-
Službene informacije
- Akti Grada
- Proračun
- Javna nabava
- Prostorni planovi
- Natječaji
- Pristup informacijama
- Osoba zadužena za nepravilnosti
- Savjetovanja s javnošću
- Zaštita osobnih podataka
- Javne površine
- Evidencija komunalne infrastrukture
- Program raspolaganja poljoprivrednim zemljištem
- Imenovanje privremenog zastupnika
- Gospodarenje otpadom
- Službene novine Grada Cresa
- Plaćanje kriptovalutama
-
Javne potrebe
-
Odluka o dodjeli financijskih sredstava temeljem Javnog poziva za financiranje javnih potreba Grada Cresa u 2024. godini – za područje „Ostalo-razvoj civilnog društva kroz udruge“ – DRUGI DIO
06.08.2024.Pročitaj više -
Odluka o dodjeli financijskih sredstava temeljem Javnog poziva za financiranje javnih potreba Grada Cresa u 2024. godini za kategoriju „Sport – 3. dio“ i „Okoliš“
22.07.2024.Pročitaj više -
Odluka o dodjeli financijskih sredstava temeljem Javnog poziva – Kategorija „Sport – 2. dio“
24.06.2024.Pročitaj više -
Odluka o dodjeli financijskih sredstava temeljem Javnog poziva – Kategorije „Kultura“, „Ostalo-razvoj civilnog društva kroz udruge – 1. dio“ i „Sport – 1. dio“
04.06.2024.Nakon zadovoljenja drugog dijela provjere formalnih uvjeta Gradonačelnik Marin Gregorović mag.polit. donio je odluku o dodjeli financijskih sredstava temeljem Javnog poziva za financiranje javnih potreba Grada Cresa u 2024. godiniPročitaj više -
Odluka o dodjeli financijskih sredstava temeljem Javnog poziva – Kategorije Gospodarstvo, poduzetništvo i poljoprivreda i Potpore male vrijednosti raznih prioritetnih područja
23.05.2024.Gradonačelnik Marin Gregorović mag.polit. donio je odluku o dodjeli financijskih sredstava temeljem Javnog poziva za financiranje javnih potreba Grada Cresa u 2024. godiniPročitaj više -
Privremene liste za dodjelu financijskih sredstava temeljem Javnog poziva za financiranje javnih potreba
08.05.2024.Povjerenstvo za pripremu i provedbu postupka Grada Cresa objavljuje privremene liste korisnika po kategorijama za dodjelu financijskih sredstava temeljem Javnog poziva za financiranje javnih potreba Grada Cresa u 2024. godini.Pročitaj više -
Javni poziv za financiranje javnih potreba Grada Cresa u 2024. godini
01.03.2024.Na temelju članka 6. Pravilnika o financiranju javnih potreba Grada Cresa te Odluke o raspisivanju Javnog poziva i načinu raspodjele raspoloživih sredstava iz Proračuna Grada Cresa za 2024. godinu namijenjenih financiranju javnih potreba Grada Cresa.Pročitaj više -
Obrazac izvješća za udruge
01.02.2024.Pročitaj više - ARHIVA VIJESTI
-
-
-
Javni poziv za financiranje javnih potreba Grada Cresa u 2016. godini
19.09.2016.Na temelju članka 6. Pravilnika o financiranju javnih potreba Grada Cresa te Odluke o raspisivanju Javnog poziva i načinu raspodjele raspoloživih sredstava iz Proračuna Grada Cresa za 2016. godinu namijenjenih financiranju javnih potreba Grada Cresa, Gradonačelnik Grada Cresa raspisuje:
JAVNI POZIV
za financiranje javnih potreba Grada Cresa u 2016. godiniI.
Grad Cres poziva udruge koje su programski usmjerene na rad u područjima naznačenim u ovom Javnom pozivu da se prijave na financijsku podršku programima, projektima, manifestacijama i aktivnostima koji doprinose razvoju prioritetnih područja iz ovog Javnog poziva.
II.Udruge sukladno ovom Pozivu mogu prijaviti programe, projekte, manifestacije i aktivnosti za slijedeća prioritetna područja:
01. ZAŠTITA OKOLIŠA
02. KULTURA
03. SPORT
04. OSTALO – RAZVOJ CIVILNOG DRUŠTVA KROZ UDRUGE
05. GOSPODARSTVO, POLJOPRIVREDA I PODUZETNIŠTVO
Neće se financirati programi, projekti, manifestacije i aktivnosti koji se ne održavaju na području Grada Cresa.
III.Ukupno planirana vrijednost Javnog poziva je 217.000,00 kuna.
