-
Službene informacije
- Akti Grada
- Proračun
- Javna nabava
- Prostorni planovi
- Natječaji
- Pristup informacijama
- Osoba zadužena za nepravilnosti
- Savjetovanja s javnošću
- Zaštita osobnih podataka
- Javne površine
- Evidencija komunalne infrastrukture
- Program raspolaganja poljoprivrednim zemljištem
- Imenovanje privremenog zastupnika
- Gospodarenje otpadom
- Službene novine Grada Cresa
- Plaćanje kriptovalutama
-
Javna nabava 2024.
-
Jedanaeste izmjene Plana nabave roba, radova i usluga Grada Cresa za 2024. godinu
13.11.2024.Pročitaj više -
Javni poziv za jednostavnu nabavu radova „Uređenje interpretacijskog centra Creski kaić“
11.11.2024.Naručitelj, Grad Cres, sukladno članku 9. Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave roba, radova i usluga (Službene novine Grada Cresa br. 03/24), objavljuje Javni poziv za jednostavnu nabavu radova „Uređenje interpretacijskog centra Creski kaićPročitaj više -
Javni poziv za jednostavnu nabavu radova „Uređenje interpretacijskog centra Creski kaić“
11.11.2024.Naručitelj, Grad Cres, sukladno članku 9. Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave roba, radova i usluga (Službene novine Grada Cresa br. 03/24), objavljuje Javni poziv za jednostavnu nabavu radova „Uređenje interpretacijskog centra Creski kaićPročitaj više -
Desete izmjene Plana nabave roba, radova i usluga Grada Cresa za 2024. godinu
28.10.2024.Pročitaj više -
Devete izmjene Plana nabave roba, radova i usluga Grada Cresa za 2024. godinu
21.10.2024.Pročitaj više -
Osme izmjene Plana nabave roba, radova i usluga Grada Cresa za 2024. godinu
15.10.2024.Pročitaj više -
Javni poziv za jednostavnu nabavu usluge Glavni projekt uređenja partera Lungomare uz zapadnu luku Cres
11.10.2024.Pročitaj više -
Sedme izmjene Plana nabave roba, radova i usluga Grada Cresa za 2024. godinu
07.10.2024.Pročitaj više - ARHIVA VIJESTI
-
-
-
Poziv na dostavu ponude
25.01.2024.Temeljem članka 6.a, točka 1. te čl. 7. Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave roba, radova i usluga (Službene novine Primorsko goranske županije br. 26/17., 9/18., 36/19.) Povjerenstvo upućuje
Poziv na dostavu ponude u postupku jednostavne nabave za:
USLUGE DERATIZACIJE, DEZINSKECIJE I DEZINFEKCIJEEvidencijski broj nabave: 12/24 JN
CPV: 90923000I. OPĆI PODACI
Podaci o naručitelju
Naručitelj: GRAD CRES
Sjedište: Creskog statuta 15, 51557 Cres
OIB: 88617357699
Odgovorna osoba: Marin Gregorović
Telefon: +385 51 664 950
Internetska adresa: http://www.cres.hr/
Adresa elektroničke pošte: grad@cres.hrOsoba zadužena za kontakt
Ime i prezime: Elena Dajčman, mag.iur.
Telefon: 051/661-965
Adresa elektroničke pošte: elena.dajcman@cres.hrEvidencijski broj nabave: 12/24 JN
Oznaka i naziv iz Jedinstvenog rječnika javne nabave (CPV oznaka): CPV: 90923000Procijenjena vrijednost nabave
Procijenjena vrijednost nabave iznosi 8.400,00 EUR (bez PDV-a).Vrsta postupka nabave
Ovaj postupak jednostavne nabave provodi se putem poziva za dostavu ponuda predviđenog člankom 6a., st. 1. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave roba, radova i usluga (Službene novine Primorsko goranske županije br. 26/17, 09/18., 36/19.)Izvor sredstava
Proračun Grada CresaPopis gospodarskih subjekata s kojima je Naručitelj u sukobu interesa
NemaII. PODACI O PREDMETU NABAVE
Opis predmeta nabave:
Pružanje usluga provođenja mjera obvezne preventive dezinfekcije, dezinsekcije, deratizacije te fumigacije.
