-
Službene informacije
- Akti Grada
- Proračun
- Javna nabava
- Prostorni planovi
- Natječaji
- Pristup informacijama
- Osoba zadužena za nepravilnosti
- Savjetovanja s javnošću
- Zaštita osobnih podataka
- Javne površine
- Evidencija komunalne infrastrukture
- Program raspolaganja poljoprivrednim zemljištem
- Imenovanje privremenog zastupnika
- Gospodarenje otpadom
- Službene novine Grada Cresa
- Plaćanje kriptovalutama
-
Zakup
-
Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora
16.04.2024.Gradonačelnik Grada Cresa donosi Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponuda.Pročitaj više -
Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponuda
17.10.2022.Na temelju točke 5. članka 5. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Grada Cresa (“Službene novine“ Primorsko-goranske županije br.17/12) i Odluke Gradonačelnika Grada Cresa, Klasa:372-01/22-1/15, Urbr:2170-04-04-02/01-22-3 objavljuje se Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponuda I. Daje se u zakup sljedeći poslovni prostor:Pročitaj više -
Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora
22.03.2022.Na temelju točke 5. članka 5. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Grada Cresa (“Službene novine“ Primorsko-goranske županije br.17/12) i Odluke Gradonačelnika Grada Cresa, Klasa: 372-01/21-1/1, Urbr: 2170-04-04-02/01-22-28 objavljuje se Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponudaPročitaj više -
Javni natječaj za zakup poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu Republike Hrvatske na području Grada Cresa
12.01.2022.Na temelju članka 31. stavka 5. Zakona o poljoprivrednom zemljištu ("Narodne novine", broj 20/2018, 115/2018 i 98/2019), Pravilnika o provođenju javnog natječaja za zakup poljoprivrednog zemljišta i zakup za ribnjake u vlasništvu Republike Hrvatske ( Narodne novine 47/19) i Odluke o raspisivanju javnog natječaja za zakup poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu Republike Hrvatske na području Grada Cresa, KLASA: 320-01/21-1/1, URBROJ: 2213/02-01-21-4 od 13. prosinca 2021., Gradsko vijeće Grada Cresa objavljuje: J A V N I N A T J E Č A J za zakup poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu Republike Hrvatske na području Grada CresaPročitaj više -
Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora
17.05.2021.Na temelju točke 5. članka 5. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Grada Cresa (“Službene novine“ Primorsko-goranske županije br.17/12) i Odluke Gradonačelnika Grada Cresa, Klasa: 372-01/21-1/1, Urbr: 2213/02-02-02-20-14 objavljuje se Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponudaPročitaj više -
Zaključak o poništavanju natječaja
14.05.2021.Na temelju članka 47. Statuta Grada Cresa (“Službene novine” Primorsko-goranske županije br. 29/09, 14/13, 05/18, 25/18, 22/20), Članka 18. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Grada Cresa (“Službene novine” Primorsko-goranske županije br. 17/12) te točke 14. članka 2. Natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora KLASA: 372-01/21-01/1¬, URBROJ: 2213/02-02-02-21-1 od 13.04.2021. donosi sljedeći ZAKLJUČAKPročitaj više -
Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponuda
16.04.2021.Na temelju točke 5. članka 5. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Grada Cresa (“Službene novine“ Primorsko-goranske županije br.17/12) i Odluke Gradonačelnika Grada Cresa, Klasa:372-01/21-1/1, Urbr:2213/02-02-02-21-4 objavljuje se Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponudaPročitaj više -
Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponuda
28.01.2021.Na temelju točke 5. članka 5. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Grada Cresa (“Službene novine“ Primorsko-goranske županije br.17/12) i Odluke Gradonačelnika Grada Cresa, Klasa:372-01/21-1/1, Urbr:2213/02-02-02-20-1 objavljuje se Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponudaPročitaj više - ARHIVA VIJESTI
-
-
-
Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora
10.03.2019.Na temelju točke 5. članka 5. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Grada Cresa (“Službene novine“ Primorsko-goranske županije br.17/12) gradonačelnik Grada Cresa donosi
Odluku
o raspisivanju natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora
prikupljanjem pisanih ponudaI. Daje se u zakup sljedeći poslovni prostor:
Red br.; 1., Adresa prostora: Creskog statuta 13; Namjena prostora: Trgovačka djelatnost; Početna zakupnina (kn/m2/mj): 60,00 kn/m2/mj + PDV; Površina (m2): 100,35 m2; Vrijeme zakupa (god.): 5 god.; Jamčevina (kn): 6.021,00 kn
II. Uvjeti natječaja:
1. Poslovni prostor iz točke I. nalazi se u posjedu treće osobe te se daje u zakup u postojećem stanju, izuzev ugostiteljskog inventara i opreme koja je u vlasništvu dosadašnjeg posjednika. Zakupnik je dužan sve radove na uređenju istog učiniti o vlastitom trošku, uz poštivanje odgovarajućih pozitivnih propisa Republike Hrvatske.
2. Rok za podnošenje prijave za poslovni prostor je 15 dana od objave obavijesti o natječaju u dnevnom tisku. Prijave se dostavljaju na adresu: Grad Cres, Creskog statuta 15, sa napomenom “NATJEČAJ ZA ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA - NE OTVARATI”., s naznakom podnositelja prijave.
3. Otvaranje ponuda bit će dana 28. ožujka 2019. godine sa početkom u 13,00 sati, u službenim prostorijama Grada Cresa. Otvaranju ponuda mogu biti nazočni podnositelji prijava po zakonskom zastupniku pravne osobe ili osobno natjecatelji fizičke osobe, odnosno njihovi specijalni punomoćenici uz predočenje punomoći.
