-
Službene informacije
- Akti Grada
- Proračun
- Javna nabava
- Prostorni planovi
- Natječaji
- Pristup informacijama
- Osoba zadužena za nepravilnosti
- Savjetovanja s javnošću
- Zaštita osobnih podataka
- Javne površine
- Evidencija komunalne infrastrukture
- Program raspolaganja poljoprivrednim zemljištem
- Imenovanje privremenog zastupnika
- Gospodarenje otpadom
- Službene novine Grada Cresa
- Plaćanje kriptovalutama
-
Zapošljavanje
-
Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
23.05.2024.Na temelju članka 20. i 29. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi («Narodne novine» broj 86/08, 61/11, 4/18, 112/19), u postupku provedbe oglasa za prijam u službu na neodređeno vrijeme za prijam u službu službenika/službenice na u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za komunalno-stambeni sustav i prostorno planiranje – pomoćni komunalni redar 1 izvršitelj objavljenog dana 10. svibnja 2024. godine, Povjerenstvo za provedbu oglasa objavljuje P O Z I V na prethodnu provjeru znanja i sposobnostiPročitaj više -
Javni natječaj za prijam u službu na neodređeno vrijeme
10.05.2024.Na temelju čl. 19. i 29 Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19, dalje: Zakon), Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Cresa raspisuje sljedeći JAVNI NATJEČAJ za prijam u službu na neodređeno vrijemePročitaj više -
Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
26.03.2024.Na temelju članka 20. i 29. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi («Narodne novine» broj 86/08, 61/11, 4/18, 112/19), u postupku provedbe oglasa za prijam u službu na neodređeno vrijeme za prijam u službu službenika/službenice na određeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za poduzetništvo, gospodarstvo i fondove EU - VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA PROVEDBU EU PROJEKATA - 2 izvršitelja/izvršiteljice objavljenog dana 08. ožujka 2024. godine, Povjerenstvo za provedbu oglasa objavljuje Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnostiPročitaj više -
Javni natječaj za prijam u službu
08.03.2024.Na temelju čl. 19. i 29 Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19, dalje: Zakon), Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Cresa raspisuje sljedeći JAVNI NATJEČAJ za prijam u službu službenika/službenice na određeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za poduzetništvo, gospodarstvo i fondove EU - VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA PROVEDBU EU PROJEKATAPročitaj više -
Natječaj za izbor i imenovanje ravnatelja/ice Creskog muzeja
07.02.2024.Na osnovi članka 38. stavka 2. i članka 41. Zakona o ustanovama Zakona o ustanovama („Narodne novine RH“ br. 76/93, 29/97, 47/99, 35/08, 127/19, 151/22), članka 26. Zakona o muzejima („Narodne novine“ RH br. 61/18, 98/19, 114/22), članka 29. Statuta Grada Cresa (“Službene novine” Primorsko-goranske županije br. 29/09, 14/13, 5/18, 25/18, 22/20, 8/21 i “Službene novine Grada Cresa” br. 3/22) te čl. 15.-18. Statuta Creskog muzeja i članka 3. Odluke o raspisivanju javnog natječaja za izbor i imenovanje ravnatelja/ravnateljice javne ustanove Creski muzej od 31. siječnja 2024. godine, Gradsko vijeće Grada Cresa raspisuje NATJEČAJ ZA IZBOR I IMENOVANJE RAVNATELJA/RAVNATELJICE JAVNE USTANOVE CRESKI MUZEJPročitaj više -
Obavijest o izboru kandidata
04.09.2023.Pročitaj više -
Natječaj za prijam u službu – viši stručni suradnik za računovodstvene i upravne poslove
21.06.2023.Na temelju čl. 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19, dalje: Zakon), Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Ccesa raspisuje sljedeći NATJEČAJ za prijam u službu službenika/službenice na neodređeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za proračun, financije i računovodstvo - VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA RAČUNOVODSTVENE I UPRAVNE POSLOVEPročitaj više -
Natječaj za prijam u službu – viši stručni suradnik za pravne, društvene poslove i javnu nabavu
21.06.2023.Na temelju čl. 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19, dalje: Zakon), Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Ccesa raspisuje sljedeći NATJEČAJ za prijam u službu službenika/službenice na neodređeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za pravne, društvene poslove i javnu nabavu - VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA PRAVNE, DRUŠTVENE POSLOVE I JAVNU NABAVUPročitaj više - ARHIVA VIJESTI
-
-
-
Natječaj za prijam u službu - pročelnik
17.02.2023.Na temelju čl. 17. i 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine RH” br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19), Gradonačelnik Grada Cresa raspisuje sljedeći
NATJEČAJ
za imenovanje u službu službenika/službenice na neodređeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel Grada Cresa
- PROČELNIK Jedinstvenog upravnog odjela Grada Cresa - 1 izvršitelj/izvršiteljicaRaspisuje se natječaj za prijam u službu na neodređeno vrijeme u Grad Cres, Jedinstveni upravni odjel, za radno mjesto:
Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Cresa– 1 izvršitelj/izvršiteljica.
