-
Službene informacije
- Akti Grada
- Proračun
- Javna nabava
- Prostorni planovi
- Natječaji
- Pristup informacijama
- Osoba zadužena za nepravilnosti
- Savjetovanja s javnošću
- Zaštita osobnih podataka
- Javne površine
- Evidencija komunalne infrastrukture
- Program raspolaganja poljoprivrednim zemljištem
- Imenovanje privremenog zastupnika
- Gospodarenje otpadom
- Službene novine Grada Cresa
- Plaćanje kriptovalutama
-
Zapošljavanje
-
Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
23.05.2024.Na temelju članka 20. i 29. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi («Narodne novine» broj 86/08, 61/11, 4/18, 112/19), u postupku provedbe oglasa za prijam u službu na neodređeno vrijeme za prijam u službu službenika/službenice na u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za komunalno-stambeni sustav i prostorno planiranje – pomoćni komunalni redar 1 izvršitelj objavljenog dana 10. svibnja 2024. godine, Povjerenstvo za provedbu oglasa objavljuje P O Z I V na prethodnu provjeru znanja i sposobnostiPročitaj više -
Javni natječaj za prijam u službu na neodređeno vrijeme
10.05.2024.Na temelju čl. 19. i 29 Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19, dalje: Zakon), Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Cresa raspisuje sljedeći JAVNI NATJEČAJ za prijam u službu na neodređeno vrijemePročitaj više -
Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
26.03.2024.Na temelju članka 20. i 29. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi («Narodne novine» broj 86/08, 61/11, 4/18, 112/19), u postupku provedbe oglasa za prijam u službu na neodređeno vrijeme za prijam u službu službenika/službenice na određeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za poduzetništvo, gospodarstvo i fondove EU - VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA PROVEDBU EU PROJEKATA - 2 izvršitelja/izvršiteljice objavljenog dana 08. ožujka 2024. godine, Povjerenstvo za provedbu oglasa objavljuje Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnostiPročitaj više -
Javni natječaj za prijam u službu
08.03.2024.Na temelju čl. 19. i 29 Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19, dalje: Zakon), Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Cresa raspisuje sljedeći JAVNI NATJEČAJ za prijam u službu službenika/službenice na određeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za poduzetništvo, gospodarstvo i fondove EU - VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA PROVEDBU EU PROJEKATAPročitaj više -
Natječaj za izbor i imenovanje ravnatelja/ice Creskog muzeja
07.02.2024.Na osnovi članka 38. stavka 2. i članka 41. Zakona o ustanovama Zakona o ustanovama („Narodne novine RH“ br. 76/93, 29/97, 47/99, 35/08, 127/19, 151/22), članka 26. Zakona o muzejima („Narodne novine“ RH br. 61/18, 98/19, 114/22), članka 29. Statuta Grada Cresa (“Službene novine” Primorsko-goranske županije br. 29/09, 14/13, 5/18, 25/18, 22/20, 8/21 i “Službene novine Grada Cresa” br. 3/22) te čl. 15.-18. Statuta Creskog muzeja i članka 3. Odluke o raspisivanju javnog natječaja za izbor i imenovanje ravnatelja/ravnateljice javne ustanove Creski muzej od 31. siječnja 2024. godine, Gradsko vijeće Grada Cresa raspisuje NATJEČAJ ZA IZBOR I IMENOVANJE RAVNATELJA/RAVNATELJICE JAVNE USTANOVE CRESKI MUZEJPročitaj više -
Obavijest o izboru kandidata
04.09.2023.Pročitaj više -
Natječaj za prijam u službu – viši stručni suradnik za računovodstvene i upravne poslove
21.06.2023.Na temelju čl. 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19, dalje: Zakon), Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Ccesa raspisuje sljedeći NATJEČAJ za prijam u službu službenika/službenice na neodređeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za proračun, financije i računovodstvo - VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA RAČUNOVODSTVENE I UPRAVNE POSLOVEPročitaj više -
Natječaj za prijam u službu – viši stručni suradnik za pravne, društvene poslove i javnu nabavu
21.06.2023.Na temelju čl. 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19, dalje: Zakon), Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Ccesa raspisuje sljedeći NATJEČAJ za prijam u službu službenika/službenice na neodređeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za pravne, društvene poslove i javnu nabavu - VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA PRAVNE, DRUŠTVENE POSLOVE I JAVNU NABAVUPročitaj više - ARHIVA VIJESTI
-
-
-
Natječaj za prijam u službu na određeno vrijeme
04.12.2024.KLASA: 112-01/24-01/3
URBROJ: 2170-4-03/1-24-1
Cres, 04. prosinca 2024.