Dezinfekcija je skup različitih mjera koje se provode s ciljem uništavanja, usporavanja rasta i razmnožavanja ili uklanjanja većine mikroorganizama. Dezinfekcija se provodi mehaničkim, fizikalnim ili kemijskim mjerama.
Dezinsekcija je skup različitih mjera koje se poduzimaju s ciljem smanjenja populacije najmanje do praga štetnosti, zaustavljaju rast i razmnožavanje ili potpuno uništavaju nazočnu populaciju štetnih člankonožaca (Arthropoda) koji prenose uzročnike zaraznih bolesti, parazitiraju na tijelu čovjeka, uzrokuju alergijske reakcije, imaju toksično djelovanje ili su uznemirivači ili skladišni štetnici na hrani.
Dezinsekcija podrazumijeva i način sprečavanja ulaženja i zadržavanja štetnih člankonožaca (Arthopoda) na površine, u prostor ili objekt. Dezinsekcija se provodi mehaničkim, fizikalnim, biološkim ili kemijskim mjerama.
Deratizacija je skup različitih mjera koje se poduzimaju s ciljem smanjenja populacije štetnih glodavaca ispod praga štetnosti, zaustavljanja razmnožavanja ili potpunog uništenja nazočne populacije štetnih glodavaca koji su prirodni rezervoari i prijenosnici uzročnika zaraznih bolesti ili skladišni štetnici. Deratizacija podrazumijeva i sve mjere koje se poduzimaju radi sprječavanja ulaženja, zadržavanja i razmnožavanja štetnih glodavaca na površinama, u prostoru ili objektima.
Deratizacija se provodi mehaničkim, fizikalnim ili kemijskim mjerama.
Fumigacija je način primjene jako toksičnih i opasnih kemikalija, odnosno fumiganata (otrova koji djeluju u obliku plina), a koristi se s ciljem sprječavanja pojave i zaustavljanja širenja zaraznih bolesti te uzrokovanja štete na površinama, u prostorima ili objektima uzorkovanih mikroorganizmima, štetnim člankonošcima (Arthropoda) i štetnim glodavcima.
Pružatelj usluga je obvezan usluge izvršavati sukladno Troškovniku, nalozima ovlaštene osobe naručitelj i/ili nadležnog tijela, zakonima, podzakonskim aktima i drugim pozitivnim propisima, tehničkim i drugim važećim normativima.
Dinamika provedbe
Deratizacija javno- prometnih površina i objekata u vlasništvu Grada Cresa- provodi se kroz 2 (dvije) akcije, tijekom proljetnih (svibanj) i jesenskih (rujan) mjeseci, te prema biološkim indikacijama.
Dezinsekcija objekata u vlasništvu Grada Cresa i zajedničkih prostora- provodi se 2 (dva) puta godišnje, tijekom proljetnih (svibanj) i jesenskih (rujan) mjeseci, te prema biološkim indikacijama.
Monitoring javno- prometnih površina i objekata u vlasništvu Grada Cresa, te provedba interventnih mjera dezinsekcije i deratizacija- provodi se kroz 4 (četiri) tretmana tijekom toplih mjeseci.
Adulticidna dezinsekcija komaraca- provodi se kroz 1 (jednu) akciju, tijekom ljetnih mjeseci, te prema potrebi, odnosno zahtjevu Naručitelja ili nadležnog NZZJZ.
Larvicidna dezinsekcija- provodi se od travnja do rujna kroz 6 (šest) tretmana sukladno biološkim indikacijama. Mjere larvicidne dezinsekcije se provode u dogovoru sa ovlaštenom osobom Grada Cresa, te sukladno zahtjevu nadležnog NZZJZ.
Fumigacija objekata, te eksponata u objektima kulture (kulturnih dobara- pokretnina i nepokretnina) provodi se prema potrebi, u kulturnim i ostalim objektima u vlasništvu Grada Cresa.
