novine Primorsko-goranske županije“ br. 4/20):
1. Poslovi ispostavljanja računa i naplate javnog novca u Proračun Grada Cresa.
2. Poslovi vođenja propisanih očevidnika u oblasti financija i računovodstva.
3. Poslovi riznice proračuna Grada Cresa.
4. Poslovi financijskog izvješćivanja za proračun Grada Cresa.
5. Poslovi računovodstva proračuna i platnog prometa proračunskih sredstava.
6. Poslovi utvrđivanja, nadzora i naplate gradskih poreza i zajedničkih poreznih i drugih prihoda.
7. Poslovi utvrđivanja i naplate naknade za uređenje voda.
8. Poslovi razreza komunalne naknade i spomeničke rente za pravne osobe i vođenje evidencije o istima.
9. Računovodstveno financijski poslovi proračunskih korisnika Grada Cresa (mjesni odbori).
10. Poslovi ažuriranja baze podataka (pravne osobe i građanstvo).
11. Nabavka uredskog materijala.
12. Drugi poslovi utvrđeni zakonom, drugim propisima, općim i pojedinačnim aktima Gradskog vijeća, te pojedinačnim aktima ili nalozima gradonačelnika ili pročelnika.II. Podaci o plaći
Podaci o plaći radnog mjesta propisani su Odlukom o koeficijentima za obračun plaće službenika i namještenika („Službene novine Primorsko-goranske županije“ br. 41/10, 37/14, 35/16, 4/19, 24/19). Plaća službenika čini umnožak osnovice za obračun plaća i koeficijenta složenosti poslova koji iznosi 2,69.
III. Prethodna provjera znanja i sposobnosti
Prethodna provjera znanja i sposobnosti obavlja se putem:
- pisanog testiranja
- intervjua
Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete propisane ovim oglasom.1. Pravni izvori za pripremu kandidata za pismeno testiranje
- Zakon o proračunu (“Narodne novine” RH br. 87/08, 136/12, 15/15)
- Opći porezni zakon (“Narodne novine” RH br. 115/16, 106/18, 121/19, 32/20, 42/20)
- Zakon o općem upravnom postupku (“Narodne novine” RH br. 46/09)
- Zakon o komunalnom gospodarstvu (“Narodne novine” RH br. 68/18, 110/18, 32/20)2. Pravila prethodne provjere znanja
- po dolasku na provjeru znanja od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Kandidati koji ne mogu dokazati identitet neće moći pristupiti testiranju. Za kandidata koji ne pristupi testiranju smatrat će se da je povukao prijavu na natječaj.
- pisano testiranje traje 30 minuta
- za vrijeme pisanog testiranja nije dopušteno: koristiti se bilo kakvom literaturom odnosno bilješkama; koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva; napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija; razgovarati s ostalim kandidatima, niti na bilo koji drugi način remetiti koncentraciju kandidata.
- kandidati koji će se ponašati neprimjereno ili prekršiti jedno od gore navedenih pravila, biti će udaljeni s testiranja, a njihov rezultat i rad povjerenstvo neće bodovati.
- na pisanom testiranju moguće je ostvariti do 10 bodova.
- intervju će se provesti s kandidatima koji ostvare najmanje 50% bodova na pisanom testiranju.
- intervju provodi Povjerenstvo za provedbu oglasa. Povjerenstvo kroz razgovor s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u jedinici lokalne samouprave, a na intervjuu kandidati mogu ostvariti do 10 bodova.
- kandidati koji su pristupili testiranju imaju pravo uvida u rezultate provedenog postupka.Nakon provedenog pisanog testiranja i intervjua, Povjerenstvo utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova.
Povjerenstvo dostavlja Pročelnici Upravnog odjela za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje Izvješće o provedenom postupku i rang listu kandidata, koje potpisuju svi članovi Povjerenstva.
Pročelnica Upravnog odjela za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje donosi rješenje o prijmu u službu izabranog kandidata, najkasnije u roku od šezdeset dana od isteka roka za podnošenje prijava.
Kandidat koji nije primljen u službu može podnijeti žalbu Gradonačelniku Grada Cresa u roku od 15 dana od dana dostave rješenja, na adresu GRAD CRES, GRADONAČELNIK, Creskog statuta 15, 51557 Cres. Žalba ne odgađa izvršenje rješenja o prijmu u službu.
OBAVIJEST O VREMENU ODRŽAVANJA PRETHODNE PROVJERE ZNANJA I SPOSOBNOSTI KANDIDATA BITI ĆE OBJAVLJENA NAJMANJE 5 DANA PRIJE TESTIRANJA, NA WEB-STRANICI www.cres.hr I OGLASNOJ PLOČI GRADA CRESA.
Povjerenstvo za provedbu oglasa
-
-
Meteo Cres
-
Linkovi