-
Službene informacije
- Akti Grada
- Proračun
- Javna nabava
- Prostorni planovi
- Natječaji
- Pristup informacijama
- Osoba zadužena za nepravilnosti
- Savjetovanja s javnošću
- Zaštita osobnih podataka
- Javne površine
- Evidencija komunalne infrastrukture
- Program raspolaganja poljoprivrednim zemljištem
- Imenovanje privremenog zastupnika
- Gospodarenje otpadom
- Službene novine Grada Cresa
- Plaćanje kriptovalutama
-
Zapošljavanje
-
Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
26.03.2024.Na temelju članka 20. i 29. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi («Narodne novine» broj 86/08, 61/11, 4/18, 112/19), u postupku provedbe oglasa za prijam u službu na neodređeno vrijeme za prijam u službu službenika/službenice na određeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za poduzetništvo, gospodarstvo i fondove EU - VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA PROVEDBU EU PROJEKATA - 2 izvršitelja/izvršiteljice objavljenog dana 08. ožujka 2024. godine, Povjerenstvo za provedbu oglasa objavljuje Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnostiPročitaj više -
Javni natječaj za prijam u službu
08.03.2024.Na temelju čl. 19. i 29 Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19, dalje: Zakon), Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Cresa raspisuje sljedeći JAVNI NATJEČAJ za prijam u službu službenika/službenice na određeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za poduzetništvo, gospodarstvo i fondove EU - VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA PROVEDBU EU PROJEKATAPročitaj više -
Natječaj za izbor i imenovanje ravnatelja/ice Creskog muzeja
07.02.2024.Na osnovi članka 38. stavka 2. i članka 41. Zakona o ustanovama Zakona o ustanovama („Narodne novine RH“ br. 76/93, 29/97, 47/99, 35/08, 127/19, 151/22), članka 26. Zakona o muzejima („Narodne novine“ RH br. 61/18, 98/19, 114/22), članka 29. Statuta Grada Cresa (“Službene novine” Primorsko-goranske županije br. 29/09, 14/13, 5/18, 25/18, 22/20, 8/21 i “Službene novine Grada Cresa” br. 3/22) te čl. 15.-18. Statuta Creskog muzeja i članka 3. Odluke o raspisivanju javnog natječaja za izbor i imenovanje ravnatelja/ravnateljice javne ustanove Creski muzej od 31. siječnja 2024. godine, Gradsko vijeće Grada Cresa raspisuje NATJEČAJ ZA IZBOR I IMENOVANJE RAVNATELJA/RAVNATELJICE JAVNE USTANOVE CRESKI MUZEJPročitaj više -
Obavijest o izboru kandidata
04.09.2023.Pročitaj više -
Natječaj za prijam u službu – viši stručni suradnik za računovodstvene i upravne poslove
21.06.2023.Na temelju čl. 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19, dalje: Zakon), Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Ccesa raspisuje sljedeći NATJEČAJ za prijam u službu službenika/službenice na neodređeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za proračun, financije i računovodstvo - VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA RAČUNOVODSTVENE I UPRAVNE POSLOVEPročitaj više -
Natječaj za prijam u službu – viši stručni suradnik za pravne, društvene poslove i javnu nabavu
21.06.2023.Na temelju čl. 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19, dalje: Zakon), Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Grada Ccesa raspisuje sljedeći NATJEČAJ za prijam u službu službenika/službenice na neodređeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za pravne, društvene poslove i javnu nabavu - VIŠI STRUČNI SURADNIK ZA PRAVNE, DRUŠTVENE POSLOVE I JAVNU NABAVUPročitaj više -
Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
14.03.2023.Odsjek komunalno-stambeni sustav i prostorno planiranje objavljenog dana 1. ožujka 2023. godine, Povjerenstvo za provedbu oglasa objavljuje P O Z I V na prethodnu provjeru znanja i sposobnostiPročitaj više -
Natječaj za prijam u službu službenika/službenice na neodređeno vrijeme
01.03.2023.Na temelju čl. 17. i 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine RH” br. 86/08, 61/11, 4/18, 112/19), službenik ovlašten za privremeno obavljanje poslova pročelnika Jedinstvenog upravnog odjela Grada Cresa raspisuje sljedeći NATJEČAJ za prijam u službu službenika/službenice na neodređeno vrijeme u Jedinstveni upravni odjel, Odsjek za komunalno-stambeni sustav i prostorno planiranje - KOMUNALNI REDARPročitaj više - ARHIVA VIJESTI
-
-
-
Oglas za prijam u službu službenika/službenice na određeno vrijeme
07.03.2019.Na temelju čl. 19. i 29 Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine br. 86/08, 61/11, 4/18), čl. 15. Pravilnika o unutarnjem redu upravnih tijela Grada Cresa, Klasa: 022-05/10-01/20, Ur.broj: 2112/03-02-01-10-1 od 16. 10. 2010., 08.10.2014., 24.12.2015., 18.01.2017., 28.03.2017., 15.03.2018., 4.12.2018., 31.01.2019. i 5.03.2019., Pročelnica Upravnog odjela za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje raspisuje sljedeći
OGLAS
za prijam u službu službenika/službenice na određeno vrijeme u Upravni odjel za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje, Odsjek za poduzetništvo, gospodarstvo i europske integracije
- VIŠI STRUČNI SURADNIK – VODITELJ EU PROJEKTA (privremeno radno mjesto)
1 izvršitelj/izvršiteljicaOglas se objavljuje za prijam službenika/službenice na određeno vrijeme, za vrijeme trajanja EU projekta, do 30. lipnja 2021. godine.