Detaljan opis predmeta nabave dan je u Troškovniku – Prilog 2, koji čini sastavni dio ovog Poziva.Količina predmeta nabave
Točne količine predmeta nabave iskazane su u Troškovniku – Prilog 2, koji se nalaze u privitku ovog Poziva i čine njegov sastavni dio.Troškovnik
Cijena ponude iskazuje se u Ponudbenom listu (Prilog 1) za cjelokupan predmet nabave i u Troškovniku (Prilog 2) po stavkama. Cijena se iskazuje u eurima, iskazana brojkom u apsolutnom iznosu za stavku i sveukupno za cjelokupni predmet nabave.
Ponuditelj ne smije mijenjati tekst poziva na dostavu ponude ili opis predmeta nabave niti mijenjati ili dopisivati bilo koju stavku ili sadržaj Troškovnika.Mjesto izvršenja usluge
Izvršenje usluga će se odvijati na području Grada Cresa.Rok izvršenja ugovora:
Rok za izvršenje usluga navedenih u Troškovniku je do kraja 2024. godine. Ugovor stupa na snagu danom potpisa ugovornih strana.Ponuditelj se obvezuje uslugu izvršiti kvalitetno, u skladu sa zakonskom regulativom koja odnosi na predmet nabave te prema pravilima struke.
III. OSNOVE ZA ISKLJUČENJESve dokumente, koje naručitelj zahtjeva u ovoj točki (III.), ponuditelj može dostaviti u originalu, ovjerenoj preslici ili neovjerenoj preslici. Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave.
Nakon rangiranja ponuda prema kriteriju za odabir ponude, a prije donošenja odluke o odabiru, naručitelj može od najpovoljnijeg ponuditelja, s kojim namjerava sklopiti ugovor o javnoj nabavi, zatražiti dostavu izvornika ili ovjerenih preslika svih traženih isprava.
Ako je gospodarski subjekt u ponudi dostavio određene dokumente u izvorniku ili ovjerenoj preslici, nije ih dužan ponovo dostavljati.U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, okolnosti vezane uz razloge za isključenje utvrđuju se za sve članove zajednice pojedinačno te se dokumenti kojima se dokazuje da ne postoje razlozi za isključenje moraju dostaviti za svakog člana zajednice.
Ukoliko će dio ugovora o javnoj nabavi ponuditelj dati u podugovor jednom ili više podugovaratelja, okolnosti iz ove točke utvrđuju se pojedinačno i za podugovaratelje te je u ponudi potrebno dostaviti dokumente kojima se dokazuje da za podugovaratelja ne postoje razlozi za isključenje. Ukoliko naručitelj utvrdi da postoje razlozi za isključenje podugovaratelja, zatražit će od gospodarskog subjekta zamjenu tog podugovaratelja u primjerenom roku, ne kraćem od 5 (pet) dana.
Obvezni razlozi za isključenje gospodarskog subjekta
1.1 Nekažnjavanje
Javni Naručitelj će iz postupka nabave isključiti gospodarskog subjekta, ako utvrdi da:1. je gospodarski subjekt koji ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora toga gospodarskog subjekta i koja je državljanin Republike Hrvatske, pravomoćnom presudom osuđena za:
a) sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji, na temelju
- članka 328. (zločinačko udruženje) i članka 329. (počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja) Kaznenog zakona
- članka 333. (udruživanje za počinjenje kaznenih djela), iz Kaznenog zakona („Narodne novine“, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
b) korupciju, na temelju
- članka 252. (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 253. (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 254. (zlouporaba u postupku javne nabave), članka 291. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 292. (nezakonito pogodovanje), članka 293. (primanje mita), članka 294. (davanje mita), članka 295. (trgovanje utjecajem) i članka 296. (davanje mita za trgovanje utjecajem) Kaznenog zakona
- članka 294.a (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 294.b (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 337. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 338. (zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti), članka 343. (protuzakonito posredovanje), članka 347. (primanje mita) i članka 348. (davanje mita) iz Kaznenog zakona („Narodne novine“, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
c) prijevaru, na temelju
- članka 236. (prijevara), članka 247. (prijevara u gospodarskom poslovanju), članka 256. (utaja poreza ili carine) i članka 258. (subvencijska prijevara) Kaznenog zakona