Na temelju čl. 17. i 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine RH” br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19), pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Cresa raspisuje sljedećiNATJEČAJ
za prijam u službu službenika/službenice na određeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za komunalno-stambeni sustav i prostorno planiranje – nepuno radno vrijeme
- Stručni suradnik za prostorno planiranje
1 izvršitelj/izvršiteljicaRaspisuje se natječaj za prijam u službu na određeno vrijeme u Grad Cres, Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za komunalno-stambeni sustav i prostorno planiranje.
1. Opći uvjeti za prijam: punoljetnost, hrvatsko državljanstvo i zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima.
2. Posebni uvjeti za prijam:- stručna sprema: sveučilišni prvostupnik struke ili stručni prvostupnik tehničke struke;
- najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima;
Na natječaj se mogu javiti osobe obaju spolova.
Službenik/službenica se prima u radni odnos na pola radnog vremena na rok od 6 mjeseci.
U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine RH” br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19), u daljnjem tekstu: Zakon.
Uz prijavu na natječaj kandidati su dužni priložiti:
životopis,
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika osobne iskaznice ili domovnice),
- dokaz o stručnoj spremi (preslika diplome),
- dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),
- dokaz o položenom državnom stručnom ispitu (preslika uvjerenja odnosno svjedodžbe),
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak sukladno čl. 15. Zakona, – izvornik, ne stariji od šest mjeseci,
- vlastoručno potpisanu izjavu kandidata kojom potvrđuje, pod kaznenom i materijalnom odgovornošću, da ne postoje zapreke za prijam u službu iz članka 15. i 16. Zakona.Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti prilikom zapošljavanja prema posebnim propisima imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Osoba koja se u prijavi pozove na to pravo obvezna je priložiti odgovarajuće isprave kao dokaz o statusu te druge dokaze sukladno posebnom zakonu kojim je određeno to pravo.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine br. 121/17, 98/19 i 84/21, dužan je, osim dokaza o ispunjavanju uvjeta natječaja, dostaviti sve dokaze iz članka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na sljedećoj poveznici: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-u-drzavnoj-sluzbi/843 )
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine br. 84/21), dužan je, osim dokaza o ispunjavanju uvjeta natječaja, dostaviti sve dokaze iz članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na sljedećoj poveznici: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-u-drzavnoj-sluzbi/843 )
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine br. 157/13, 152/14, 38/18 i 32/20), dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta natječaja, dostaviti dokaz o invaliditetu, s tim da se pod tim dokazom smatraju javne isprave o invaliditetu na temelju kojih se osoba može upisati u očevidnik osoba s invaliditetom iz članka 13. tog Zakona.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju.
Osobe koje ne podnesu pravodobne i uredne prijave ili ne ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja, ne smatraju se kandidatima prijavljenim na natječaj.
Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti dostavlja izabrani kandidat po obavijesti o izboru.
Za kandidate prijavljene na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja provest će se prethodna provjera znanja i sposobnosti, pisanim testiranjem i intervjuom.
Ako kandidat ne pristupi provjeri, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.
Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, te pravni izvori za pripremu kandidata za provjeru, objavljeni su na službenoj web stranici Grada Cresa www.cres.hr.
Na navedenoj web-stranici te na oglasnoj ploči Grada Cresa bit će objavljeno vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, najmanje pet dana prije održavanja provjere.
Prijave na natječaj podnose se na adresu: Grad Cres, Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja s naznakom: „Natječaj za prijam u službu – Stručni suradnik za prostorno planiranje – ne otvarati“, 51557 Cres, Creskog statuta 15, u roku od 8 dana od objave natječaja u Narodnim novinama.
O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.GRAD CRES
Datum objave NN 04.12.2024.
UPUTE I OBAVIJESTI KANDIDATIMAI. Opis poslova
Stručni suradnik za prostorno planiranje obavlja sljedeće poslove utvrđene Pravilnikom o unutarnjem redu Jedinstvenog upravnog odjela Grada Cresa („Službene novine Grada Cresa“ br. 1/23, 3/23, 1/24, 6/24):
1. Provođenje postupka pripreme, izrade i donošenja prostorno planske
dokumentacije, odnosno izmjena/dopuna te stavljanje van snage postojeće
prostorno – planske dokumentacije, koordinacija sa nadležnim javnopravnim
tijelima i ovlaštenim osobama.2. Provođenje postupka provedbe postupka ocjene, odnosno strateške procjene
utjecaja na okoliš u postupku izradi prostorno planske dokumentacije, koordinacija
sa nadležnim javnopravnim tijelima i ovlaštenim osobama3. Poslovi u vezi pripreme i izrade projektne dokumentacije, te poslovi ishođenja
lokacijskih i građevnih dozvola za projekte koji su u interesu Grada.
