-
Službene informacije
- Akti Grada
- Proračun
- Javna nabava
- Prostorni planovi
- Natječaji
- Pristup informacijama
- Osoba zadužena za nepravilnosti
- Savjetovanja s javnošću
- Zaštita osobnih podataka
- Javne površine
- Evidencija komunalne infrastrukture
- Program raspolaganja poljoprivrednim zemljištem
- Imenovanje privremenog zastupnika
- Gospodarenje otpadom
- Službene novine Grada Cresa
- Plaćanje kriptovalutama
-
Javne potrebe
-
Odluka o dodjeli financijskih sredstava temeljem Javnog poziva za financiranje javnih potreba Grada Cresa u 2024. godini – za područje „Ostalo-razvoj civilnog društva kroz udruge“ – DRUGI DIO
06.08.2024.Pročitaj više -
Odluka o dodjeli financijskih sredstava temeljem Javnog poziva za financiranje javnih potreba Grada Cresa u 2024. godini za kategoriju „Sport – 3. dio“ i „Okoliš“
22.07.2024.Pročitaj više -
Odluka o dodjeli financijskih sredstava temeljem Javnog poziva – Kategorija „Sport – 2. dio“
24.06.2024.Pročitaj više -
Odluka o dodjeli financijskih sredstava temeljem Javnog poziva – Kategorije „Kultura“, „Ostalo-razvoj civilnog društva kroz udruge – 1. dio“ i „Sport – 1. dio“
04.06.2024.Nakon zadovoljenja drugog dijela provjere formalnih uvjeta Gradonačelnik Marin Gregorović mag.polit. donio je odluku o dodjeli financijskih sredstava temeljem Javnog poziva za financiranje javnih potreba Grada Cresa u 2024. godiniPročitaj više -
Odluka o dodjeli financijskih sredstava temeljem Javnog poziva – Kategorije Gospodarstvo, poduzetništvo i poljoprivreda i Potpore male vrijednosti raznih prioritetnih područja
23.05.2024.Gradonačelnik Marin Gregorović mag.polit. donio je odluku o dodjeli financijskih sredstava temeljem Javnog poziva za financiranje javnih potreba Grada Cresa u 2024. godiniPročitaj više -
Privremene liste za dodjelu financijskih sredstava temeljem Javnog poziva za financiranje javnih potreba
08.05.2024.Povjerenstvo za pripremu i provedbu postupka Grada Cresa objavljuje privremene liste korisnika po kategorijama za dodjelu financijskih sredstava temeljem Javnog poziva za financiranje javnih potreba Grada Cresa u 2024. godini.Pročitaj više -
Javni poziv za financiranje javnih potreba Grada Cresa u 2024. godini
01.03.2024.Na temelju članka 6. Pravilnika o financiranju javnih potreba Grada Cresa te Odluke o raspisivanju Javnog poziva i načinu raspodjele raspoloživih sredstava iz Proračuna Grada Cresa za 2024. godinu namijenjenih financiranju javnih potreba Grada Cresa.Pročitaj više -
Obrazac izvješća za udruge
01.02.2024.Pročitaj više - ARHIVA VIJESTI
-
-
-
Javni poziv za financiranje javnih potreba Grada Cresa u 2016. godini
15.01.2016.Na temelju članka 6. Pravilnika o financiranju javnih potreba Grada Cresa te Odluke o raspisivanju Javnog poziva i načinu raspodjele raspoloživih sredstava iz Proračuna Grada Cresa za 2016. godinu namijenjenih financiranju javnih potreba Grada Cresa, Gradonačelnik Grada Cresa raspisuje:
JAVNI POZIV
za financiranje javnih potreba Grada Cresa u 2016. godiniI.
Grad Cres poziva udruge koje su programski usmjerene na rad u područjima naznačenim u ovom Javnom pozivu da se prijave na financijsku podršku programima, projektima, manifestacijama i aktivnostima koji doprinose razvoju prioritetnih područja iz ovog Javnog poziva.
II.Udruge sukladno ovom Pozivu mogu prijaviti programe, projekte, manifestacije i aktivnosti za slijedeća prioritetna područja:
01. ZAŠTITA OKOLIŠA
02. KULTURA
03. SPORT
04. OSTALO – RAZVOJ CIVILNOG DRUŠTVA KROZ UDRUGE
05. GOSPODARSTVO, POLJOPRIVREDA I PODUZETNIŠTVO
06.POTPORE MALE VRIJEDNOSTI RAZNIH PRIORITETNIH PODRUČJA
Neće se financirati programi, projekti, manifestacije i aktivnosti koji se ne održavaju na području Grada Cresa.
III.
Ukupno planirana vrijednost Javnog poziva je 1.338.000,00 kuna.