- članka 224. (prijevara), članka 293. (prijevara u gospodarskom poslovanju) i članka 286. (utaja poreza i drugih davanja) iz Kaznenog zakona („Narodne novine“, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
d) terorizam ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima, na temelju
- članka 97. (terorizam) članka 99. (javno poticanje na terorizam), članka 100. (novačenje za terorizam), članka 101. (obuka za terorizam) i članka 102. (terorističko udruženje) Kaznenog zakona
- članka 169. (terorizam), članka 169.a (javno poticanje na terorizam) i članka 169.b (novačenje i obuka za terorizam) iz Kaznenog zakona („Narodne novine“, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
e) pranje novca ili financiranje terorizma, na temelju
- članka 98. (financiranje terorizma) i članka 265. (pranje novca) Kaznenog zakona
- članka 279. (pranje novca) iz Kaznenog zakona („Narodne novine“, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
f) dječji rad ili druge oblike trgovanja ljudima, na temelju
- članka 106. (trgovanje ljudima) Kaznenog zakona
- članka 175. (trgovanje ljudima i ropstvo) iz Kaznenog zakona („Narodne novine“, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.), ili2. je gospodarski subjekt koji nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora toga gospodarskog subjekta i koja nije državljanin Republike Hrvatske pravomoćnom presudom osuđena za kaznena djela iz točke 1. podtočaka od a) do f) ovoga stavka i za odgovarajuća kaznena djela koja, prema nacionalnim propisima države poslovnog nastana gospodarskog subjekta,
3. odnosno države čiji je osoba državljanin, obuhvaćaju razloge za isključenje iz članka 57. stavka 1. točaka od (a) do (f) Direktive 2014/24/EU.Za potrebe dokazivanja nepostojanja osnova za isključenje iz točke 13.1. stavke 1. i 2. ovog Poziva gospodarski subjekt u ponudi dostavlja Izjavu o nekažnjavanju. Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. U tu svrhu potrebno je popuniti obrazac Izjave o nekažnjavanju. Gospodarski subjekt može koristiti obrazac izjave o nekažnjavanju koji se nalazi u Prilogu 3 ovoga Poziva.
Izjava ne smije biti starija od tri (3) mjeseca računajući od dana slanja Poziva na dostavu ponude.
Izjavu nije potrebno ovjeriti potpisom kod nadležne sudske ili upravne vlasti, javnog bilježnika ili strukovnog ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin.1.2 Ispunjenje obveze plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Javni naručitelj će iz postupka nabave isključiti gospodarskog subjekta ako utvrdi da gospodarski subjekt nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje:
- u Republici Hrvatskoj, ako gospodarski subjekt ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj, ili
- u Republici Hrvatskoj ili u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, ako gospodarski subjekt nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj.Iznimno, Naručitelj neće isključiti gospodarskog subjekta iz postupka javne nabave, ako mu sukladno posebnom propisu plaćanje obveza nije dopušteno, ili mu je odobrena odgoda plaćanja.
Kao dokaz da ne postoji osnova za isključenje iz ove točke gospodarski subjekt u ponudi dostavlja potvrdu Porezne uprave o stanju duga ili jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države poslovnog nastana gospodarskog subjekta, koja ne smije biti starija od 30 (trideset) dana računajući od dana slanja Poziva na dostavu ponude.
Ako se u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta ne izdaje ovaj dokument ili ne sadrži sve okolnosti, on može biti zamijenjen izjavom pod prisegom ili, ako izjava pod prisegom prema pravu dotične države ne postoji, odgovarajućom izjavom osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta s ovjerenim potpisom kod nadležne sudske ili upravne vlasti, javnog bilježnika ili strukovnog ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta. Izjava ne smije biti starija od 30 (trideset) dana računajući od dana slanja Poziva na dostavu ponude.
Iz navedenog dokaza mora biti razvidno da je gospodarski subjekt ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstvenog osiguranje, odnosno da mu je, sukladno posebnim propisima, odobrena odgoda plaćanja.
