-
Službene informacije
- Akti Grada
- Proračun
- Javna nabava
- Prostorni planovi
- Natječaji
- Pristup informacijama
- Osoba zadužena za nepravilnosti
- Savjetovanja s javnošću
- Zaštita osobnih podataka
- Javne površine
- Evidencija komunalne infrastrukture
- Program raspolaganja poljoprivrednim zemljištem
- Imenovanje privremenog zastupnika
- Gospodarenje otpadom
- Službene novine Grada Cresa
- Plaćanje kriptovalutama
-
Zapošljavanje
-
Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
23.05.2024.Na temelju članka 20. i 29. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi («Narodne novine» broj 86/08, 61/11, 4/18, 112/19), u postupku provedbe oglasa za prijam u službu na neodređeno vrijeme za prijam u službu službenika/službenice na u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za komunalno-stambeni sustav i prostorno planiranje – pomoćni komunalni redar 1 izvršitelj objavljenog dana 10. svibnja 2024. godine, Povjerenstvo za provedbu oglasa objavljuje P O Z I V na prethodnu provjeru znanja i sposobnostiPročitaj više -
Javni natječaj za prijam u službu na neodređeno vrijeme
10.05.2024.Na temelju čl. 19. i 29 Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19, dalje: Zakon), Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Cresa raspisuje sljedeći JAVNI NATJEČAJ za prijam u službu na neodređeno vrijemePročitaj više -
Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
26.03.2024.Na temelju članka 20. i 29. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi («Narodne novine» broj 86/08, 61/11, 4/18, 112/19), u postupku provedbe oglasa za prijam u službu na neodređeno vrijeme za prijam u službu službenika/službenice na određeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za poduzetništvo, gospodarstvo i fondove EU - VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA PROVEDBU EU PROJEKATA - 2 izvršitelja/izvršiteljice objavljenog dana 08. ožujka 2024. godine, Povjerenstvo za provedbu oglasa objavljuje Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnostiPročitaj više -
Natječaj za izbor i imenovanje ravnatelja/ice Creskog muzeja
07.02.2024.Na osnovi članka 38. stavka 2. i članka 41. Zakona o ustanovama Zakona o ustanovama („Narodne novine RH“ br. 76/93, 29/97, 47/99, 35/08, 127/19, 151/22), članka 26. Zakona o muzejima („Narodne novine“ RH br. 61/18, 98/19, 114/22), članka 29. Statuta Grada Cresa (“Službene novine” Primorsko-goranske županije br. 29/09, 14/13, 5/18, 25/18, 22/20, 8/21 i “Službene novine Grada Cresa” br. 3/22) te čl. 15.-18. Statuta Creskog muzeja i članka 3. Odluke o raspisivanju javnog natječaja za izbor i imenovanje ravnatelja/ravnateljice javne ustanove Creski muzej od 31. siječnja 2024. godine, Gradsko vijeće Grada Cresa raspisuje NATJEČAJ ZA IZBOR I IMENOVANJE RAVNATELJA/RAVNATELJICE JAVNE USTANOVE CRESKI MUZEJPročitaj više -
Obavijest o izboru kandidata
04.09.2023.Pročitaj više -
Natječaj za prijam u službu – viši stručni suradnik za računovodstvene i upravne poslove
21.06.2023.Na temelju čl. 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19, dalje: Zakon), Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Ccesa raspisuje sljedeći NATJEČAJ za prijam u službu službenika/službenice na neodređeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za proračun, financije i računovodstvo - VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA RAČUNOVODSTVENE I UPRAVNE POSLOVEPročitaj više -
Natječaj za prijam u službu – viši stručni suradnik za pravne, društvene poslove i javnu nabavu
21.06.2023.Na temelju čl. 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19, dalje: Zakon), Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Ccesa raspisuje sljedeći NATJEČAJ za prijam u službu službenika/službenice na neodređeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za pravne, društvene poslove i javnu nabavu - VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA PRAVNE, DRUŠTVENE POSLOVE I JAVNU NABAVUPročitaj više -
Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
14.03.2023.Odsjek komunalno-stambeni sustav i prostorno planiranje objavljenog dana 1. ožujka 2023. godine, Povjerenstvo za provedbu oglasa objavljuje P O Z I V na prethodnu provjeru znanja i sposobnostiPročitaj više - ARHIVA VIJESTI
-
-
-
Javni natječaj za prijam u službu
08.03.2024.Na temelju čl. 19. i 29 Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19, dalje: Zakon), Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Cresa raspisuje sljedeći
JAVNI NATJEČAJ
za prijam u službu službenika/službenice na određeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za poduzetništvo, gospodarstvo i fondove EU
- VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA PROVEDBU EU PROJEKATA
2 izvršitelja/izvršiteljiceNatječaj se objavljuje za prijam službenika/službenice na određeno vrijeme, za vrijeme trajanja dva EU projekta:
- DIGITAL ISLANDS u trajanju do 30.04.2028.