1. Opći uvjeti za prijam: punoljetnost, hrvatsko državljanstvo i zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima.
2. Posebni uvjeti za prijam:
- stručna sprema: magistar struke ili stručni specijalist pravne, ekonomske, društvene, tehničke, biotehničke ili prirodne struke; najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima; organizacijske sposobnosti i komunikacijske vještine potrebne za uspješno upravljanje upravnim odjelom; položen državni stručni ispit. Iznimno, na radno mjesto može biti imenovan sveučilišni prvostupnik struke, odnosno stručni prvostupnik struke koji ima najmanje pet godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.,
- položen državni stručni ispit ili bez položenog državnog stručnog ispita uz obvezu polaganja u zakonskom roku
Na natječaj se mogu javiti osobe obaju spolova.
Službenik/službenica se prima u radni odnos uz uvjet probnog rada u trajanju od tri mjeseca.
U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine RH” br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19), u daljnjem tekstu: Zakon.
Uz prijavu na natječaj kandidati su dužni priložiti:
- životopis,
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika osobne iskaznice ili domovnice),
- dokaz o stručnoj spremi (preslika diplome),
- dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),
- dokaz o položenom državnom stručnom ispitu (preslika uvjerenja odnosno svjedodžbe),
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak sukladno čl. 15. Zakona, – izvornik, ne stariji od šest mjeseci,
- vlastoručno potpisanu izjavu kandidata kojom potvrđuje, pod kaznenom i materijalnom odgovornošću, da ne postoje zapreke za prijam u službu iz članka 15. i 16. Zakona.Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti prilikom zapošljavanja prema posebnim propisima imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Osoba koja se u prijavi pozove na to pravo obvezna je priložiti odgovarajuće isprave kao dokaz o statusu te druge dokaze sukladno posebnom zakonu kojim je određeno to pravo.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine br. 121/17, 98/19 i 84/21, dužan je, osim dokaza o ispunjavanju uvjeta natječaja, dostaviti sve dokaze iz članka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na sljedećoj poveznici: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-u-drzavnoj-sluzbi/843 )
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine br. 84/21), dužan je, osim dokaza o ispunjavanju uvjeta natječaja, dostaviti sve dokaze iz članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na sljedećoj poveznici: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-u-drzavnoj-sluzbi/843 )
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine br. 157/13, 152/14, 38/18 i 32/20), dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta natječaja, dostaviti dokaz o invaliditetu, s tim da se pod tim dokazom smatraju javne isprave o invaliditetu na temelju kojih se osoba može upisati u očevidnik osoba s invaliditetom iz članka 13. tog Zakona.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju.
Osobe koje ne podnesu pravodobne i uredne prijave ili ne ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja, ne smatraju se kandidatima prijavljenim na natječaj.
Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti dostavlja izabrani kandidat po obavijesti o izboru.
Za kandidate prijavljene na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja provest će se prethodna provjera znanja i sposobnosti, pisanim testiranjem i intervjuom.
Ako kandidat ne pristupi provjeri, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.
Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, te pravni izvori za pripremu kandidata za provjeru, objavljeni su na službenoj web stranici Grada Cresa www.cres.hr.
Na navedenoj web-stranici te na oglasnoj ploči Grada Cresa bit će objavljeno vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, najmanje pet dana prije održavanja provjere.
Prijave na natječaj podnose se na adresu: Grad Cres, Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja s naznakom: „Natječaj za prijam u službu – Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela – ne otvarati“, 51557 Cres, Creskog statuta 15, u roku od 8 dana od objave natječaja u Narodnim novinama.
O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.
GRAD CRES
KLASA: 112-01/23-01/2
URBROJ: 2170-4-02-23-3
Cres, 17. veljače 2023.OBJAVA U NARODNIM NOVINAMA: 17.02.2023.
UPUTE I OBAVIJESTI KANDIDATIMA
I. Opis poslova
Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela bavlja sljedeće poslove temeljem Pravilnika o unutarnjem redu Jedinstvenog upravnog odjela Grada Cresa („Službene novine Grada Cresa“ br. 1/23):
1. Rukovodi radom Jedinstvenog upravnog odjela te osigurava zakonit rad, planira, organizira, koordinira i kontrolira rad službenika u Jedinstvenom upravnom odjelu.