IV. UVJETI SPOSOBNOSTI
Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti:
1. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti gospodarskog subjekta dokazuje se izvatkom iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi njegova poslovnog nastana.
Dokaz ne smije biti stariji od 3 (tri) mjeseca od dana slanja Poziva na dostavu ponude.2. -Rješenja Ministarstva zdravlja RH o ispunjenju uvjeta za obavljanje djelatnosti obvezne dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije koje uključuje: - uporabu opasnih kemikalija (osim vrlo otrovnih kemikalija i kemikalija koje djeluju u obliku plina) uporabu kemikalija koje djeluju u obliku plina - HCN, akutne toksičnosti I. kategorije
- Rješenje Ministarstva zdravlja RH o ispunjenju propisanih uvjeta za korištenje opasnih kemikalija uključivo i opasnih kemikalija koje djeluju u obliku plina.Ponuditelj može traženi dokaz dostaviti u originalu, ovjerenoj preslici ili neovjerenoj preslici. Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave.
Nakon rangiranja ponuda prema kriteriju za odabir ponude, a prije donošenja odluke o odabiru, naručitelj može od najpovoljnijeg ponuditelja, s kojim namjerava sklopiti ugovor o javnoj nabavi, zatražiti dostavu izvornika ili ovjerenih preslika svih traženih isprava.
Ako je gospodarski subjekt u ponudi dostavio određene dokumente u izvorniku ili ovjerenoj preslici, nije ih dužan ponovo dostavljati.U slučaju zajedničke ponude, članovi zajednice gospodarskih subjekata i podugovaratelji (ako je primjenjivo) obvezni su pojedinačno dokazati postojanje ove sposobnosti.
V. ODREDBE O PONUDI
Način određivanja cijene ponude
Ponuditelj je obvezan:
- ukupnu cijenu ponude iskazati u Ponudbenom listu i Troškovniku (i to: cijena bez PDV-a, iznos PDV-a i ukupnu cijenu s PDV-om);
- cijenu ponude iskazati u eurima;
- cijenu ponude iskazati brojkama u apsolutnom iznosu na najviše dvije decimale;
- cijena ponude izražava se za cjelokupan predmet nabave;
- svi troškovi koji se pojave izvan deklariranih cijena, ponuditelj snosi sam.
U jediničnu cijenu trebaju biti uračunati svi troškovi i popusti koje iziskuje izvršenje predmeta nabave, bez poreza na dodanu vrijednost, koji se iskazuje zasebno iza cijene ponude. Ukupnu cijenu ponude čini cijena ponude s porezom na dodanu vrijednost (PDV-om).Ako ponuditelj nije u sustavu PDV-a ili je predmet nabave oslobođen poreza na dodanu vrijednost, u Ponudbenom listu i Troškovniku na mjesto predviđeno za upis cijene ponude s PDV-om, upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene ponude bez PDV-a, a mjesto predviđeno za upis iznosa PDV-a ostavlja se prazno.
Ako cijena ponude bez PDV-a izražena u Troškovniku ne odgovara cijeni ponude bez PDV-a izraženoj u Ponudbenom listu, vrijedi cijena ponude bez PDV-a izražena u Troškovniku.
Javni naručitelj ne može koristiti pravo na pretporez stoga sukladno čl. 294., st.2 ZJN 2016. koristi pravo uspoređivanja cijena ponuda s porezom na dodanu vrijednost.
Kriterij za odabir ponude
Kriterij za odabir ponude je najniža cijena.Ponude se otvaraju prema redoslijedu zaprimanja. Ukoliko su dvije ili više valjanih ponuda jednako rangirane prema kriteriju za odabir ponude, Naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.
Rok valjanosti ponude
Minimalni rok valjanosti ponude je 30 (trideset) dana od dana isteka roka za dostavu ponuda i mora biti naveden u obrascu ponude.