- VALUE PLUS u trajanju do 31.08.2026.
1. Opći uvjeti za prijam: punoljetnost, hrvatsko državljanstvo, i zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima.
2. Posebni uvjeti za prijam:
- stručna sprema: magistar struke ili stručni specijalist ekonomske, pravne, biotehničke ili društvene struke
- jedna godina radnog iskustva,
- položen državni stručni ispit,
- aktivno korištenje engleskog jezika u govoru i pismu,
- napredno poznavanje MS Office programskog paketa,
3. Službenik/službenica se prima u radni odnos na određeno vrijeme za vrijeme trajanja projekta uz uvjet probnog rada u trajanju od tri mjeseca.
4. Kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja dužni su pristupiti prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti. Obavijest o vremenu održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata bit će objavljena na web stranici Grada Cresa www.cres.hr i na oglasnoj ploči Grada Cresa, najmanje pet dana prije održavanja provjere.
5. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 15. i 16. Zakona.
6. Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata te pravni izvori za pripremu kandidata za provjeru, objavit će se na službenoj web stranici Grada Cresa www.cres.hr.
7. U prijavi kandidati su dužni navesti na koje se radno mjesto javljaju naznakom projekta. Jedna prijava može biti podnesena za oba radna mjesta. U slučaju da kandidat ne naznači projekt, odnosno radno mjesto na koje se javlja, smatrat će se da je podnio prijavu za oba radna mjesta. Uz prijavu na natječaj kandidati su dužni priložiti:
- životopis;
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika osobne iskaznice ili domovnice);
- dokaz o stručnoj spremi (preslika diplome);
- dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje);
- dokaz o položenom državnom stručnom ispitu (preslika uvjerenja odnosno svjedodžbe);
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak sukladno čl. 15. Zakona– izvornik, ne stariji od šest mjeseci;
- vlastoručno potpisanu izjavu kandidata kojom potvrđuje, pod kaznenom i materijalnom odgovornošću, da ne postoje zapreke za prijam u službu iz članka 15. i 16. Zakona.
Kandidati mogu priložiti i dodatne dokumente koji dokazuju posebna znanja, vještine i iskustva od interesa za obavljanje poslova višeg stručnog suradnika – voditelja EU projekta.
8. Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti dostavlja izabrani kandidat po obavijesti o izboru.
9. Pravo podnošenja prijave imaju i kandidati koji nemaju položen državni stručni ispit, uz obvezu da kandidat koji bude primljen u službu, ispit položi u zakonskom roku.
10. Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natječaju.
11. Prijave na natječaj podnose se na adresu GRAD CRES, Povjerenstvo za provedbu natječaja, 51557 Cres, Creskog statuta 15, s naznakom “Natječaj za prijam u službu – Viši stručni suradnik za provedbu EU projekata”, u roku od osam dana od dana objave natječaja u Narodnim novinama.
12. Pročelnik jedinstvenog upravnog odjela donijet će rješenje o prijmu u službu izabranog kandidata, najkasnije u roku od šezdeset dana od isteka roka za podnošenje prijava.Pročelnik
Marko Ferlora mag. ing. agr.KLASA: 112-01/24-01/1
URBROJ: 2170-4-03-02/1-24-1
U Cresu, 08. ožujka 2024. godine
Objavljeno u NN: 8. ožujka 2024.
UPUTE I OBAVIJESTI KANDIDATIMAI. Opis poslova
Viši stručni suradnik za provedbu EU projekata obavlja sljedeće poslove utvrđene Pravilnikom o unutarnjem redu Jedinstvenog upravnog odjela Grada Cresa, SN Grada Cresa br. 1/23, 3/23, 1/24:
1. Prati domaće i međunarodne natječaje za financiranje projekata od strane ministarstava i drugih tijela, europskih i drugih fondova te u suradnji s drugim odjelima, provodi pripremu i prijavu projekata za su/financiranje.
2. Vodi procese razvoja projekta i projektne prijave na natječaje nacionalnih i EU programa, uključujući koordiniranje i suradnju sa svim kolegama i partnerima uključenim u proces razvoja projekta. Izrađuje natječajnu dokumentaciju i priprema projektne proračune.
3. Vodi provedbu pojedinih projekata koji se financiraju iz fondova i programa Europske unije, ovisno o godišnjem, mjesečnom i tjednom rasporedu, po nalogu neposredno nadređenog rukovoditelja. Koordinira radom projektnog tima i suradnju s partnerima sukladno projektnom opisu.
4. Prati postizanje projektnih rezultata te utrošak resursa i stanje proračuna pojedinog projekta.
5. Izrađuje narativne i financijske periodičke i projektne izvještaje iz djelokruga svojeg rada.
6. Nadzire i upravlja radom projektnog administratora na pojedinom projektu te kontrolira pripremljene izvještajne dokumentacije i projektnih ishoda.