Planirana vrijednost Javnog poziva po područjima te najniži i najviši iznos sredstava po područjima i očekivani broj ugovora po područjima određuju se kako slijedi:01. ZAŠTITA OKOLIŠA
Iznos financijskih sredstava u kn 23.000,00; Najniži iznos sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinoj prijavi 3.000,00; Najviši iznos sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinoj prijavi 15.000,00;
Očekivani broj ugovora 2.02. KULTURA
Iznos financijskih sredstava u kn 10.000,00; Najniži iznos sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinoj prijavi 3.000,00; Najviši iznos sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinoj prijavi 10.000,00;
Očekivani broj ugovora 1.03. SPORT
Iznos financijskih sredstava u kn 90.000,00; Najniži iznos sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinoj prijavi 5.000,00; Najviši iznos sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinoj prijavi 80.000,00;
Očekivani broj ugovora 3.04. OSTALO - RAZVOJ CIVILNOG DRUŠTVA KROZ UDRUGE
Iznos financijskih sredstava u kn 82.000,00; Najniži iznos sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinoj prijavi 2.000,00; Najviši iznos sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinoj prijavi 20.000,00;
Očekivani broj ugovora 9.05. GOSPODARSTVO, PODUZETNIŠTVO I POLJOPRIVREDA
Iznos financijskih sredstava u kn 12.000,00; Najniži iznos sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinoj prijavi 2.000,00; Najviši iznos sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinoj prijavi 12.000,00;
Očekivani broj ugovora 3.IV.
Rok za podnošenje prijava je 30 dana od dana objave Javnog poziva za financiranje javnih potreba Grada Cresa u 2016. godini, odnosno do 19. listopada 2016. godine.
V.Prijave se dostavljaju isključivo na propisanim obrascima, koji su zajedno s Uputama za prijavitelje, dostupni na mrežnim stranicama Grada Cresa (www.cres.hr).
Podnositelji prijava dužni su dostaviti sljedeću dokumentaciju:
1. Obrazac opisa programa ili projekta,
2. Obrazac proračuna programa ili projekta,
3. Obrazac izjave o nepostojanju dvostrukog financiranja,
4. Obrazac izjave o partnerstvu (ukoliko postoji partnerstvo),
5. Dokaz o registraciji udruge,
6. Statut udruge
7. potvrda nadležne Porezne u prave iz koje je razvidno da podnositelj prijave nema nepodmirenih obveza na ime javnih davanja.
VI.U potpunosti ispunjena, potpisana i ovjerena Prijava u papirnatom obliku sa svim obveznim prilozima podnosi se u zatvorenoj omotnici osobno (predaja u pisarnici Grada Cresa) ili preporučenom pošiljkom na adresu:
Grad Cres
Creskog statuta 15
51557 Cres
„Javni poziv za udruge - ne otvaraj“
i/ili
u elektroničkom obliku na adresu: marko.ferlora@cres.hrVII.
Odluku o dodjeli financijskih sredstava donosi Gradonačelnik, uzimajući u obzir sve utvrđene činjenice i mogućnosti proračuna.
VIII.
Prijavitelji koji su nezadovoljni odlukom o dodjeli financijskih sredstava imaju pravo podnijet prigovor na Odluku. Prigovor ne odgađa izvršenje odluke i daljnju provedbu postupka po Javnom pozivu.
IX.
Prijave koje nisu dostavljene u roku određenom ovim Javnim pozivom i koje nisu sačinjene sukladno ovom Javnom pozivu i Uputama za prijavitelje neće se razmatrati.
X.
Sve dodatne informacije i upite možete dobiti na telefon 051 661 954, 051 661 951 ili na e-mail: marko.ferlora@cres.hr .
U svrhu osiguranja ravnopravnosti svih potencijalnih prijavitelja, Grad Cres ne može davati prethodna mišljenja o prihvatljivosti prijavitelja, partnera, aktivnosti ili troškova navedenih u prijavi.XI.
Postupak zaprimanja, otvaranja i pregleda dostavljenih prijava, procjena prijava, ugovaranje, donošenje odluke o dodjeli financijskih sredstava, podnošenje prigovora, postupanje s dokumentacijom kao i indikativni kalendar provedbe Poziva opisani su u Uputama za prijavitelje na Javni poziv za financiranje javnih potreba Grada Cresa.
KLASA:400-01/16-1/1
URBROJ:2213/02-02-16-
Cres, 19. rujna 2016. godineGRADONAČELNIK:
Kristijan Jurjako, struč.spec.oec
-
-
Meteo Cres
-
Linkovi