Na zahtjev Naručitelja ponuditelj može produžiti rok valjanosti svoje ponude.Sadržaj ponude
Ponuda treba sadržavati:
1. Popunjeni ponudbeni list, potpisan od strane ovlaštene osobe za zastupanje gospodarskog subjekta i ovjeren pečatom gospodarskog subjekta (Prilog 1).
2. Popunjeni Troškovnik (Prilog 2.)
3. Dokumenti kojima ponuditelj dokazuje da ne postoje osnove za isključenje gospodarskog subjekta, sukladno točki III. Poziva (Prilog 3.)
4. Dokazi sposobnosti sukladno točki IV. Poziva
5. Izjava o prihvaćanju uvjeta nabave (Prilog 4.) potpisana od strane ovlaštene osobe za zastupanje gospodarskog subjekta i ovjerena pečatom gospodarskog subjektaNačin izrade i dostava ponude
Ponuda mora biti izrađena u obliku naznačenom u Pozivu za dostavu ponude te treba sadržavati sve elemente propisane Pozivom. Ponuda mora biti sukladna odredbama Poziva na dostavu ponude, na hrvatskom jeziku, ispisana neizbrisivom tintom, sve ovjereno (potpisana i pečatirana) od strane ponuditelja.
Ponuda se podnosi popunjavanjem Ponudbenog lista - obrasca iz Poziva, s priloženim popunjenim Troškovnikom, te priloženim traženim dokazima sukladno uvjetima navedenima u ovom Pozivu.Ponuda se dostavlja elektronskom poštom s naznakom “Usluge deratizacije, dezinsekcije i dezinfekcije, ev.br. 12/24 JN“.
Ponuda se elektroničkom poštom dostavlja na način da se ponuda sa svim prilozima u papirnatom obliku popuni, potpiše te skenira u pdf formatu i kao privitak priloži u elektroničku poštu i dostavi na adresu: elena.dajcman@cres.hr
Ponudu je potrebno dostaviti do krajnjeg roka za dostavu ponuda. Po primitku e-maila s ponudom, Naručitelj će odaslati e-mail potvrdu primitka ponuditeljeve ponude.Ponuditelj može predati samo jednu ponudu.
Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda dostaviti izmjenu i/ili dopunu ponude, ili od nje odustati. Ponuditelj je obvezan izmjenu/dopunu ili odustanak od ponude dostaviti na isti način kao i osnovnu ponudu s naznakom da se radi o izmjeni/dopuni ili odustanku. Ako ponuditelj tijekom roka za dostavu ponuda mijenja svoju ponudu, ponuda se smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja posljednje izmjene ponude. Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da su vidljivi ili dokazivi. Ispravci moraju, uz navod datuma, biti potvrđeni potpisom i pečatom ovlaštene osobe gospodarskoga subjekta.
Ponuditelji nemaju pravo izmjene ponude nakon isteka roka za dostavu ponuda.Ponuditelji nemaju pravo mijenjati, ispravljati, dopunjavati ili brisati ili na bilo koji drugi način intervenirati u tekst koji je odredio naručitelj u ovom Pozivu na dostavu ponuda.
Jezik i pismo ponude
Ponuda sa svim traženim prilozima podnosi se na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.VI. OSTALE ODREDBE
Odredbe koje se odnose na zajednicu gospodarskih subjekata
Više gospodarskih subjekata može se udružiti i dostaviti zajedničku ponudu, bez obzira na pravnu prirodu njihova međusobna odnosa.Odredbe koje se odnose na podugovaratelje
Ukoliko gospodarski subjekt namjerava dati dio ugovora o nabavi u podugovor jednom ili više podugovaratelja, dužni su u ponudi navesti sljedeće podatke:
- naziv ili tvrtku, sjedište, OIB (ili nacionalni identifikacijski broj prema zemlji sjedišta gospodarskog subjekta, ako je primjenjivo), IBAN/broj računa podizvoditelja,
- predmet, količinu, vrijednost podugovora i postotni dio ugovora o nabavi koji se daje u podugovor.Jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora
Od ponuditelja čija ponuda bude izabrana kao najpovoljnija, zahtijeva se jamstvo za uredno ispunjenje ugovora.
