28.11.2013.
Na temelju točke 5  ,članka 5. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora  ,u vlasništvu Grada Cresa ("Službene novine" Primorsko-goranske županije br.17/12)  ,Gradonačelnik Grada Cresa  ,raspisuje  ,
NATJEČAJ
za davanje u zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponuda  ,
I. ,Grad Cres daje u zakup sljedeći poslovni prostor:
Red br.: 1.
Adresa prostora: Beli 124
Namjena prostora: trgovina
Početna zakupnina: 5,00 Kn/m2
Površina (m2): 82
Vrijeme zakup (god).: 5
Jamčevina (kn): 410,00
 ,
II. Uvjeti natječaja:
1. Poslovni prostor se daje u zakup  ,u viđenom stanju i obuhvaća prostor trgovine u površini 48 m2 i skladišta 34m2. Svi troškovi uređenja poslovnog prostora za djelatnost za koju su opredjeljeni padaju na teret zakupnika.Za vrijeme uređenja prostora, a najduže tri mjeseca od preuzimanja prostora zakupnik je oslobođen plaćanja zakupnine.
2. Rok za podnošenje prijave  ,je 15 dana od objave  ,obavijesti o natječaju u dnevnom tisku. Prijave se dostavljaju na adresu: Gradonačelnik Grada Cresa,  ,CRESKOG STATUTA 15, sa napomenom " NATJEČAJ  ,ZA POSLOVNI PROSTOR BELI - NE OTVARATI"., s naznakom podnositelja prijave.
3. Poslovni prostor  ,može se pogledati svakog radnog dana od 8.00 do 12.00 sati, s upitom na adresu: Grad Cres, Creskog statuta 15, telefon 051/ 661-956 i Mjesni odbor Beli.
4. Otvaranje ponuda  ,biti će izvršeno dana 20. prosinca 2013. godine  ,sa početkom u 12,00 sati, u Uredu Gradonačelnika Grada Cresa. Otvaranju ponuda mogu biti nazočni podnositelji prijava po zakonskom zastupniku pravne osobe ili osobno natjecatelji fizičke osobe, odnosno njihovi specijalni punomoćenici uz predočenje punomoći.
5. Natjecatelj je dužan dati izjavu da uzima poslovni prostor u zakup u viđenom stanju, da ga je dužan urediti i privesti ugovorenoj namjeni o vlastitom trošku te da se odriče prava primjene instituta stjecanja bez osnove i poslovodstva bez naloga (bez obzira da li je u poslovni prostor ulagao sa ili bez suglasnosti zakupodavca) osim u slučajevima utvrđenim člankom 38.  ,Odluke o zakupu  ,i kupoprodaji poslovnih prostora u vlasništvu Grada Cresa, kojim se uređuju kriteriji za naknadu uloženih sredstava u uređenje poslovnog prostora,
6. Natjecatelj je dužan dati izjavu kojom prihvaća opće uvjete zakupa propisane ovim natječajem, te da je upoznat sa stanjem i opremljenošću prostora koji se daje u zakup.
7. Neće  ,se razmatrati ponude natjecatelja fizičke osobe i pravne osobe koji na dan zaključenja natječaja ima dospjela, a nepodmirena dugovanja prema Gradu Cresu, kao niti ponuda natjecatelja pravne osobe čiji član uprave na dan zaključenja natječaja ima dospjela, a nepodmirena dugovanja prema Gradu Cresu,
8. Natjecatelj je dužan dostaviti potvrdu porezne uprave o stanju duga po osnovu javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi porezna uprava. Neće se razmatrati ponude onih natjecatelja koji po toj osnovi imaju dospjelih, a nepodmirenih dugovanja,
9. Prvenstveno pravo na zakup poslovnoga prostora imaju osobe iz čl. 58. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ("Narodne novine" br. 174/04), ako udovolje uvjetima iz najpovoljnije ponude,
10. Natjecatelj je dužan  ,u prijavi za sudjelovanje u natječaju  ,dostaviti:
- prijavu u kojoj mora biti navedeno ime i prezime sudionika, prebivalište i državljanstvo (za fizičke osobe), odnosno podatke o upisu u upisnik odgovarajućeg registra  ,(za pravne osobe),  ,te broj žiro računa ili tekućeg računa za povrat jamčevine ( za fizičke i za pravne osobe).
- iznos ponuđene mjesečne zakupnine,
- dokaz o izvršenoj uplati jamčevine ( uplatnica ili virmanski nalog ovjeren od pošte, banke ili Zavoda za platni promet da je uplata izvršena). Jamčevina se uplaćuje na žiro račun Grada Cresa broj 2402006-1805200006  ,poziv na broj 68-7722-OIB, sa svrhom doznake "JAMČEVINA ZA NATJEČAJ",
- izjava da prihvaća opće uvjete zakupa,
- izjava da poslovni prostor uzima u viđenom stanju,
- uvjerenje –potvrdu da nema dugovanja prema Gradu Cresu (točka 8.),
- uvjerenje- potvrdu Porezne  ,uprave o stanju duga po osnovu javnih davanja ( točka 9.),
- dokaz o statusu natjecatelja koji imaju pravo zaključenja ugovora pod uvjetima najpovoljnije ponude iz natječaja temeljem čl. 58 Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata I članova njihovih obitelji ( točka 10.)
11. Najpovoljnijim  ,natjecateljem smatra se onaj natjecatelj koji je ponudio najvišu zakupninu.
12. Najpovoljniji natjecatelj dužan je u roku 10 dana od okončanja postupka natječaja preuzeti poslovni prostor i sklopiti ugovor o zakupu. U protivnom smatrat će se da je odustao od sklapanja ugovora o zakupu i nema pravo na povrat jamčevine. ,
13. Natjecatelj koji dobije poslovni prostor u zakup mora prije sklapanja ugovora o zakupu dostaviti, kao osiguranje plaćanja novčane tražbine koja je predmet ugovora o zakupu, šest bjanko trasiranih i akceptiranih vlastitih mjenica sa klauzulom »,bez protesta«,, uz mjenično očitovanje, koje će se naplatiti u slučaju da zakupnik u tijeku ugovornog odnosa ne podmiri dospjelu zakupninu, zateznu kamatu i troškove s osnova korištenja poslovnoga prostora najmanje tri mjeseca uzastopno ili četiri mjeseca tijekom trajanja ugovornog odnosa, te dvije (2) bianko zadužnice pojedinačno na visini polugodišnje zakupnine,
14. Gradonačelnik zadržava pravo da po provedenom natječajnom postupku ne izabere najpovoljnijeg natjecatelja i poništi natječaj bez obrazloženja.
15. Ugovor o zakupu sklapa se kao ovršna isprava sukladno odredbi članka 23. stavka 2. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (»,Narodne novine«, broj 125/11), a na trošak zakupnika.