Zastupanje Grada kao javnopravnog tijela u postupcima koje vodi Upravni odjel za
graditeljstvo - član povjerenstva za tehnički pregled, konferencija i dr. u postupcima
izdavanja lokacijskih i građ dozvola.
Izdavanje posebnih uvjeta na idejna rješenja i potvrda na glavne projekte u ime
Grada Cresa kao javnopravnog tijela u sustavu e dozvole.4. Praćenje stanja u prostoru te izrada Izvješća o stanju u prostoru.
5. Drugi poslovi utvrđeni zakonom i drugim općim propisima, općim aktom Gradskog
vijeća ili pojedinačnim aktom ili nalogom gradonačelnika, pročelnika ili voditelja odsjekaII. Podaci o plaći
Podaci o plaći radnog mjesta propisani su Odlukom o koeficijentima za obračun plaće službenika i namještenika (Službene novine Grada Cresa br. 3/23). Plaća službenika čini umnožak osnovice za obračun plaća i koeficijenta složenosti poslova koji iznosi 2,69.
III. Prethodna provjera znanja i sposobnosti
Prethodna provjera znanja i sposobnosti obavlja se putem:
pisanog testiranja
intervjua
Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete propisane ovim natječajem.1. Pravni izvori za pripremu kandidata za pismeno testiranje
Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine” RH br. 33/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20).
Zakon o prostornom uređenju (“Narodne novine”RH br. 153/2013, 65/2017, 114/2018, 39/2019, 98/2019, 67/2023).
Zakon o gradnji (“Narodne novine” RH br. 153/13, 20/17, 39/19, 125/19).2. Pravila prethodne provjere znanja
Po dolasku na provjeru znanja od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Kandidati koji ne mogu dokazati identitet neće moći pristupiti testiranju. Za kandidata koji ne pristupi testiranju smatrat će se da je povukao prijavu na natječaj.
Pisano testiranje traje 30 minuta.
Za vrijeme pisanog testiranja nije dopušteno: koristiti se bilo kakvom literaturom odnosno bilješkama; koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva; napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija; razgovarati s ostalim kandidatima, niti na bilo koji drugi način remetiti koncentraciju kandidata.
Kandidati koji će se ponašati neprimjereno ili prekršiti jedno od gore navedenih pravila, biti će udaljeni s testiranja, a njihov rezultat i rad povjerenstvo neće bodovati.
Na pisanom testiranju moguće je ostvariti do 10 bodova.
Intervju će se provesti s kandidatima koji ostvare najmanje 50% bodova na pisanom testiranju.
Intervju provodi Povjerenstvo za provedbu oglasa. Povjerenstvo kroz razgovor s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u jedinici lokalne samouprave, a na intervjuu kandidati mogu ostvariti do 10 bodova.
Kandidati koji su pristupili testiranju imaju pravo uvida u rezultate provedenog postupka.
Nakon provedenog pisanog testiranja i intervjua, Povjerenstvo utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova.
Povjerenstvo dostavlja pročelniku Jedinstvenog upravnog odjela Izvješće o provedenom postupku i rang listu kandidata, koje potpisuju svi članovi Povjerenstva.
Pročelnik donosi rješenje o prijmu u službu izabranog kandidata, koje će biti dostavljeno svim kandidatima prijavljenim na natječaj.
Kandidat koji nije primljen u službu može podnijeti žalbu Gradonačelniku Grada Cresa u roku od 15 dana od dana dostave rješenja, na adresu GRAD CRES, GRADONAČELNIK, Creskog statuta 15, 51557 Cres. Žalba ne odgađa izvršenje rješenja o prijmu u službu.
PRETHODNA PROVJERA ZNANJA I SPOSOBNOSTI KANDIDATA PROVEST ĆE SE 18.12.2024. U 11 SATI.
Kandidati koji zadovoljavaju uvjete, bit će osobno obaviješteni o mogućnosti pristupa testiranju.
Povjerenstvo za provedbu oglasa
-
-
Meteo Cres
-
Linkovi