Odabrani ponuditelj je obvezan u roku od 10 (deset) dana od dana zaključenja Ugovora o nabavi usluga, Naručitelju dostaviti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u iznosu od 10% (deset posto) vrijednosti ugovora bez PDV-a. Jamstvo se dostavlja u obliku zadužnice ili bjanko zadužnice potvrđene (solemnizirane) kod javnog bilježnika u skladu s odredbama Ovršnog zakona.Umjesto dostavljanja zadužnice/bjanko zadužnice odabrani ponuditelj ima mogućnost uplatiti novčani polog u traženoj visini jamstva, na transakcijski račun naručitelja:
IBAN: HR5924020061805200006
Model: HR68
Poziv na broj: 7706 – OIB odabranog ponuditelja/uplatitelja (navesti OIB/nacionalni identifikacijski broj uplatitelja).
Pod svrhom plaćanja potrebno je navesti: „Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u postupku jednostavne nabave ev.br.: 12/24 JN“.U slučaju sklapanja ugovora sa zajednicom ponuditelja, jamstvo za uredno ispunjenje ugovora može dostaviti bilo koji član zajednice ponuditelja, u cijelosti ili parcijalno s članom/ovima zajednice, pod uvjetom da jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, u bilo kojem slučaju treba iznositi 10 % (deset posto) vrijednosti ugovora bez PDV-a.
Jamstvom za uredno ispunjenje ugovora Naručitelj je ovlašten iz jamstva naplatiti sve štete nastale neurednim izvršavanjem ili neizvršenjem ugovornih obveza.
Rok za dostavu Ponuda
Krajnji rok za dostavu ponuda je 05. veljače 2024. u 10:00 sati. Do tog roka ponuda mora biti zaprimljena kod naručitelja putem elektroničke pošte na adresu naznačenu u točki 18. ovog Poziva.Ponude zaprimljene nakon isteka roka za dostavu ponuda neće se otvarati.
Otvaranje ponuda
Otvaranje ponuda neće biti javno.
Otvaranje ponuda obavlja se redoslijedom kojim su iste zaprimane.Rok, način i uvjeti plaćanja
Avansno plaćanje nije primjenjivo.
Naručitelj se obvezuje plaćanje izvršiti na poslovni račun odabranog ponuditelja /člana zajednice ponuditelja/podugovaratelja u roku od 60 (šezdeset ) dana od dana primitka e-računa.Naručitelj je od 01. prosinca 2018. godine obvezan zaprimati i obrađivati te izvršiti plaćanje elektroničkih računa i pratećih isprava izdanih sukladno europskoj normi sukladno članku 6. stavak 1. i članku 7. Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 94/18). Prema članku 7. istoga zakona, Izdavatelji elektroničkih računa obvezni su od 01. srpnja 2019. izdavati i slati elektroničke račune i prateće isprave sukladno europskoj normi.
Donošenje odluke o odabiru i zaključenje ugovora
Rok donošenja Obavijest o odabiru ili poništenju iznosi 10 (deset) dana od dana isteka roka za dostavu ponude.Obavijest o odabiru ili poništenju s preslikom zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda, Naručitelj će dostaviti svakom ponuditelju na dokazivi način.
Na temelju Obavijesti o odabiru Naručitelj s izabranim gospodarskim subjektom sklapa Ugovor.
Predajom naručitelju pravilno ispunjene ponude, ponuditelj prihvaća sve uvjete iz ovog Poziva na dostavu ponude. U tu svrhu Ponuditelj u ponudi dostavlja potpisanu i ovjerenu Izjavu o prihvaćanju uvjeta nabave.
Naručitelj zadržava pravo poništiti postupak jednostavne nabave, prije ili nakon roka za dostavu ponuda bez posebnog pisanog obrazloženja odnosno bez ikakvih obveza ili naknada bilo koje vrste prema ponuditeljima.
KLASA: 406-01/24-01/5
URBROJ: 2170-4-02-24-3
Cres, 24. siječnja 2024. godine
Stručno povjerenstvo za nabavu
DOKUMENTI U PRIVITKU
-
-
Meteo Cres
-
Linkovi