Planirana vrijednost Javnog poziva po područjima te najniži i najviši iznos sredstava po područjima i očekivani broj ugovora po područjima određuju se kako slijedi:
01. ZAŠTITA OKOLIŠA
Iznos financijskih sredstava u kn 30.000,00;
Najniži iznos sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinoj prijavi 3.000,00;
Najviši iznos sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinoj prijavi 15.000,00;
Očekivani broj ugovora 302. KULTURA
Iznos financijskih sredstava u kn 193.000,00;
Najniži iznos sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinoj prijavi 3.000,00;
Najviši iznos sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinoj prijavi 47.000,00;
Očekivani broj ugovora 1103. SPORT
Iznos financijskih sredstava u kn 601.000,00;
Najniži iznos sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinoj prijavi 3.000,00;
Najviši iznos sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinoj prijavi 300.000,00;
Očekivani broj ugovora 1004. OSTALO - RAZVOJ CIVILNOG DRUŠTVA KROZ UDRUGE
Iznos financijskih sredstava u kn 287.000,00;
Najniži iznos sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinoj prijavi 2.000,00;
Najviši iznos sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinoj prijavi 50.000,00;
Očekivani broj ugovora 1905. GOSPODARSTVO, PODUZETNIŠTVO I POLJOPRIVREDA
Iznos financijskih sredstava u kn 127.000,00;
Najniži iznos sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinoj prijavi 12.000,00;
Najviši iznos sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinoj prijavi 95.000,00,
Očekivani broj ugovora 406. POTPORE MALE VRIJEDNOSTI RAZNIH PRIORITETNIH PODRUČJA
Iznos financijskih sredstava u kn 100.000,00;
Najniži iznos sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinoj prijavi 1.000,00;
Najviši iznos sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinoj prijavi 5.000,00;
Očekivani broj ugovora 20IV.
Rok za podnošenje prijava je 30 dana od dana objave Javnog poziva za financiranje javnih potreba Grada Cresa u 2016. godini, odnosno do 15. veljače 2016. godine.
Rok za podnošenje prijava za Potpore malih vrijednosti raznih prioritetnih područja je do 31. prosinca 2016. godine, odnosno do iskorištenja raspoloživih proračunskih sredstava za tu namjenu. U trenutku iskorištenja raspoloživih proračunskih sredstava na mrežnoj stranici Grada Cresa objavit će se Obavijest o zatvaranju Javnog poziva u tom djelu.V.
Prijave se dostavljaju isključivo na propisanim obrascima, koji su zajedno s Uputama za prijavitelje, dostupni na mrežnim stranicama Grada Cresa (www.cres.hr).
Podnositelji prijava dužni su dostaviti sljedeću dokumentaciju:
1. Obrazac opisa programa ili projekta,
2. Obrazac proračuna programa ili projekta,
3. Obrazac izjave o nepostojanju dvostrukog financiranja,
4. Obrazac izjave o partnerstvu (ukoliko postoji partnerstvo),
5. Dokaz o registraciji udruge,
6. Statut udruge
7. potvrda nadležne Porezne u prave iz koje je razvidno da podnositelj prijave nema nepodmirenih obveza na ime javnih davanja.
Podnositelji prijava za područje Potpore malih vrijednosti raznih područja dužni su dostaviti dokumentaciju kako slijedi:
1. Obrazac opisa programa ili projekta,
2. Obrazac za izvještavanje – opisno i financijsko izvješćePrijave s obrascima dostavljaju se u papirnatom i/ili elektroničkom obliku.
VI.
U potpunosti ispunjena, potpisana i ovjerena Prijava u papirnatom obliku sa svim obveznim prilozima podnosi se u zatvorenoj omotnici osobno (predaja u pisarnici Grada Cresa) ili preporučenom pošiljkom na adresu:
Grad Cres
Creskog statuta 15
51557 Cres
„Javni poziv za udruge - ne otvaraj“i/ili
u elektroničkom obliku na adresu: marko.ferlora@cres.hr
VII.
Odluku o dodjeli financijskih sredstava donosi Gradonačelnik, uzimajući u obzir sve utvrđene činjenice i mogućnosti proračuna.
VIII.
Prijavitelji koji su nezadovoljni odlukom o dodjeli financijskih sredstava imaju pravo podnijet prigovor na Odluku. Prigovor ne odgađa izvršenje odluke i daljnju provedbu postupka po Javnom pozivu.
IX.
Prijave koje nisu dostavljene u roku određenom ovim Javnim pozivom i koje nisu sačinjene sukladno ovom Javnom pozivu i Uputama za prijavitelje neće se razmatrati.
X.
Sve dodatne informacije i upite možete dobiti na telefon 051 661 954, 051 661 951 ili na e-mail: marko.ferlora@.cres.hr .
U svrhu osiguranja ravnopravnosti svih potencijalnih prijavitelja, Grad Cres ne može davati prethodna mišljenja o prihvatljivosti prijavitelja, partnera, aktivnosti ili troškova navedenih u prijavi.
XI.
Postupak zaprimanja, otvaranja i pregleda dostavljenih prijava, procjena prijava, ugovaranje, donošenje odluke o dodjeli financijskih sredstava, podnošenje prigovora, postupanje s dokumentacijom kao i indikativni kalendar provedbe Poziva opisani su u Uputama za prijavitelje na Javni poziv za financiranje javnih potreba Grada Cresa.
KLASA:400-01/16-1/1
URBROJ:2213/02-02-16-4
Cres, 15. siječnja 2016. godineGRADONAČELNIK:
Kristijan Jurjako, struč.spec.oec.Priloženi dokumenti:
1. Godišnji plan raspisivanja javnih poziva za financiranje javnih potreba Grada Cresa
2. Pravilnik o financiranju javnih potreba
3. Upute za prijavitelje
4. Obrazac 1
5. Obrazac 2
6. Obrazac 3
7. Obrazac 4
8. Obrazac za izvještavanje
-
-
Meteo Cres
-
Linkovi