2. Priprema odluke te provodi i osigurava izvršenje odluka Gradskog vijeća, radnih tijela i gradonačelnika.
3. Odgovara za zakonit, pravovremen i djelotvoran rad u izvršavanju poslova iz djelokruga upravnog tijela, te brine o unapređenju rada Jedinstvenog upravnog dojela.
4. Obavlja poslove utvrđivanja sadržaja i planiranja proračuna te pripreme prijedloga proračuna i drugih pratećih dokumenata za gradonačelnika i Gradsko vijeće, na način, po postupku i u rokovima utvrđenim zakonom i drugim propisima, poslovi praćenja i izvršavanja proračuna po namjeni i korisnicima, te poslovi pripreme izvješća o izvršavanju proračuna.
5. Priprema prijedlog godišnjeg obračuna proračuna na način, po postupku i u rokovima utvrđenim zakonom i drugim propisima.
6. Obavlja poslove u vezi zaduživanja i otplate duga proračuna, te poslove u vezi davanja zajma iz sredstava proračuna i naplate tražbina po datom zajmu iz proračuna.
7. Obavlja poslove financijskog izvješćivanja za proračun Grada i predaje izjave o fiskalnoj odgovornosti.
8. Donosi rješenja u upravnim i ostalim postupcima iz nadležnosti Jedinstvenog upravnog odjela
9. Odlučuje o prijemu u službu i rasporedu službenika.
10. Obavlja i druge poslove utvrđene zakonom, Statutom i drugim aktima Grada, kao i ostale poslove po nalogu gradonačelnika, te odgovara za pravilno i pravovremeno obavljanje navedenih poslova.II. Podaci o plaći
Podaci o plaći radnog mjesta propisani su Odlukom o koeficijentima za obračun plaće službenika i namještenika (SN PGŽ br. 41/10, 37/14, 35/16, 4/19 i 24/19 i SN GC br.8/22)
Plaća službenika čini umnožak osnovice za obračun plaća i koeficijenta složenosti poslova koji iznosi 3,85.III. Prethodna provjera znanja i sposobnosti
Prethodna provjera znanja i sposobnosti obuhvaća
- pismeno testiranje
- intervju s članovima Povjerenstva za provedbu natječaja1. Pravni i drugi izvori za pripremu kandidata za pismeno testiranje
1. Ustav Republike Hrvatske (“Narodne novine” br. 56/90, 135/97, 08/98, 113/00, 124/00, 28/01, 41/01, 55/01, 76/10, 85/10, 5/14).
2. Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine” broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20)
3. Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj samoupravi („Narodne novine“, broj 86/08, 61/11, 4/18 i 112/19),
4. Zakon o proračunu („Narodne novine“, broj 144/21).
2. Pravila prethodne provjere znanja- Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja.
- Po dolasku na provjeru znanja, od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Kandidati koji ne mogu dokazati identitet neće moći pristupiti testiranju. Za kandidata koji ne pristupi testiranju smatrat će se da je povukao prijavu na natječaj.
- Po utvrđivanju identiteta, kandidatima će biti podijeljena pitanja za pismeno testiranje.
- Pismeno testiranje traje 30 minuta.
- Za vrijeme pismenog testiranja nije dopušteno: koristiti se bilo kakvom literaturom odnosno bilješkama; koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva; napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija; razgovarati s ostalim kandidatima, niti na bilo koji drugi način remetiti koncentraciju kandidata.
- Kandidati koji će se ponašati neprimjereno ili će prekršiti jedno od gore navedenih pravila biti će udaljeni s testiranja, a njihov rezultat i rad povjerenstvo neće bodovati.
- Na pismenom testiranju kandidati mogu maksimalno dobiti 10 bodova. Smatra se da su kandidati položili ako su dobili najmanje 5 bodova. Kandidati koji su uspješno položili testove, pristupit će razgovoru s povjerenstvom (intervju).
- Povjerenstvo kroz razgovor s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u jedinici lokalne samouprave. Rezultati intervjua boduju se od 1 do 10 bodova.
- Kandidati koji su pristupili testiranju imaju pravo uvida u rezultate provedenog postupka.Nakon provedenog pismenog testiranja i intervjua, Povjerenstvo utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i intervjuu.
Povjerenstvo dostavlja GradonačelnikuIzvješće o provedenom postupku i rang listu kandidata, koje potpisuju svi članovi Povjerenstva.
Gradonačelnik donosi rješenje o prijmu u službu izabranog kandidata, koje će biti dostavljeno svim kandidatima prijavljenim na natječaj.
Kandidat koji nije zadovoljan rješenjem o prijmu, ima pravo podnijeti žalbu u roku 15 dana od dana primitka rješenja. Žalba se predaje neposredno u pisarnici Grada Cresa ili putem pošte.
Povjerenstvo za provedbu natječaja
-
-
Meteo Cres
-
Linkovi