Na temelju točke 5
članka 5. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora u
vlasništvu Grada Cresa (“Službene novine“ Primorsko-goranske županije
br.17/12) Gradonačelnik Grada Cresa raspisuje
NATJEČAJ
za davanje u zakup poslovnog prostora prikupljanjem pisanih ponuda
I. Grad Cres daje u zakup sljedeći poslovni prostor:
Red br.: 1.
Adresa prostora: Beli 124
Namjena prostora: trgovina
Početna zakupnina: 5,00 Kn/m2
Površina (m2): 82
Vrijeme zakup (god).: 5
Jamčevina (kn): 410,00
II. Uvjeti natječaja:
1. Poslovni
prostor se daje u zakup u viđenom stanju i obuhvaća prostor trgovine u
površini 48 m2 i skladišta 34m2. Svi troškovi uređenja poslovnog
prostora za djelatnost za koju su opredjeljeni padaju na teret
zakupnika.Za vrijeme uređenja prostora, a najduže tri mjeseca od
preuzimanja prostora zakupnik je oslobođen plaćanja zakupnine.
2. Rok
za podnošenje prijave je 15 dana od objave obavijesti o natječaju u
dnevnom tisku. Prijave se dostavljaju na adresu: Gradonačelnik Grada
Cresa, CRESKOG STATUTA 15, sa napomenom “ NATJEČAJ ZA POSLOVNI PROSTOR
BELI - NE OTVARATI”., s naznakom podnositelja prijave.
3. Poslovni
prostor može se pogledati svakog radnog dana od 8.00 do 12.00 sati, s
upitom na adresu: Grad Cres, Creskog statuta 15, telefon 051/ 661-956 i
Mjesni odbor Beli.
4. Otvaranje
ponuda biti će izvršeno dana 20. prosinca 2013. godine sa početkom u
12,00 sati, u Uredu Gradonačelnika Grada Cresa. Otvaranju ponuda mogu
biti nazočni podnositelji prijava po zakonskom zastupniku pravne osobe
ili osobno natjecatelji fizičke osobe, odnosno njihovi specijalni
punomoćenici uz predočenje punomoći.
5. Natjecatelj
je dužan dati izjavu da uzima poslovni prostor u zakup u viđenom
stanju, da ga je dužan urediti i privesti ugovorenoj namjeni o vlastitom
trošku te da se odriče prava primjene instituta stjecanja bez osnove i
poslovodstva bez naloga (bez obzira da li je u poslovni prostor ulagao
sa ili bez suglasnosti zakupodavca) osim u slučajevima utvrđenim člankom
38. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora u vlasništvu
Grada Cresa, kojim se uređuju kriteriji za naknadu uloženih sredstava u
uređenje poslovnog prostora,
6. Natjecatelj
je dužan dati izjavu kojom prihvaća opće uvjete zakupa propisane ovim
natječajem, te da je upoznat sa stanjem i opremljenošću prostora koji se
daje u zakup.
7. Neće
se razmatrati ponude natjecatelja fizičke osobe i pravne osobe koji na
dan zaključenja natječaja ima dospjela, a nepodmirena dugovanja prema
Gradu Cresu, kao niti ponuda natjecatelja pravne osobe čiji član uprave
na dan zaključenja natječaja ima dospjela, a nepodmirena dugovanja prema
Gradu Cresu,
8. Natjecatelj
je dužan dostaviti potvrdu porezne uprave o stanju duga po osnovu
javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi porezna uprava. Neće se
razmatrati ponude onih natjecatelja koji po toj osnovi imaju dospjelih,
a nepodmirenih dugovanja,
9. Prvenstveno
pravo na zakup poslovnoga prostora imaju osobe iz čl. 58. Zakona o
pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih
obitelji („Narodne novine“ br. 174/04), ako udovolje uvjetima iz
najpovoljnije ponude,
10. Natjecatelj je dužan u prijavi za sudjelovanje u natječaju dostaviti:
- prijavu
u kojoj mora biti navedeno ime i prezime sudionika, prebivalište i
državljanstvo (za fizičke osobe), odnosno podatke o upisu u upisnik
odgovarajućeg registra (za pravne osobe), te broj žiro računa ili
tekućeg računa za povrat jamčevine ( za fizičke i za pravne osobe).
- iznos ponuđene mjesečne zakupnine,
- dokaz
o izvršenoj uplati jamčevine ( uplatnica ili virmanski nalog ovjeren od
pošte, banke ili Zavoda za platni promet da je uplata izvršena).
Jamčevina se uplaćuje na žiro račun Grada Cresa broj 2402006-1805200006
poziv na broj 68-7722-OIB, sa svrhom doznake “JAMČEVINA ZA NATJEČAJ”,
- izjava da prihvaća opće uvjete zakupa,
- izjava da poslovni prostor uzima u viđenom stanju,
- uvjerenje –potvrdu da nema dugovanja prema Gradu Cresu (točka 8.),
- uvjerenje- potvrdu Porezne uprave o stanju duga po osnovu javnih davanja ( točka 9.),
- dokaz
o statusu natjecatelja koji imaju pravo zaključenja ugovora pod
uvjetima najpovoljnije ponude iz natječaja temeljem čl. 58 Zakona o
pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata I članova njihovih
obitelji ( točka 10.)
11. Najpovoljnijim natjecateljem smatra se onaj natjecatelj koji je ponudio najvišu zakupninu.
12. Najpovoljniji
natjecatelj dužan je u roku 10 dana od okončanja postupka natječaja
preuzeti poslovni prostor i sklopiti ugovor o zakupu. U protivnom
smatrat će se da je odustao od sklapanja ugovora o zakupu i nema pravo
na povrat jamčevine.
13. Natjecatelj
koji dobije poslovni prostor u zakup mora prije sklapanja ugovora o
zakupu dostaviti, kao osiguranje plaćanja novčane tražbine koja je
predmet ugovora o zakupu, šest bjanko trasiranih i akceptiranih
vlastitih mjenica sa klauzulom »bez protesta«, uz mjenično očitovanje,
koje će se naplatiti u slučaju da zakupnik u tijeku ugovornog odnosa ne
podmiri dospjelu zakupninu, zateznu kamatu i troškove s osnova
korištenja poslovnoga prostora najmanje tri mjeseca uzastopno ili četiri
mjeseca tijekom trajanja ugovornog odnosa, te dvije (2) bianko
zadužnice pojedinačno na visini polugodišnje zakupnine,
14. Gradonačelnik
zadržava pravo da po provedenom natječajnom postupku ne izabere
najpovoljnijeg natjecatelja i poništi natječaj bez obrazloženja.
15. Ugovor
o zakupu sklapa se kao ovršna isprava sukladno odredbi članka 23.
stavka 2. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (»Narodne
novine« broj 125/11), a na trošak zakupnika.