1. Opći uvjeti za prijam: punoljetnost, hrvatsko državljanstvo, i zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima.
2. Posebni uvjeti za prijam:
- stručna sprema: magistar struke ili stručni specijalist struke ili sveučilišni prvostupnik struke ili stručni prvostupnik struke društvenih ili humanističkih znanosti.
- jedna godina radnog iskustva,
- položen državni stručni ispit,
- aktivno korištenje engleskog jezika u govoru i pismu,
- napredno poznavanje MS Office programskog paketa,
3. Službenik/službenica se prima u radni odnos na određeno vrijeme uz uvjet probnog rada u trajanju od dva mjeseca.
4. Kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz oglasa dužni su pristupiti prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti. Obavijest o vremenu održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata bit će objavljena na web stranici Grada Cresa www.cres.hr i na oglasnoj ploči Grada Cresa, najmanje pet dana prije održavanja provjere.
5. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine br. 86/08, 61/11, 4/18).
6. Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata te pravni izvori za pripremu kandidata za provjeru, objaviti će se na službenoj web stranici Grada Cresa www.cres.hr.
7. Uz prijavu na natječaj kandidati su dužni priložiti:
- životopis;
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika osobne iskaznice ili domovnice);
- dokaz o stručnoj spremi (preslika diplome);
- dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje);
- dokaz o položenom državnom stručnom ispitu (preslika uvjerenja odnosno svjedodžbe);
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak sukladno čl. 15. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi – izvornik, ne stariji od šest mjeseci;
- vlastoručno potpisanu izjavu kandidata kojom potvrđuje, pod kaznenom i materijalnom odgovornošću, da ne postoje zapreke za prijam u službu iz članka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN br. 86/08, 61/11, 4/18)
Kandidati mogu priložiti i dodatne dokumente koji dokazuju posebna znanja, vještine i iskustva od interesa za obavljanje poslova višeg stručnog suradnika – voditelja EU projekta.
8. Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti dostavlja izabrani kandidat po obavijesti o izboru.
9. Pravo podnošenja prijave imaju i kandidati koji nemaju položen državni stručni ispit, uz obvezu da kandidat koji bude primljen u službu, ispit položi u zakonskom roku.
10. Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u oglasu.
11. Prijave na oglas podnose se na adresu GRAD CRES, Povjerenstvo za provedbu oglasa, 51557 Cres, Creskog statuta 15, s naznakom “Oglas za prijam u službu – Viši stručni suradnik – voditelj EU projekta”, u roku od osam dana od dana objave oglasa kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Regionalni ured Rijeka, Ispostava Cres – Lošinj.
12. Pročelnica Upravnog odjela za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje donosi rješenje o prijmu u službu izabranog kandidata, najkasnije u roku od šezdeset dana od isteka roka za podnošenje prijava.GRAD CRES
Datum objave kod Hrvatskog zavoda za zapošljavanje: 7.03.2019.
Posljednji dan prijave: 15.03.2019.UPUTE I OBAVIJESTI KANDIDATIMA
I. Opis poslova
Viši stručni suradnik – voditelj EU projekta obavlja sljedeće poslove utvrđene Pravilnikom o unutarnjem redu upravnih tijela Grada Cresa, Klasa: 022-05/10-01/20, od 16. 10. 2010., 08.10.2014., 24.12.2015., 18.01.2017., 28.03.2017., 15.03.2018., 4.12.2018., 31.01.2019. i 5.03.2019 godine:
1. Identificira mogućnosti za razvoj i prijavu projekata na različite izvore financiranja u okviru fondova i programa EU.
2. Vodi procese razvoja projekta i projektne prijave na natječaje nacionalnih i EU programa, uključujući koordiniranje i suradnju sa svim kolegama i partnerima uključenim u proces razvoja projekta. Izrađuje natječajnu dokumentaciju i priprema projektne proračune.
3. Vodi provedbu pojedinih projekata koji se financiraju iz fondova i programa Europske unije, ovisno o godišnjem, mjesečnom i tjednom rasporedu, po nalogu neposredno nadređenog rukovoditelja. Koordinira radom projektnog tima i suradnju s partnerima sukladno projektnom opisu.