4. Natjecatelj je dužan dati izjavu da uzima poslovni prostor u zakup u postojećem stanju, da ga je dužan urediti i privesti ugovorenoj namjeni o vlastitom trošku te da se odriče prava primjene instituta stjecanja bez osnove i poslovodstva bez naloga (bez obzira da li je u poslovni prostor ulagao sa ili bez suglasnosti zakupodavca) osim u slučajevima utvrđenim člankom 38. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora u vlasništvu Grada Cresa, kojim se uređuju kriteriji za naknadu uloženih sredstava u uređenje poslovnog prostora.
5. Natjecatelj je dužan dati izjavu kojom prihvaća opće uvjete zakupa propisane ovim natječajem, te da je upoznat sa stanjem prostora koji se daje u zakup.
6. Neće se razmatrati ponude natjecatelja fizičke osobe i pravne osobe koji ima dospjela, a nepodmirena dugovanja prema Gradu Cresu, kao niti ponuda natjecatelja pravne osobe čiji član uprave ima dospjela, a nepodmirena dugovanja prema Gradu Cresu.
7. Natjecatelj je dužan dostaviti potvrdu porezne uprave, ne stariju od dana raspisivanja natječaja, o stanju duga po osnovu javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi porezna uprava. Neće se razmatrati ponude onih natjecatelja koji po toj osnovi imaju dospjelih, a nepodmirenih dugovanja.
8. Prvenstveno pravo na zakup poslovnoga prostora imaju osobe iz čl. 132. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji („Narodne novine“ br. 121/17), ako udovolje uvjetima iz najpovoljnije ponude.
9. Natjecatelj koji dobije poslovni prostor u zakup mora prije sklapanja ugovora o zakupu dostaviti, kao osiguranje plaćanja novčane tražbine koja je predmet ugovora o zakupu, šest bjanko trasiranih i akceptiranih vlastitih mjenica sa klauzulom »bez protesta«, uz mjenično očitovanje, koje će se naplatiti u slučaju da zakupnik u tijeku ugovornog odnosa ne podmiri dospjelu zakupninu, zateznu kamatu i troškove s osnova korištenja poslovnoga prostora najmanje tri mjeseca uzastopno ili četiri mjeseca tijekom trajanja ugovornog odnosa, te dvije (2) bianko zadužnice pojedinačno na visini polugodišnje zakupnine.
10. Natjecatelj je dužan u prijavi za sudjelovanje u natječaju dostaviti:
- prijavu u kojoj mora biti navedeno ime i prezime sudionika, prebivalište i državljanstvo (za fizičke osobe), odnosno podatke o upisu u upisnik odgovarajućeg registra (za pravne osobe), te broj žiro računa ili tekućeg računa za povrat jamčevine (za fizičke i za pravne osobe),
- iznos ponuđene mjesečne zakupnine,
- dokaz o izvršenoj uplati jamčevine (uplatnica ili virmanski nalog ovjeren od pošte, banke ili Zavoda za platni promet da je uplata izvršena). Jamčevina se uplaćuje na žiro račun Grada Cresa broj HR5924020061805200006 poziv na broj 68-7722-OIB, sa svrhom doznake “JAMČEVINA ZA NATJEČAJ”,
- izjava da poslovni prostor uzima u postojećem stanju (točka 4.)
- izjava da prihvaća opće uvjete zakupa i natječaja (točka 5.)
- uvjerenje /potvrdu, ne starije od dana raspisivanja natječaja, da nema dugovanja prema Gradu Cresu (točka 6.),
- uvjerenje/ potvrdu Porezne uprave o stanju duga po osnovu javnih davanja (točka 7.),
- dokaz o statusu natjecatelja koji imaju pravo zaključenja ugovora pod uvjetima najpovoljnije ponude iz natječaja temeljem čl. 132. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (točka 8.)
11. Najpovoljnijim natjecateljem smatra se onaj natjecatelj koji je ponudio najvišu zakupninu.
12. Poslovni prostor nije slobodan od osoba i stvari te najpovoljniji natjecatelj preuzima obvezu prostor o svojem trošku osloboditi od osoba i stvari.
13. Najpovoljniji natjecatelj dužan je u roku od 15 dana od donošenja Odluke o izboru najpovoljnije ponude preuzeti poslovni prostor od posjednika i o tome Gradu Cresu dostaviti zapisnik o preuzimanju (prema tekstu iz priloga) te potom sklopiti ugovor o zakupu poslovnog prostora. U protivnom smatrat će se da je odustao od sklapanja ugovora i nema pravo na povrat jamčevine. Po preuzimanju posjeda natjecatelj je dužan dostaviti Gradu Cresu izjavu u pisanom obliku kojom potvrđuje da je preuzeo prostor od dosadašnjeg posjednika i time ispunio uvjet sklapanja ugovora o zakupu i potom s Gradom Cresom sačiniti Zapisnik o stanju predmetnog poslovnog prostora.
14. Gradonačelnik zadržava pravo da po provedenom natječajnom postupku ne izabere najpovoljnijeg natjecatelja i poništi natječaj bez obrazloženja.
15. Ugovor o zakupu sklapa se kao ovršna isprava na trošak zakupnika.Klasa: 372-01/19-1/15
Ur.broj: 2213/02-02-19-1
U Cresu, 08. ožujka 2019.
Gradonačelnik
Kristijan Jurjako, struč.spec.oec
-
-
Meteo Cres
-
Linkovi