7. Pruža potporu neposrednom rukovoditelju i daje prijedloge za rješavanje zadaća iz djelokruga svojeg rada.
8. Predlaže angažiranje vanjskih suradnika te izvještava o njihovom radu.
9. Neposredno kontaktira i obavlja radne dogovore sa suradnicima iz svih ustrojstvenih jedinica, s ustanovama, partnerima te drugim pravnim i fizičkim osobama vezano uz svoj djelokrug, uz odobrenje neposrednog rukovoditelja nabavlja robe, usluge i radove potrebne za realizaciju aktivnosti projekta.
10. Obavlja i druge poslove kuji odgovaraju njegovoj stručnoj spremi, znanjima i vještinama na temelju naloga i uputa neposredno nadređenog rukovoditelja. Obavlja i druge poslove koji su utvrđeni zakonom, drugim propisima, općim i pojedinačnim aktima Gradskog vijeća, te pojedinačnim aktima ili nalozima gradonačelnika, pročelnika ili voditelja odsjeka.
II. Podaci o plaćiPodaci o plaći radnog mjesta propisani su Odlukom o koeficijentima za obračun plaće službenika i namještenika („Službene novine“ Grada Cresa br. 3/23). Plaća službenika čini umnožak osnovice za obračun plaća u visini od 556,68 eura i koeficijenta složenosti poslova koji iznosi 2,71.
III. Prethodna provjera znanja i sposobnosti
Prethodna provjera znanja i sposobnosti obavlja se putem:
- pisanog testiranja
- intervjua
Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete propisane ovim natječajem.1. Pravni izvori za pripremu kandidata za pismeno testiranje
- Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine RH br. 33/01, 60/10, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20)
- Pravilnik o uvjetima i kriterijima dodjeljivanja sredstava Fonda za sufinanciranje provedbe EU projekata na regionalnoj i lokalnoj razini (Narodne novine RH br. 82/15, 15/16, 19/17)
- Interreg Europe – Programme Manual Version 2, poglavlje B – Projects: točke:
5. Project implementation
6. Financial Management
7. Communication
Dokument je dostupan na poveznici: https://www.interregeurope.eu/sites/default/files/2023-02/IR-E_programme_manual_annexes.pdf
2. Pravila prethodne provjere znanja- po dolasku na provjeru znanja od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Kandidati koji ne mogu dokazati identitet neće moći pristupiti testiranju. Za kandidata koji ne pristupi testiranju smatrat će se da je povukao prijavu na natječaj.
- pisano testiranje traje 30 minuta
- za vrijeme pisanog testiranja nije dopušteno: koristiti se bilo kakvom literaturom odnosno bilješkama; koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva; napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija; razgovarati s ostalim kandidatima, niti na bilo koji drugi način remetiti koncentraciju kandidata.
- kandidati koji će se ponašati neprimjereno ili prekršiti jedno od gore navedenih pravila, biti će udaljeni s testiranja, a njihov rezultat i rad povjerenstvo neće bodovati.
- na pisanom testiranju moguće je ostvariti do 10 bodova.
- intervju će se provesti s kandidatima koji ostvare najmanje 50% bodova na pisanom testiranju.
- intervju provodi Povjerenstvo za provedbu natječaja. Povjerenstvo kroz razgovor s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u jedinici lokalne samouprave, a na intervjuu kandidati mogu ostvariti do 10 bodova.
- kandidati koji su pristupili testiranju imaju pravo uvida u rezultate provedenog postupka.Nakon provedenog pisanog testiranja i intervjua, Povjerenstvo utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova.
Povjerenstvo dostavlja Pročelniku Jedinstvenog upravnog odjela Izvješće o provedenom postupku i rang listu kandidata, koje potpisuju svi članovi Povjerenstva.
Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela donosi rješenje o prijmu u službu izabranih kandidata, najkasnije u roku od šezdeset dana od isteka roka za podnošenje prijava.
Kandidat koji nije primljen u službu može podnijeti žalbu Gradonačelniku Grada Cresa u roku od 15 dana od dana dostave rješenja, na adresu GRAD CRES, GRADONAČELNIK, Creskog statuta 15, 51557 Cres. Žalba ne odgađa izvršenje rješenja o prijmu u službu.
OBAVIJEST O VREMENU ODRŽAVANJA PRETHODNE PROVJERE ZNANJA I SPOSOBNOSTI KANDIDATA BITI ĆE OBJAVLJENA NAJMANJE 5 DANA PRIJE TESTIRANJA, NA WEB-STRANICI www.cres.hr I OGLASNOJ PLOČI GRADA CRESA.
Povjerenstvo za provedbu natječaja
-
-
Meteo Cres
-
Linkovi