4. Brine o pravovremenom izvršenju planiranih projektnih aktivnosti na najučinkovitiji i najekonomičniji način.
5. Prati postizanje projektnih rezultata te utrošak resursa i stanje proračuna pojedinog projekta.
6. Izrađuje narativne i financijske periodičke i projektne izvještaje iz djelokruga svojeg rada.
7. Nadzire i upravlja radom projektnog administratora na pojedinom projektu te kontrolira pripremljene izvještajne dokumentacije i projektnih ishoda.
8. Pruža potporu neposrednom rukovoditelju i daje prijedloge za rješavanje zadaća iz djelokruga svojeg rada.
9. Predlaže angažiranje vanjskih suradnika te izvještava o njihovom radu.
10. Neposredno kontaktira i obavlja radne dogovore sa suradnicima iz svih ustrojstvenih jedinica, s ustanovama, partnerima te drugim pravnim i fizičkim osobama vezano uz svoj djelokrug, uz odobrenje neposrednog rukovoditelja nabavlja robe, usluge i radove potrebne za realizaciju aktivnosti projekta.
11. Prikuplja, obrađuje i pohranjuje materijale, dokumente i druge važne stvari koje su nastale u okviru njegovog područja rada.
12. Za svoj rad odgovoran je neposredno nadređenom rukovoditelju i redovno ga izvještava o svome radu. Priprema interne izvještaje o statusu potrošnje resursa u projektu i pruža podršku tijekom planiranja njegove daljnje provedbe.
13. Obavlja i druge poslove kuji odgovaraju njegovoj stručnoj spremi, znanjima i vještinama na temelju naloga i uputa neposredno nadređenog rukovoditelja.II. Podaci o plaći
Podaci o plaći radnog mjesta propisani su Odlukom o koeficijentima za obračun plaće službenika i namještenika („Službene novine“ Primorsko-goranske županije br. 41/10, 37/14, 35/16, 4/18). Plaća službenika čini umnožak osnovice za obračun plaća u visini od 3.386,40 kn i koeficijenta složenosti poslova koji iznosi 2,69.
III. Prethodna provjera znanja i sposobnosti
Prethodna provjera znanja i sposobnosti obavlja se putem:
- pisanog testiranja
- intervjua
Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete propisane ovim oglasom.1. Pravni izvori za pripremu kandidata za pismeno testiranje
- Ustav Republike Hrvatske (“Narodne novine RH” br. 56/90, 135/97, 08/98, 113/00, 124/00, 28/01, 41/01, 55/01, 76/10, 85/10, 05/14)
- Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine RH br. 33/01, 60/10, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17)
2. Pravila prethodne provjere znanja- po dolasku na provjeru znanja od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Kandidati koji ne mogu dokazati identitet neće moći pristupiti testiranju. Za kandidata koji ne pristupi testiranju smatrat će se da je povukao prijavu na natječaj.
- pisano testiranje traje 30 minuta
- za vrijeme pisanog testiranja nije dopušteno: koristiti se bilo kakvom literaturom odnosno bilješkama; koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva; napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija; razgovarati s ostalim kandidatima, niti na bilo koji drugi način remetiti koncentraciju kandidata.
- kandidati koji će se ponašati neprimjereno ili prekršiti jedno od gore navedenih pravila, biti će udaljeni s testiranja, a njihov rezultat i rad povjerenstvo neće bodovati.
- na pisanom testiranju moguće je ostvariti do 10 bodova.
- intervju će se provesti s kandidatima koji ostvare najmanje 50% bodova na pisanom testiranju.
- intervju provodi Povjerenstvo za provedbu oglasa. Povjerenstvo kroz razgovor s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u jedinici lokalne samouprave, a na intervjuu kandidati mogu ostvariti do 10 bodova.
- kandidati koji su pristupili testiranju imaju pravo uvida u rezultate provedenog postupka.
Nakon provedenog pisanog testiranja i intervjua, Povjerenstvo utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova.
Povjerenstvo dostavlja Pročelnici Upravnog odjela za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno plniranje Izvješće o provedenom postupku i rang listu kandidata, koje potpisuju svi članovi Povjerenstva.
Pročelnica Upravnog odjela za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje donosi rješenje o prijmu u službu izabranog kandidata, najkasnije u roku od šezdeset dana od isteka roka za podnošenje prijava.
Kandidat koji nije primljen u službu može podnijeti žalbu Gradonačelniku Grada Cresa u roku od 15 dana od dana dostave rješenja, na adresu GRAD CRES, GRADONAČELNIK, Creskog statuta 15, 51557 Cres. Žalba ne odgađa izvršenje rješenja o prijmu u službu.OBAVIJEST O VREMENU ODRŽAVANJA PRETHODNE PROVJERE ZNANJA I SPOSOBNOSTI KANDIDATA BIT ĆE OBJAVLJENA NAJMANJE 5 DANA PRIJE TESTIRANJA, NA WEB-STRANICI www.cres.hr I OGLASNOJ PLOČI GRADA CRESA.
Povjerenstvo za provedbu oglasa
-
-
Meteo Cres
-
Linkovi