-
-
Koncesija za gospodarsko korištenje Gradske kule
26.03.2010.Na temelju članka 16. stavak 1. Zakona o koncesijama ("Narodne novine" RH 128/08), članka 43 b Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o zašitit i očuvanju kulturnih dobara ("Narodne novine" RH 151/03) i zaključka gradonačelnika Grada Cresa, klasa: 021-01/09-1/15, Ur. Broj: 2213/02-02-01-09-161, od 11. prosinca 2009. godine, gradonačelnik Grada Cresa objavljujeOBAVIJEST
o namjeri dodjele koncesije za gospodarsko korištenje Gradske kule u Cresu
1. DAVATELJ KONCESIJE
Naziv: Grad Cres
Adresa: Cres, Creskog statuta 15
Telefon: (051) 661 950
E-pošta:Â grad@cres.hr
OIB: 61930975938Â
2. PREDMET KONCESIJE:
Gospodarsko korištenje Gradske kule u Cresu i to 75,78 m2, zatvorenog prostora (I., II. i III. kat) i 32,49 m2 otvorenog prostora – terasa – vidikovac (IV. kat)
Rok na koji se koncesija dodjeljuje je 10 godina
Početni iznos naknade za koncesiju iznosi 30.000,00 kuna godišnje
Broj koncesija koje se dodjeljuju: jedna Â
3. ROK ZA PREDAJU I OTVARANJE PONUDAÂ
Rok za predaju ponuda je 45 dana od dana objavljivanja obavijesti o namjeri davanja koncesije u Narodnim novinama RH. Ponuda mora stiči na naznačenu adresu do navedenog datuma do 12,00 sati bez obzira na način dostave.
Rok za predaju ponuda podudara se s vremenom javnog otvaranja ponuda.
Adresa na koju se šalju ponude: GRAD CRES, Cres 51557, Creskog statuta 15, s naznakom – "Ne otvaraj – ponuda za koncesiju za gospodarsko korištenje Gradske kule u Cresu"
Jezik i pismo ponude: hrvatski jezik i latinično pismo
Â
4. STRUČNI, TEHNIČKI I FINANCIJSKI UVJETI
Ponuditelj, gospodarski subjekt dužan je dostaviti:
- Program uređenja koji mora sadržavati:
a) jasno definiran program namjene
b) raspored sadržaja po etažama
c) očekivani rezultati i utjecaj na lokalnu sredinu
d) moguči problemi i prijedlog načina rješavanja problema
e) financijska održivost – procjena potrebnog osoblja i opreme, troškovi i isplativost, prijedlog faza ostvarenja programa
f) intervencije na kulturnom dobru potrebne za stavljanje građevine u funkciju
g) plan održavanja građevine, troškovi i način financiranja
Na program uređenja i predloženu namjenu mora biti priložena suglasnost Uprave za kulturnu baštinu, Konzervatorskog odjela u Rijeci.
- Potvrdu o upisu u poslovni, sudski (trgovački), strukovni, obrtni ili drugi odgovarajuči  registar, odnosno ovjerenu izjavu ili odgovarajuču potvrdu kojom se dokazuje da je registriran za obavljanje djelatnosti i da nije pokrenut stečajni postupak, da se ne nalazi u postupku likvidacije odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti ili da je nije več obustavio.
Ovaj dokaz ne smije biti stariji od šest mjeseci do dana slanja objave.
Ukoliko gospodarski subjekt ne dostavi tražene potvrde biti če isključen iz postupka javne nabave.
- Potvrdu ovjerenu od nadležnog tijela da gospodarskom subjektu ili osobi ovlaštenoj za zastupanje gospodarskog subjekta nije izrečena pravomočna osuđujuča presuda za kaznena djela zbog sudjelovanja u zločinačkoj organizaciji, korupciji, prijevari i pranju novca. Potvrda ne smije biti starija od 30 dana slanja objave. Ukoliko gospodarski subjekt ne dostavi traženu potvrdu biti če isključen iz postupka javne nabave.
- Potvrdu porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana od dana
slanja objave. Ukoliko gospodarski subjekt nije ispunio obvezu plačanja svih dospjelih
poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje biti če isključen iz
postupka javne nabave.
- Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bjanko mjenice s odredbom "bez protesta" u iznosu od 3.000,00 kuna.
- Potvrdu Grada Cresa da nema evidentirana dugovanja prema Gradu Cresu.Â
5. VRSTA POSTUPKA
- Otvoreni postupakÂ
6. UPUTA ZA DOBIVANJE DOKUMENTACIJE ZA NADMETANJE
- Naknada za podizanje dokumentacije za nadmetanje iznosi 200,00 kuna. Uplatu naknade izvršiti na na žiro-račun Grada Cresa broj 2402006-1805200006 poziv na broj 22-7722-JMBG za fizičke osobe i 21-7722-matični broj pravne osobe, sa svrhom doznake â€onaknada za dokumentaciju za koncesijuâ€o.
Dokumentacija za nadmetanje podiže se na adresi davatelja koncesije: Grad Cres, Creskog statuta 15, Cres, radnim danom od 8,00- 15,00 sati, predočenjem potvrde o uplačenoj naknadi za podizanje dokumentacije za nadmetanje.Â
7. ROK VALJANOSTI PONUDE
- Rok valjanosti ponude 60 dana od krajnjeg roka za dostavu ponuda.Â
8. KRITERIJ ZA ODABIR NAJPOVOLJNIJEG PONUDITELJA
- Ponuda s najvišom naknadom koncesije.Â
9. DONOŠENJE ODLUKE
- Odluku o dodjeli koncesije donosi Gradsko viječe Grada Cresa u roku od 40 (četrdeset) dana od isteka roka za dostavu ponuda.Â
10. DATUM OTPREME OBAVIJESTI
- 19. ožujka 2010. godineÂ
11. TIJELO NADLEŽNO ZA RJEŠAVANJE ŽALBI
- Državna komisija za kontrolu postupka javne nabave. Žalba se izjavljuje u roku od 3 ( tri ) dana a predaje se davatelju koncesije izravno ili preporučenom pošiljkom sukladno člancima 145-147 Zakona o javnoj nabavi ("Narodne novine" RH 110/07 i 125/08 ).Â
12. DATUM OBJAVE OBAVIJESTI U NARODNIM NOVINAMA
- 24.ožujka 2010. godine
-
-
Meteo Cres
-
Linkovi